Čínské výrobky

Z Necyklopedie

MistnostBezCiny.jpg

Takto vypadá interér bytu člověka, který se rozhodl nekupovat věci vyrobené v Číně (tzv. antičínaře).

Fen1.jpg

Fén vyrobený v Číně. Klasická vada tohoto přístroje - po několika použitích se mění v plamenomet.

Ckurvitko.jpg

Kvalitní kurvítko

Priprava.jpg

Příprava celníků na grilovací párty

Most spadl.png

Ani mosty kvalitou nepřesvědčují

Všichni dnes víme, že když se řekne: MADE IN CHINA znamená to jenom jedno. A to skvělé, levné výrobky, které na pohled vypadají jako opravdu značkové, ale namísto jména světového výrobce zde najdeme velice podobné názvy, např: Pume (Puma), Aids či Adios nebo i Adididas (Adidas),Thunsulete (Thinsulate) a také Nyke, nebo také Hike (Nike).

[editovat] Přínos

Tento obchod s „kvalitními a značkovými“ výrobky nepřispívá vůbec nikomu, snad jen celníkům, kteří výrobky zabavují a pálí po tunách. Ptáte se jaký to pro ně má význam? Odpověď se nabízí sama: Většina celníků se nudí (ví snad někdo co mají celníci na starost?) a tak zboží zabavují a potom pálí. Pálí ho ze dvou důvodů:

  1. Když je jim zima, protože stát nemá peníze na pořádné, teplé a levné oblečení, které by nebylo z Číny.
  2. Pořádají různé grilovací párty, kde výrobky z Číny používají jako skvělé a levné topivo.

Těchto rautů se zůčastnilo mnoho významných osobností z celého světa např: Chuck Norris, Michael Jackson, Julia Roberts, Vladimír Putin nebo i Václav Klaus a další. V roce 2006 se tohoto rautu zůčastnil dokonce George W. Bush, který si zde nechal pronajmou obrovské plochy pozemků u Hradce Králové. V tento den si ještě G. W. Bush vypůjčil rakev se Stalinem z Rudého náměstí, aby sem dostal co nejvíce lidí. Tato akce měla téměř celosvětovou účast, pouze zástupci Japonska, Vietnamu a Číny pozvání odmítli.

[editovat] Historie

Již v pravěku se snažili pravěcí Asiaté zkopírovat různé výrobky od ostatních pravěkých lidí. Například otesané pazourky (podle Asiatů paroubky). Ale tyto výrobky měly často vážné nedostatky, jako třeba použití nevhodného materiálu, např: tvrdíku, z tohoto prvku se dělá špatně cokoliv (kvůli jeho nízké stálosti), natož pak předmět s kterým se bude mlátit o zem. Ale pravěkým Asiatům to nevadilo, tušili totiž, že je to jejich osud a to 20 000 let dopředu. Tento způsob života dospěl až k tomu, že se pravěcí Asiaté snažili zkopírovat žívé organismy, jako třeba: ryby, jeleny, mamuty, prasopsy a desítky dalších. Na následky tohoto řádění vymřela téměř polovina všech živočišných druhů na Zemi.

Ve 2. světové válce byli hlavně Japonci mistry kopírovaní. A tak kopírovali úplně vše, jeden zajatý americký voják našel na tržišti zkopírovanou celou svoji rodinu a to včetně sebe. Háček byl v tom, že Japonci sice dokázali dokonale okopírovat to co viděli, ale ne už to co bylo uvnitř. Vezměme si kupříkladu americké letadlo - bylo skvěle zkopírované, ale uvnitř nebylo nic amerického (vlastně tam bylo úplný prd). Japoncům to ale vůbec nevadilo a svoje okopírovaná americká letadla vybavili těmi nejmodernějšími šlapacími technikami v té době vůbec. Také střelné zbraně vypadaly jako skvěle okopírovane, ale foukací technika se na konci války ukázala jako zastaralá. A to byl hlavní důvod proč Japonsko prohrálo druhou světovou válku.

[editovat] Dnes

Dnes dospěl tento trend až k tomu, že čínské kopie se kopírovaly z kopií a ty někdy z kopií kopií kopií jiných kopií kopií... (rekurze). Drtivá většina čínských dětí se učí kopirovat už od narození, ale to už skoro není třeba, jelikož čínské děti mají tuto vlastnost zakořeněnou v DNA hned vedle pudu sebezáchovy, pud kopírování je někdy tak silný, že dokonce přetlačí pud sebezáchovy, poté můžeme vidět trhovce střílejících na sebe po tržnicích kvůli ukradeným botám či vybíhat z hořících skladů popálené trhovce s náručí plnou okopírovaných ponožek Abebas.

Navíc je Čína hlavním výrobcem a vývozcem kurvítek, ty se vyvážejí do celého světa! To je jediný čínský výrobek, který není z ničeho okopírovaný.

[editovat] Budoucnost

Budoucnost je zářivá, jelikož vždy bude třeba kvalitních a levných výrobků (a topiva)!

[editovat] Nejlepší čínské značky

Adidas – všeobecně řečeno: čím víc pruhů, tím víc Adidas. A to je pravda. Výroba kvalitních dupaček pro děcka.

Puma – logo je na první pohled velmi drastické v podobě kotěte kočky domácí, ale nenechte se odradit. Vyrábějí exkluzivní záchody a perfektní nepropustné bryndáčky.

Nike – nepříliš dobrá, ale velmi oblíbená zase hlavně mezi dětmi, protože vyrábějí dudlíky s vysokým obsahem PVC. Upozornění : neplést se značkou Fake.

Hamburger s prášku

Happy kitchen 4 - DIY Mini Burger and French fries kit04:47

Happy kitchen 4 - DIY Mini Burger and French fries kit

uncyclopedia