FANDOM

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Skotsko.

To je dobře, můžeš založit nejmíň další čtyři nepodobné a vzájemně je rozdělit.

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Česko.

Ceskotsko

карта

„Pijete whizowicu skockou nebo bezkocky?“

- Plukovník Muammar Kaddáfí, bývalý velitel českotského civilního letectva

Českotsko je oficiální jednoslovný název ostrovního státu v zájmové sféře Evropy, sousedící s o něco menším Polskem na jihu, Norskem a přes mořskou úžinu se Slovenskem. Historický název území je Jessica-Alba. Hlavním městem jsou Vizovice (zastarale též Whiskowice), největším městem však je Glaswaldow, což se ovšem v jazyce místních vyslovuje "zleen". Nejvyšším bodem na mapě Českotska je Sneachta Sliabh (zprivatizována Iry) o výšce 1344-1602 metrů nad mořem, podle sezóny a množství polských houbařů. Nejhlubším místem je rozpočtová propast Mac Ocha (Kalouskovo příjmení za svobodna), která se pro změnu neustále prohlubuje.

Obyvatelstvo Editovat

Obyvatelstvo je svým původem vesměs Slovenské, s jistou příměsí Norů. Jazyk ovšem převzalo Valašský, z mocenských center na jihu. Být Polákem je potom trestné podle zákona, čehož důvod tkví v polském pojmenování země: Pepeksko Vyskočsko.

HospodářstvíEditovat

V hospodském povalečství místní obyvatelstvo dosáhlo světové úrovně. Českotská města Vizovice a Glaswaldow jsou považována za přední světová centra hospodařství.

Zemědělství Editovat

Původní vybetonované ekosystémy jsou v čím dál tím větší míře nahrazovány banánovníkovými plantážemi. Tento alarmující stav vedl některé pravicově smýšlející myslitele ke kampani „Zachovejte škváru i našim dětem!

Významným zdrojem obživy je od dob, co Irové zprivatizovali českotskou rybářskou flotilu, též rybníkářství. Jedná se o bezodpadovou technologii získávání kapříků, kdy k výkrmu co největších zvířat slouží masokostní moučka z nepohodlných rybářů a takzvaných malých ryb. Z množství místních rybníků jmenujme nejnámější: Loch Pardubice (slouží zároveň k těžbě písku), Loch Bory, Loch Valdice, Loch Mírov... Slavný rybník Loch Jáchymov musel být zasypán, neboť přítomnost kaprů narušovala plynulost těžby polonia, tvrdíku a prdíku - strategických to surovin národního hospodařství.

Díky značným, snadno dostupným zásobám úrodného metamorfovaného debilitu v podloží i nadloží má českotské zemědělství značný potenciál pro rozvoj hydroponických pěstíren.

Historie Editovat

Málo známým faktem je, že původním hlavním městem státu byla vesnice Praha (jméno bezpochyby pochází z názvu slovenské vesnice, ze které podle pověsti přišli první osadníci), která však upadla na významu ještě před rokem 864, tedy před dobou vzestupu Vizovic, v souvislosti s vynálezem turniketů. Zatímco pokrokový jih vynalézal prametro, střed státu se s objevem turniketu od přirozeného vývoje odklonil, propadl na dlouhá staletí marketingu a ostatnímu iracionálnímu tmářství a až do doby, kdy koupil celou Prahu americký nadšenec, nechal ji rozmontovat a odvézt do Texasu, se z této katastrofy nevzpamatoval.

Smutným faktem potom je, že poslední slušnou hlavou státu byl Lulin IV. Lucemburský; po prvním manželovi své matky, MacBethovi, byl spřízněn s dynastií de Moravia. Od té doby usedali na královský stolec Šulini z Atolů, a to až do doby, kdy neznámý polský turista stolec zcizil.

Jako perličku je třeba uvést teorii nezávislých britských vědců, pana Hiršmana a paní Yatesové, kterou publikovali v žurnálu When Chescotland Was Jewish: DNA Evidence, Archeology, Analysis of Migrations, and Public and Family Records Show Twelfth Century Semitic Roots a která se snaží vysvětlit místní náklonost k pivu a vepřovému jako důsledek izraelského původu slovenských národů v šerém dávnověku 20. století. Z té doby ovšem nemáme pro podobně odvážná tvrzení dostatek písemných zpráv ani archeologických nálezů.

Politika Editovat

Vévoda Karel von und zu Beinn Dubh, jehož předkové kdysi přišli ze západu, aby vysázeli svůj národní strom, slovenskú borovičku na holých stráních jižní polsko-českotské vysočiny, je v současné banánovníkové džungli českotské politiky jedinou trvalou autoritou a tak reprezentuje stát na venek.

Alternativní "nepolitická politika" Editovat

HRH Prince claimant Wenceslas multi dr.h.c of Jessica-Albany je spisovatel a Belgičan, který se prohlašuje za právoplatného dědice posledních vymřelých opavských Přemyslovců. Narozen v Bruselu léta páně raz dva, chvíli působil v Latinské Americe jako odborník na ledničky v zemích RVHP, kde se zapsal do dějin marketingu použitím modré planety jako prostředku zvyšování obratu prodejců bílé techniky. Poté, co teorii o působení barev na konzumenta dovedl k dokonalosti (modrá => rudá = zelená = černá = bílá), odebral se působit do Českotska vybaven pochybným rodokmenem zmiňujícím Kazi, Tetu i Libuši v přímé linii.

Po mnoha kauzách se mu nakonec podařilo obhájit pouze titul sociálního inženýra z VŠE, to mu ovšem nebrání spolupracovat na návratu jižní vysočiny do stavu odpovídajícímu stavu panujícímu za prvních a posledních Přemyslovců (prostě před příchodem Beinn Dubhů) s jiným představitelem rádoby starého rodu, nestorem českotskoslovenské vysokohorské turistiky, Jánem Holostráňským z Holé.

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoPráglRepublika Tercie ASlezmorčeSlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDámskoDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDSvobodné město HamburkŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieCajzlistánČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKatarKLDRKurvajtMíránMongolskoOnánOlympijští sportovci z RuskaRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTureckoTydlistán

AfrikaBurkina FasoEgyptGambieKarlovarská Jihozápadní AfrikaMoravská Jihovýchodní AfrikaSúdán

AmerikaBrazílieGrónskoJamajkaKanadaRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americkéVenezuela

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieBanánová republikaÇek CumhuriyetiČudlíkistánDámskoGighaHavajHněďKrakoziaKrálovství kněze JanaLiberlandNový ZélandPapu PapuPirátský státSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň