Česká islámská arabská republika

Z Necyklopedie

Česká islámská arabská republika
التشيكية الجمهورية العربية الإسلامية Alttshikiat Aljumhuriat Alearabiat al'Iislamia
Česká islámská arabská republika – znak
Česká islámská arabská republika – vlajka
Istambul-modra-mesita.jpg

Sídlo českého sultána

státní zřízení:Sultanát s prvky diktatury
hlavní město:Abú Prahí
jazyk: čeština, arabština (úřední)
náboženství:islám
Česká islámská arabská republika – mapa
sultán:Muammar Zemmak
hymna:أعطى الله بيتي! (arabsky Alláhu dej domov můj!)
měna:Nová česká lira (=100 centilir)
národní jídlo:Knedlo-Zelo

Česká islámská arabská republika (jednoduše jen ČIAR), vzácně též Český islámský a arabský sultanát vznikne po pádu Antarktické říše 5. ledna 2114. Tato republika zaujme území původní České republiky a bude sousedit se Severními Uhrami, Rakustánem, s močály a Německem. ČIAR bude vnitrozemský stát, který se roku 2126 stane nejvyspělejším státem na světě. Na jeho území bude žít téměř 2 miliardy obyvatel, což vychází na hustotu zalidnění cca 22 000 obyvatel na kilometr čtverečný. Toto zalidnění donutilo města začít vystavovat vysoké mrakodrapy a výškové budovy.

[editovat] Přírodní podmínky

Většina území ČIAR je zabírána klasickou flórou mírného pásu, avšak hranice jsou pokryté pouští. Tato poušť zde vznikla při migraci obyvatel Spojených arabských emirátů v letech 2020 až 2107. Každý obyvatel SAE vyfasoval kyblíček s pískem se slovy „Aby se Vám nestýskalo po rodné poušti!“ Občané SAE začali kyblíčky systematicky vysypávat na hranicích ČIAR, aby zde vznikly písečné hory.

[editovat] Státní symboly

Mezi státní symboly patří:

  • Státní vlajka,
  • Státní znak,

[editovat] Státní vlajka

Státní vlajka je zrcadlově zobrazená původní česká vlajka, která má v pravém horním rohu umístěný červený znak islámu s šedočerným stínem. Popis vlajky i znaku je uváděn v češtině a arabštině.

[editovat] Popis vlajky
Státní vlajka České islámské arabské republiky jest bíločervený štít v uspořádání, že jest dole barva červená a nahoře jest barva bílá. Barvy rozděleny jsou vodorovně rovným, polovičním dílem. Na levé straně jest modrý klín směřujíc k žerdi a překrývajíc plně bíločervený štít. V pravém rohu horním jest znak náš, islámský: Červený srpek měsíce a nakloněna červená hvězda islámská. Znak islámský má stín šedočerný.

[editovat] Státní znak

Státní znak je islámský znak a český lev ve skoku skákající na opačnou stranu. Znak byl používán ještě před vyhlášením ČIAR.

[editovat] Popis znaku
Státní znak České islámské arabské republiky jest znak náš, islámský: Červený srpek měsíce a nakloněna červená hvězda islámská. Znak islámský má stín šedočerný. Znak islámský jest na pravé straně. Na levé straně jest český lev, zrcadlově obrácený: dvouocasý lev ve skoku vlevo hledící, úst rozžavených, s jazykem vyplazitým, čelenkou a zbrojí, vše zlaté barvy.

[editovat] Města

V ČIAR jsou města, které ale většinou vznikli z jiných měst nebo je obalili. Města jsou především moderní mrakodrapová města.

[editovat] Abú Prahí

Praha 2119.jpg

Rozsah Abú Prahí v roce 2119

Abú Prahí (ar. أبو براغ Abū Prāhi) (v současnosti: Praha, Prágl) bude hlavní a největší město ČIAR. Se svými 300 milióny obyvateli obsadí také příčku největšího města na světě. Abú Prahí bude vypadat na první pohled jako moderní velkoměsto.

Panorama Singapur.jpg

Abú Prahí, pohled z městské části Praha, všimněte se menších domků dole. Jak vidíte, většina mrakodrapů byla převezena ze Singapuru a SAE.

Když do Abú Prahí jedete, vidíte nejprve jen vysoké mrakodrapy, které vyčnívají z údolí do výšky a na to abyste viděli jejich vrchol se musíte hodně zaklonit. Pokud však projedete přes mrakodrapové pásmo, dostanete se doprostřed, do městské části. Tato část je jádrem Abú Prahí, nejchudší oblast v Abú Prahí a historické město Praha. Znamená to, že je to Praha, kterou známe nyní. Tato oblast Abú Prahí připadne nejchudším obyvatelům.

[editovat] Brnaj

Brnaj.jpg

Brnaj

Brnaj, též Brnai či Brnayy (ar. برنو Brnayy) bude město, které vznikne z nynějšího města Brna. Podobně, jako Abú Prahí bude Brnaj obalena mrakodrapy, ale uprostřed vznikne největší mešita na světě Al-Brnayy bagr Shaikg Mekka. Tato mešita zabere téměř 3/4 původního města Brnaj. V roce 2119 bude mít Brnaj 87 miliónů obyvatel.

[editovat] Ostramán

Ostramán, někdy i Ostran (ar. الأستراف Al-Ustarāf) 3. největší město v ČIAR, které se bude nacházet na území dnešní Ostravy. V roce 2119 bude mít Ostramán 79 miliónů obyvatel. Ostramán se již nachází v poušti, ale díky smogovému oblaku je zde stále stín. Mrak je dokonce tak velký, že by mohl pokrýt ještě celou Brnaj a možná by i něco zbylo na Abú Prahí.

[editovat] Oficiální jazyky

Jediným schváleným oficiálním jazykem je arabština, která byla při vzniku ČIAR přikázána k veřejnému používání. Používání jakéhokoliv jiného jazyka je bráno jako prohřešení a postavení se proti Islámu a proti svaté knize islámské, nesvatějšímu a nejkrutějšímu Kachlánu. Původní obyvatelé Česka však stále v soukromí používají češtinu, hantec a další typické jazyky pro původní Česko, avšak podle zákonů (žádné zde nejsou, všemu velí Kachlán) je to nepřípustné a pokud vás někdo nachytá, že mluvíte jiným jazykem než arabsky, jste automaticky potrestáni, nejspíše vytíráním podlahy v sultánské mešitě.

[editovat] Sultánská mešita

Sultánská mešita, podle oficiálního názvu Velká sultánská mešita v Abú Prahí (ar. ا في أبو سلطان براغ Almasjid alkabir fi sultan Abū Prāhi) je sídlo nynějšího sultána ČIAR, Muammara Zemmaka. Je přísně střežena, údajně kaktusy a ostnatým drátem a stojí v severní části mrakodrapového pásma v Abú Prahí na území dnešního Mělníka (proč Mělník, když se zde vlévá Vltava do Labe a moc mělko tam asi nebude). Pokud by někdo pronikl do sultánské mešity, byl by upálen, a proto je trest "vytírání podlahy v sultánské mešitě" bráno jako trest smrti.

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia