Úpravy fotbalových pravidel

Z Necyklopedie

Suarez nahubek.jpg

Fotbal (z anglického football, foot=noha, ball=míč), též kopaná, je kolektivní míčová hra, která je nejpopulárnějším kolektivním sportem na světě.

Ve fotbale hrají dvě družstva po jedenácti hráčích na obdélníkovém, nejčastěji travnatém hřišti. Jejich cílem je vydělat co nejvíc peněz za co nejméně námahy. Hraje se hlavně nohama, ale hráči mohou k hraní míčem používat libovolné části těla kromě rukou a paží. Fotbal hrají i ženy. Podle pravidel FIFA nemohou ženy dávat góly penisem. Pouze brankář (tzn. jeden z hráčů, odlišený barvou dresu) může v blízkosti vlastní branky hrát i rukama.

[editovat] Pravidla

Fédération Internationale de Football Association známá pod zkratkou FIFA je hlavní řídící organizace světového fotbalu. Je celosvětově známá rozsáhlou korupcí a naprostou neschopností. Pozitivní diskriminace je celosvětově kvitována, jelikož do řídících orgánů se dostanou pouze Muži nad 70 let.

[editovat] Návrh

Sportovní sekce vědeckého týmu Necyklopedie se začala úpravou fotbalových pravidel zabývat až během MS v Brazílii. Vedoucí sekce Nytra se zatím k pochybení nevyjádřil. Návrh na úpravu fotbalových pravidel je definován a motivován záchranou lidských životů hlavně v EU. Méně fanoušků dostane mozkovou mrtvici, a rovněž méně lidí klepne Pepka nad výkony hráčů a hlavně rozhodčích.

  • Náhubek
    • Nejenom Luís Suárez kouše
  • Uvázat hráčům ruce za zády
    • prakticky v každém souboji se hráči i v běhu snaží chytit soupeře za všechny dostupné orgány. Dostupným řešením by mohlo být umožnit start pouze Heterosexuálům.
  • (třeba doplnit)
uncyclopedia