FANDOM

Pavucina

Tento článek je opuštěný.
Prosíme, oprašte ho a vytvořte na něj v ostatních článcích co nejvíce odkazů.
Nezapomeňte potom odstranit tuto šablonu.
Kdo to neudělá, tomu ruka upadne a internet spadne!

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Geologický rozbor zubního kamene.

Černý hypíz (pochází z anglického slova black hippies) je uměle vypěstovaná odrůda černého rybízu americkou vládou v 60. letech za účelem získání omamné látky pro vyslýchání sovětských špionů během studené války.

HistorieEditovat

Po úspěšném vyšlechtění této rostliny bylo provedeno mnoho testů na zajatcích a kriminálnících. Černý hypíz způsoboval halucinace, ale i přesto nedosahoval tížených výsledků. U subjektů, na kterých byla tato látka testována, způsobovala uvolnění a dobrou náladu, ale subjekty nebyly pod jejím vlivem schopny plně vnímat realitu a armádní vědci z nich nebyli schopni dostat ani úplně běžné informace (např. jak se jmenuje prezident USA…). Po neúspěších byl projekt ukončen a zbylé rostliny byly rozprodány místním farmářům. Díky návykovosti této rostliny bylo její pěstování velmi výnosné a tak se zvedla její obliba a rozšíření. V roce 1960 byla vydána nová vyhláška, která tuto rostlinu zakázala nadále pěstovat a její užívání se stalo trestným. To však neodradilo již závislé uživatele, kteří ji nadále potají pěstovali.

Dlouhodobé projevy u uživatelů této látkyEditovat

Uživatelé této látky jsou označováni jako hipíci, vyhulenci a vypálenci. U dlouhodobých uživatelů této návykové látky bylo zjištěno vyčleňování se z normální společnosti, zpomalení pochodů v mysli, dále urychlený růst vlasů, odpor k jakýmkoliv projevům násilí a zvýšená obliba špatné hudby. Osoby užívající tuto látku často odcházeli ze společnosti a zakládaly si vlastní kolonie, ve kterých pěstovali plodiny (a také i černý hypíz) a užívaly tuto návykovou látku. Dále pořádaly několikadenní festivaly špatné hudby na které se scházely ve vysokém počtu a zde užívaly návykové látky a hromadně veřejně souložily.

Způsoby užíváníEditovat

Zdá se, že tu nic není.

Související článkyEditovat

Sarracenia flava
Rostliny
AcerAdelaide kratzmariBanánovníkBez černýBolševník velkolepýBrokoliceCelerCibule kuchyňskáCírkevČajovník čínskýČerný hypízČuhýřEjakulyptusHopsinkyInteligence rostlinJílovec MaďarJmelíKaktus polárníKlausovec obrovskýKlementýnkaKokoticeKonopí setéLilek bramborLípaLopata pracovníMák setýMasožravé rostlinyOkurka setáPleskatec zavlhlýPýr zkroucenýSlunečnice ročníSmrk velkýŠalinovníkTrnka obecnáTřešeňTrdelníkTučňákVlas člověčíVlaštovičníkVrbaZelí