Čtyřkolkář

Z Necyklopedie

ATV ctyrkolkar.jpg

Oblíbená denní porce běžného čtyřkolkáře

Čtyřkolkář je zvláštní, osobitý typ motoristy, který sedlá výdobytek moderní doby, terénní čtyřkolku, nebo-li ATV, či Quad, jak říkají borci.

[editovat] Specifika

Smecka.jpg

Smečka čtyřkolkářů u pramenů Vltavy

Oproti normálnímu motoristovi, který své přibližovadlo používá převážně pro překonání vzdálenosti mezi body A a B za účelem okamžité potřeby, jsou čtyřkolkáři úplně jiná kasta. Jezdit na svém stroji na sprosté nákupy či jiné banality jim připadá naprosto ponižující. Na čtyřkolkách se jezdí zásadně na vyjížďky v dobře organizovaných skupinách, vlčích smečkách. Smečky jsou vybaveny nejmodernější satelitní GPS technikou proti možnému zabloudění v naší pusté přírodě, motorovými pilami pro rozřezání kmenu, který nedokáží přejet (i to se někdy stává) a veškerým logistickým zázemím ve stylu jednotek Contras nebo Comandos.

Když skupina co nejrychleji přejede místa, kde nejsou žádné močály, lomy nebo Moravský kras, dostane se konečně do tvrdého terénu, jenž má však většinou měkký podklad a kde po předchozí poradě začne řádit. Nejvyhledávanější jsou bažiny, kde je možno co nejhlouběji zapadnout, aby pak jezdec dokázal ostatním, že se z toho jeho Gladiátor, Stormer, Yamaha či Polaris vyhrabe vlastními silami. Naštěstí je vždy připraven naviják. Mezi vyhledávané lokality patří „Stezka krále Šumavy“ nebo „Na břehu řeky Zvratky jsem to rozrazil“.

[editovat] Nepřátelé 4kolkářů

Mezi ty, o kom by se dalo konstatovat, že tyto motoristy nemají příliš v lásce, jsou kupříkladu zemědělci nebo lesníci. Ti dokonce tvrdí že jim tropí škodu na lesních porostech a plaší zvěř, na čemž není ani zbla pravdy. Naopak borci z nich mají strach:„...představa, že pojedu v klídku po lesní cestě a zapadnu do nějaký jámy s bodákama, nebo že si mě vyhlídne jako cvičnej terč nějakej hajnej Robátko jen proto, že se mu moje 4kola zdá hlučnější než jeho traktor, mě moc netěší.“ Divoká prasata vyhledávají čtyřkolkáři za účelem pohlavního spojení, kopulace, ale někdy to nějakého starého kance přestane bavit a čtyřkolkáře sežere.

uncyclopedia