Školní zkoušení

Z Necyklopedie

[editovat] Obecná charakteristika

Školní zkoušení (jinak také veřejné mučení před tabulí) je pro studenta nebo žáka nejvíce stresující období v době vyučování. Pokud je učitel velmi škodolibý, tak si to narozdíl od studenta nevídaně užívá (viz níže: Druhy zkoušení).

[editovat] Reakce žáka

Zkoušení má za následek produkci rozmanitých hormonů, zejména těch uvolňujících svěrač tlustého střeva. Výsledek je takzvaný pocit k posrání, což může vyvolat řetězovou reakci mezi ostatními hormony. K tomuto pocitu se tedy ještě můze dostavit nutkavá potřeba získat čas pro nalezení vhodné a "neprůstřelné" výmluvy, (např.: Zapoměl jsem si žákovskou). Zde jsou vypsány všechny možné účinky hormonů.

-Pocit, že vaše snídaně úspěšně dokončila sestavování katapultu (pro méně chápavé je to totéž co nedobrovolné vyvrhování potravy)

-Zvýšené pocení. To má za následek to, že smrdíte jako kopa zapařeného hnoje (pokud se tak stane, ihned po zkončení zkoušení vyhledejte deodorant).

-Začne vás nesmírně bavit okusování nehtů na rukou. (Pokud vám nehty dojdou, zkuste gumovou kost.)

-Vidíte před očima postupně celý svůj život. Tento pohled ostupně střídá světlo v dáli. (Tady už víte, že je konec, nejvyšší čas odříkat otčenáš)

[editovat] Reakce učitele

Zkoušení u učitele také vyvolá tvorbu různé škály hormonů. Pokud je to nevídaně zlý člověk, vylučují žlázy po celém jeho těle endorfin a dopamin. To má za následek to, že ďas, tedy promiňte... učitel si tyto chvíle vyučování nesmírně užívá a není daleko od vyvolání závislosti. Pokud tedy tento typ učitele nedostane s¨vojí denní dávku zkoušení, snadno se stane, že je ten den velmi mrzutý a neklidný. U normálních učitelů zkoušení není příliš časté, takže nehrozí vybudování závislosti a hormony spíše podporují tvorbu kreativních otázek, které nastartují studentův ineligenční potenciál. Níže jsou popsány typy učitelů, na které při zkoušení narazíte.

-Normální učitel

-Pruďas

-Facebookoholik

Na jiné kategorie učitelů prakticky není možné naradzit, což je škoda.

[editovat] Jak se zkoušení vyhnout?

To není ani fyzicky možné. Přirozený koloběh života ve škole určuje učitele (nedej Bůh ředitele) jako vrchol potravního řetězce. To znamená, že jakkoliv se budete snažit vyhnout zákonům přírody, tím více učitelů se na vás vrhne.

Malá poznámka: Čtvrtletní práce (potažmo kterákoli písemná práce) vyvolává stejné reakce a probíhá úplně stejně, jen o hodně déle.

[editovat] Odkazy

uncyclopedia