Řitní alpinismus

Z Necyklopedie

Předávání kapříků

Řitní alpinismus v akci.

Soubor:Arse reading.jpg
Rektalni alpinismus

Řitní alpinismus v ruském pojetí.

Řitní alpinismus (nebo také rektální alpinismus) je sport, náročný většinou spíše psychicky, ovšem pokud jde o řitní alpinismus, trénovaný například mezi kantory či zaměstnavateli, tak může být náročný i fyzicky, ba dokonce materiálně nebo finančně.

[editovat] Hráči

Při tréninku, kterým prochází spousta lidí už od nejútlejšího věku, jde vždy o interakci tří a více osob, které lze nazvat vlastně i jakýmsi týmem. Krom řitního alpinisty potřebujeme osobu nadřazenou řitnímu alpinistovi a jednu či více osob ve zhruba stejně podřazeném postavení vůči nadřízenému jako sám alpinista.

Neobyčejně zajímavou roli v tomto sportu může sehrát i obecenstvo. Zvláštnost jeho úlohy tkví v tom, že pokud se o tento sport zajímá skutečně hluboce, časem z diváků samo jaksi zmutuje na sportovce. Jelikož tento postup mutace je postupný, táhlý a nevyrovnaný, nedá se určit její přesný okamžik, čímž se obecenstvo stává ještě zábavnějším.

Obtížnostní stupeň řitního alpinismu je vždy nepřímo úměrný slušnosti sportovců, přesto (anebo snad právě proto) je mezi lidmi velice rozšířený.

[editovat] Historie a pravidla

Řitní alpinismus, jinak též řiťolezectví, zahrávání si s vyšší mocí, úplatkářství, korupce nebo podlézání je člověku známé už odnepaměti a je provozováno sportovci na celém světě. Jeho nesmírná výhoda tkví v tom, že pro základní hru není třeba ani drahých pomůcek, ani překážejících a nevzhledných hřišť. Můžete si ho zahrát klidně i doma v teple rodinného krbu. Fantazii se ale meze nekladou, spíše naopak! Tento sport vyloženě rozvíjí kreativitu a úskočnost hráčů, což je v dnešním světě bezpochyby zapotřebí.

Úkolem řitního alpinisty je stoupnout v očích svého nadřízeného a získat tak výhodu nad svými soupeři (například finanční, prospěchovou, nebo citovou). Pravidla jsou natolik snadná, nakolik je usnadňuje nevšímavost nadřízené osoby a pomůcky natolik nákladné, nakolik ovlivňují vaši pozici a náladu nadřízeného. Skutečná radost ze hry, hluboké poznání, rozvinutí smyslů a schopností je ale dílem času a většinou platí, že čím déle tento sport provozujete a čím častěji měníte týmy, tím vaše úspěšnost stoupá.

[editovat] Skuteční borci

Nejlepší a mnohdy nejznámější sportovce najdete v politice, hudbě, zdravotnictví, médiích, nebo mezi premianty maturitního ročníku či kolegy v zaměstnání.

[editovat] Spočněte svým zrakem též na

Sport
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBahenní souboj s tygremBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHod granátem na plechovkuHod kilemHod hovnemHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do hloubky na časSkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyTour de franceVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováPavel BémBoryšTomáš DošekRadek DudaWayne GretzkyDominik HašekZlatan IbrahimovićNeymarInriJaromír JágrMarek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš RosickýRoger FedererNovak DjokovičDjoković NovákVlastimil Vlášek
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy AC Sparta PrahaSlavia 071 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecČeská fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKlausubova jedenáctka (2018) • Kapří ligaArsenalČelzýReal MadridHC Sparteşcu RomâniaHC Brno BystrcHC Jestřábi Prostějov
uncyclopedia
V jiných jazycích