Česká flotila

Z Necyklopedie

Voda
Ty si preca Dihydrogenmonoxid,
čo ma drží nad vodou

             Jožo Ráž, Elán
I am the Good Shepherd...

Brněnská Přehrada
Česká přehrada
Modřická přehrada

Mordyje
Zvratka
Vltava
Lužická Hnisa

Česká flotila
Kardinál Miloslav Vlk
Křižník Václav Klaus
Loď Necyklopedie
Primátor Pavel Bém
Jaderná ponorka Kladno
Říční flotila Brno

Bezdrátová sprcha
Ministerstvo námořnictví
Těžká voda
Skoky do vody
Šetření vody
Vodáctví
Vodní elektrárna
Led Sníh Vodní pára
Vodní turistika
Vodní výtah
Povodně

's final moments.jpg

Poslední okamžiky křižníku Václav Klaus

Primátor pavel bém.jpg

Primátor Pavel Bém v Praze

Batiscafo Trieste.jpg

Česká flotila zakoupila úderný batyskaf pro své námořní operace. Jeho předností je možnost ničení nepřátelských plavidel v hloubce až 8 000 metrů

P1000433.JPG

Plavidlo Moravské cizinecké flotily

Česká flotila zajišťuje obranu České republiky před napadením po vodě, je součástí České Armády.

Člení se do několika samostatných loďstev:

  • Vltavský operační svaz - jeho hlavním posláním je obrana Prahy před útoky MOA. První vlajkovou lodí byl křižník Václav Klaus, který však byl těsně před dokončeník potopen záškodnickým útokem Radikálních Moravanů. Náhradou byla postavena bitevní loď Primátor Pavel Bém, která je v současnosti chloubou vltavského loďstva.
  • Labská úderná flotila - v čele s křižníky Pražák a Brňák. zajišťuje obranu severní části Čech, zejména strategicky významného chemického závodu Spolana Neratovice, kde jsou prováděny tajné výzkumy dihydrogenmonoxidu pro válečné účely.
  • Moravská cizinecká flotila - sestává převážně z občanů vietnamské národnosti. Plní zejména logistické úkoly a zajišťuje zásobování ostatních složek armády levnými uniformami a dalším zbožím výborné kvality. Výhodou je, že členové cizinecké flotily obstarávají uniformy na vlastní náklady od svých příbuzných ve Vietnamu, takže pořizování nových uniforem nezatěžuje armádní rozpočet.
  • Oderská obranná flotila - nemá proti komu válčit. Poláci měli jen pana Wołodyjowskeho.
  • Sázavská rekreační flotila - je tabu (jezdí se tam rekreovat špičky všech politických stran). Podle dostupných informací jsou v současnosti největšími plavidly Modrý holstřáb a Rudá růže.
  • Lužnická flotila - těží žluté písky na export do Afriky. Pouze před Vánocemi se přednostně zabývá lovem kaprů.
  • Olšavská flotila - má základnu v Uherském Brodě a slouží k předvádění krojovaných uniforem (v dnešní době jsou prakticky všechny zajišťovány členy Moravské cizinecké flotily).
  • Bílinská flotila - je sponzorována bohatými podnikateli z Mostu-Chánova.
  • Atlantická flotila - mateřská letadlová loď Kardinál Miloslav Vlk slouží k dobývání nových českých kolonií a dominií. V poslední době se k ní připojila také Jaderná ponorka Kladno.
  • Ponorková divize (krycí jméno DP Praha) - supertajný ponorkový oddíl operující v Praze.

[editovat] Batyskaf

Vývoj batyskafů sledovala celá česká veřejnost se zatajeným dechem. Konečně byl objeven způsob celonárodní pasivní resistence a současného vyhnutí se všem konfliktům. Postačí potopit se do dostatečně velké hloubky. Vzhledem k drobným netěsnostem ve stěnách batyskafu se doporučuje zatajený dech i členům posádky.

[editovat] S tématem souvisí

uncyclopedia