Čínské bistro

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Vietnamské_bistro.

Honga čong li je kalen long

Hong Čong Li, majitel nadnárodního řetězce čínských bister Dlouhá čínská zeď

Čínské bistro je speciální druh rychlého občerstvení (čti: fást fůd). Můžete si v něm zakoupit čínské nudle s "kuřecím" masem, čínské nudle na kari s "kuřecím" masem a čínské závitky s nějakým divným masem.

[editovat] Nouhau

Hlavním nouhau (čti: knovhov) čínské kuchyně určené pro české konzumenty je skryto v použitých surovinách (čti: nudle). V čínských bistrech vaří jídlo levné a chutné. Pro snížení nákladů došlo vývojem doby k záměně dodávek čerstvého masa za dodávky čerstvě uhynulého masa. Došlo tak ke snížení výrobních nákladů bez negativních efektů, které by pocítil konečný konzument.

4 tydeni kotatka slzi blahem P6238341

Hlavní ingrediencí čínských specialit bývá kuře.

[editovat] Vaříme s 繁體字

Zeleninu ošplouchneme, cibuli a česnek oloupeme, mrkev oškrábeme. Papriky zbavené pecek nakrájíme na nudličky, oloupanou cibuli rozpůlíme a nakrájíme na proužky, mrkev na půlměsíčky, pórek na měsíčky a česnek na čtverečky.

Zeleninu zprudka orestujeme na oleji, dokud nezměkne. Musí ale zůstat polosyrová, křupavá.

Maso nakrájíme na malé kousky a ty promícháme se škrobovou moučkou. Na pánvi maso zprudka osmažíme na rozehřátém oleji, ochutíme kořením na čínu a sójovou omáčkou. Usmažené maso pak promícháme se smaženou zeleninou.

Čínské nudle povaříme ve vroucí osolené vodě 2 minuty, scedíme, propláchneme studenou vodou a necháme okapat. Okapané nudle zprudka smažíme 2 - 3 minuty v hluboké pánvi na rozpáleném oleji. Během smažení je promícháváme. Smažíme vždy 1 - 2 porce nudlí. Ve větším množství by se na pánvi slepovaly.

Usmažené čínské nudle promícháme s masovou směsí a podáváme. Můžeme připepřit nebo přisolit.

[editovat] Související odkazy

Žena za pultem edit Bird hand obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand
Aktron TelekomBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCODebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPaládijumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia