Černý hypíz

Z Necyklopedie

[editovat] Černý hypíz

(pochází z anglického slova black hippies) jedná se o uměle vypěstovanou odrůdu černého rybízu americkou vládou v 60. letech za účelem získání omamné látky pro vyslýchání sovětských špionů během studené války.

[editovat] Historie

Po úspěšném vyšlechtění této rostlina bylo provedeno mnoho testů na zajatcích a kriminálnících. Černý hypíz způsoboval halucinace, ale i přesto nedosahoval tížených výsledků. U subjektů, na kterých byla tato látka testována způsobovala uvolnění a dobrou náladu, ale subjekty nebyly pod jejím vlivem schopny plně vnímat realitu a armádní vědci z nich nebyly schopni dostat i úplně běžné informace (např. jak se jmenuje prezident USA ....). Po neúspěších byl projekt ukončen a zbylé rostliny byly rozprodány místním farmářům. Díky návykovosti této rostliny bylo její pěstování velmi výnosné a tak se zvedla její obliba a rozšíření. V roce 1960 byla vydána nová vyhláška, která tuto rostlinu zakázala nadále pěstovat a její užívání se stalo trestným. To však neodradilo již závislé uživatele, kteří ji nadále potají pěstovali.

[editovat] Dlouhodobé projevy u uživatelů této látky

Uživatelé této látky jsou označováni jako hipíci, vyhulenci a vypáleci. U dlouhodobých uživatelů této návykové látky bylo zjištěno vyčleňování se z normální společnosti, zpomalení pochodů v mysli, dále urychlený růst vlasů, odpor k jakýmkoliv projevům násilí a zvýšená obliba špatné hudby. Osoby užívající tuto látku často odcházeli ze společnosti a zakládaly si vlastní kolonie, ve kterých pěstovali plodiny (a také i černý hypíz) a užívaly tuto návykovou látku. Dále pořádaly několikadenní festivaly špatné hudby na které se scházely ve vysokém počtu a zde užívaly návykové látky a hromadně veřejně souložily.

[editovat] Způsoby užívání

uncyclopedia