FANDOM

Popular

Na dyzajnu vozu je znát rukopis Vědeckého týmu Necyklopedie.

Nehledali jste slovo superlativ? To tu nikde není, ale můžete si přečíst ještě o hyperlativu.

Populár 2

Interiér základního modelu je sice skromný, ale za příplatek jej lze modifikovat.

Škoda Popular je horká novinka, kterou představila veřejnosti automobilka Škoda Mladá Boleslav.

KoncepceEditovat

Záměrem vedení Škodovky bylo nabídnout kvalitní a pohodlný vůz, dostupný širokým vrstvám obyvatelstva. Cena základního modelu, osmiválce obsahu 1 900 ccm, bude 199.999 Kč. Průměrná spotřeba vozu je 31,1 litrů/100km. Záruka na všechny hlavní součásti je 12 let.

Kdo není zasvěcen do podrobností vývoje auta, jistě se ptá, jak bylo dosaženo tak skvělých parametrů, za přijatelnou cenu? Odpověď je jednoduchá: Vědecký tým Necyklopedie.

Vědecký tým NecyklopedieEditovat

Je již dlouho na světové špičce v konstrukci dopravních prostředků. Před časem byl osloven americkými i evropskými mamutími koncerny, jako Ford a Ferrari, aby s nimi pracoval na vývoji nového auta. Náš tým to odmítl a rozhodl se spolupracovat s tuzemskou automobilkou Škoda.

Podrobnosti vysvětluje mluvčí Vědeckého týmu Necyklopedie, doktor Jiří Grygar: Musím říci, že rozhodování bylo jednoduché. I když automobilka patří Němcům, zaměstnává převážně našince a dříve to byl přece Laurin & Klement. Když už mám slovo, chtěl bych veřejnosti oznámit jednu osobní zkušenost. V minulosti jsem se zabýval astronomií, astročásticovou astrofyzikou, spektroskopií hvězd a meziplanetární hmotou, ale ve srovnání s prací ve Vědeckém týmu Necyklopedie to byla šílená nuda.

Proč Popular?Editovat

Tak jako předchozí modely Felicia a Octavia, vycházela firma z historie. Automobily Škoda Popular 1100 OHV (927), Rapid OHV (922, 939R), Superb OHV (924), 532 byly vyráběny od roku 1938.

MotoryEditovat

  • 1,9NKVD – 145 kW - základní motor
  • 2,5GPUb - 205 kW - 3,7 l/100km
  • 3,5KGB - 310 kW - 4,4 l/100km

RumunskoX1 Auta
MoskvičŠkoda 1000MBŠkoda Fabia ScoutŠkoda FavoritŠkoda FeliciaŠkoda JátyŠkoda PopularŠkoda SuperCTrabant AussichtVW Golf IVW Golf IIŽigulík