Česká armáda

Z Necyklopedie

Přesměrováno z Česká Armáda
Cssr-zbran

Výzva Česloslovenské lidové armády

Armada

Moderní technika je výkladní skříní pozemních sil České Armády

Kardinál Vlk

Díky mravenčí práci Plasty Varkanové byla spuštěna na vodu chlouba leteckých a námořních sil ČA Kardinál Miloslav Vlk

Bojova operace

Jaderná ponorka Kladno v bojové operaci. Opoziční poslanci často poukazují na to, že česká ponorková flotila byly zbytečně utopené peníze.

Trabant ceske armady

Český voják potřebuje rychlá auta s vysokou průchodností terénem.

Nanosuit

Česká armáda plánuje modernizaci na červen 2020.

„Vod toho jsme vojáci, kvůli tomu nás matky porodily, aby nás rozsekali na hadry, až nás oblíknou do mundúru. A my to rádi děláme, poněvadž víme, že naše kosti nebudou zadarmo práchnivět. Z našich kostí se bude vyrábět špódium pro cukrovary“

- Josef Švejk

„Pane, ano pane!“

- Neznámý vojín

Česká Armáda vznikla z Československé lidové armády zrušením záklaďáků, protože nic neuměli a soustavně kradli všechno, co nebylo přišroubované, přibité a přivařené dvojitým koutovým svarem, vyházením tlustých lampasáků, tzv. gum, do přepychového důchodu, protože neuměli běhat, skákat, házet granáty a nepoznali minu od domácí želvy, a odvezením většiny techniky do šrotu - stejně skoro žádná mašina v ČSLA nefungovala. Tímto se armáda zmenšila z několika set tisíc vesměs otrávených darmožroutů na několik desítek tisíc lidí, kteří doufali, že si konečně zahrají na vojáky tak, jak to viděli ve filmech z Hollywoodu. Zbytečné baráky a areály nechali bývalým gumám a jejich firmám, aby si je hezky rozebrali na sídla svých, většinou nepříliš úspěšných firem, a dali pokoj. V posledních letech nabízí vedení České Armády každý rok zábavnou akci pro veřejnost, a to jest utopení části demilitarizovaných šrotů v blátě nebo ve výkalech - letos je akce pod názvem "HOVNA 2017".

[editovat] Struktura armády

Česká armáda se skládá ze sil

(polní armády se dále dělí na pěší, šalinové, obrněné, horské, a jízdní divize, což je mnohem přehlednější než v US Army)

[editovat] Absence nepřítele

Česká armáda je poznamenaná zásadní frustrací: Nenašel se žádný nepřítel.

Mnozí doufali, že si to rozdají se Slovenskem a ztrestají nevěrné bratry za jejich věrolomnost a odtržení. Stejně tak na Slovensku řada vojáků chovala v srdci naději na pořádné držkobití, aby tým zlým Čehúnúm ukázali, zač je v Popradu bryndza. Vyskytl se však problém. Většina Čechů chodila do vojenských škol na Slovensku a našla si tam milenky a manželky, s nimiž zplodili většinu svých dětí manželských i nemanželských. Naopak většina slovenských vojáků (z nichž 1/3 jsou Maďaři a 1/5 Romové) sloužila své elévské roky v Čechách a na Moravě, kde si také našli svoje baby a zplodili dětí neúrekom. Všem bylo jasné, že mlátit se po hlavě v rámci jedné rodiny by byla blbost. Rozhlíželi se tedy po jiném nepříteli. Bohužel, nenašel se v okolí blízkém ani vzdáleném.

Jediným vážnějším nepřítelem České armády je Kristýna Kočí, která by ji ráda reformovala podle svých představ. V armádě však tuto blondýnu nikdo vážně nebere.

[editovat] Reforma

Není-li nepřítel, je armáda k ničemu. V této chvíli se však projevil velký český talent improvizace v nouzových podmínkách, schopnost nacházení nových řešení a odvaha prošlapávat třetí cesty. Namísto běžného postupu vytvoření nepřítele například podle vzoru Argentiny (Falklandy), Česká Armáda využila svých organizačních schopností a našla třetí cestu: Přebudovala samu sebe na cestovní kancelář. Aby její chlapci a děvčata nezaostávali za pracovníky jiných cestovních kanceláří, odkládají kvéry i počítačové myši a pilně studují cizí jazyky, zejména angličtinu.

[editovat] Nejlepší cestovka na světě

Od té doby je možno s Českou Armádou cestovat po světě tak, jak to jiné cestovky neumí a nikdy umět nebudou. Nejoblíbenější destinace jsou Bosna, Kosovo, Irák a Afghánistán, je však možno zavítat i do dalších rekreačních středisek v Sieře Leone, Kongu, Arménii a časem přibudou další. Většinu areálů si pronajímá za levný peníz od Armády USA, některé od Německé armády, ale staví i vlastní. Velmi oblíbená je luxusně vybavená Basra v Iráku, která se vyznačuje slunečným počasím a přátelským přístupem místního obyvatelstva.

[editovat] Styk s ostatními armádami

Libava

Na Libavsku se dočasně usadila Střední skupina vojsk Sovětské armády (SA).

Ačkoli je Česká Armáda součástí NATO, nikdo v ní neví, NACO to vlastně je. Proto nemá nejužší a nejsrdečnější vztahy ani s armádou USA, ani s Bundeswehrem a dokonce ani s britským válečným námořnictvem, i když Britové našim vojákům slibovali svezení na lodi. Česká Armáda má nejintenzivnější styky s ozbrojenými silami Ruritánského království. Tato letitá tradice (už od roku 2001) je založena na pozvání vrchního velitele ruritánských vojsk do Velkopopovického pivovaru. Generál byl tak nadšen, že od té doby posílá své vojáky na školení do Mělníka a čeští vojáci létají do Ruritánie na ochutnávku tamních vín.

[editovat] Zkoušky na přijetí do armády

Před přijetím do musí uchazeč projít zkouškami v terénu a ve speciální škole. Součástí teoretických zkoušek je i úloha z praxe:

Pan Karel čeká před music klubem v autě. Má následující zbraně:
- pistoli CZ-75 Semicompact 9mm, 8 nábojů + dva zásobníky
- automatickou zbraň UZI ráže 9mm se zásobníkem na 35 nábojů + tři náhradní zásobníky
- automatickou onanistickou brokovnici Brennecke se zásobníkem na deset nábojů, k tomu volně sypaných dvacet nábojů
- dva útočné granáty
Navrhněte optimální taktiku útoku na music klub. V klubu se nachází čtyři ozbrojení členové ochranky, sedm ozbrojených mafiánů, dva příslušníci BIS, kteří jsou tam služebně a mají rovněž zbraň, sedmdesát pět neozbrojených frikulínů, z tohoto počtu je jich čtyřicet dva zfetovaných a padesát sedm ožralých.
Cílem mise je:
- zastřelit v klubu přítomného frikulína, který panu Karlovi zbouchnul dceru. Karel tohoto frikulína nezná a dcera už si ho taky nevybavuje.
- Karel musí být s prací hotov během třiceti sedmi minut, než přijede policie nasadit jeho špatně zaparkovanému vozu botičku.
- Karel musí vyváznout živý a zanechat minimum stop.

[editovat] Čumni taky na ...

[editovat] Interní odkazy

uncyclopedia