Česká fotbalová reprezentace

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Českej fotbalovej tým.

Fotbal reprezentace

Základní sestava-zleva: Ujfalušiová, Jiránková, Rozehnalová, Jankulovská, Sionková, Galásková, Rosická, Poláková, Barošová, Kollerová, Čechová.

Ceskytravnik

Na výsledky národního týmu může mýt jistý vliv i stav trávníku na stadionu v Edenu.

Česká fotbalová reprezentace reprezentuje Česko na mezinárodních fotbalových akcích, jako je mistrovství světa nebo Evropy. Navazuje na československou fotbalovou reprezentaci, která zanikla rozpadem Československa. Vedoucí týmu je Karel Poborský.

Náš fotbalový kvádr se zkládá z hráčů. (Překvapivé, že?) Hrajeme na fotbalovém hřišti na kterém je tráva. Střílíme na brány (ale míčem). Je to fakt hustý když dáme góla. Jsme v takový extázi že než se vzpamatujem prohráváme 4:1. Jinak si vedeme dobře. Už jsme odehráli skoro celou kvalifikaci (asi 1 zápas ze 104). Složení našich velmi dravě dravých hráčů je fakt jako dost dravý. V útoku hrajou hráči... v obraně hráči a v bráně je nějakej vypasenej pedofil, kterej neví o co jde (asi zaspal posledních 5 let) Všichni jsme exoti. nosíme cvičky, trenýrky a nátělníky. Někdo má radši sukni a tričko bez ramínek ale to je jedno. Jsme sokolové. Většinou hrajeme proti hráčům, kteří jsou nám rovní, asi tak druháci nebo prvňáci. Ale na nás nemaj. My je vždycky porazíme (tak 1:0). Náš kvádr má svou pokladnu kam dáváme každej pátek ňáký ty drobný (tak korunu, dvě). Už máme dost hodně moc peněz. Máme už i na 50 rohlíků na naší párty, kterou pořádá náš kvádr. Bude to ilegální texno párty. Bude tam hrát texno a texno (jo a taky texno), bude to fak super vodvaz. V devět hodin se to přepne na nějaký ty lepší vodvazovky (třeba šmoulové nebo Dáda Patrasová) po tý naší párty se jde hrát na to naše hřiště. Asi prohrajem. Těšim se až pojedeme domů. Čeká na mě můj oblíbený plyšák. Jsem na sebe pyšný. Hrajeme to fakt profesionálně. Jsme fakt dost dobrý. Bojte se nás.... A nakonec jedna nepodstatná věta."my ten fotbal nehrajem vole.

Neznámý.

Sport
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRallyŘitní alpinismusSkoky do vodySnowboardingŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel Poborský
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia
V jiných jazycích