Žena všeobecná

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: Slátanina, chabá. Ideově i formálně (např. bez fotek). Absence humoru i aktuálnosti.

„Žena je slabá a bezbranná bytost, před níž není záchrany.“

- Anonym

[editovat] Žena všeobecná

Žena všeobecná (lat. homo femina femina) je samičkou Muže obecného (a to i přesto, že nejde o stejný živočišný druh).

[editovat] Žena všeobecná jako živočišný druh

Obecně uznávaná teorie předpokládá, že se žena všeobecná vyvinula z Muže obecného v momentě, kdy se dozvěděl všechno. Evoluci pak přežila zřejmě díky tomu, že zákeřně přirostla k vagíně.

Z fyziologického hlediska se od Muže obecného liší především dvěma hrbolovitými výrůstky na zadní straně zad (odborně též nazývané "hrudník"). Podobné výrůstky lze najít rovněž u velbloudů a lze tedy očekávat, že pokud ji odložíte na vyprahlé poušti, vrátí se.

Ačkoli dnešní věda toho moc o tomto druhu neví, jsou tu jistá významná zjištění, jež jsou příslibem pro budoucí výzkum:

  • Podle rychlosti se ženy všeobecné dělí na coury a běhny.
  • Podle oblečení se ženy všeobecné dělí na dobře oblečené a dobře, že jsou oblečené.

[editovat] IQ Ženy všeobecné

Intenzita Qokání, zkráceně IQ, ženy všeobecné závisí na jejím vývojovém stádiu

  • I. fáze

V této fázi je žena mladá, krásná a leze na nervy svému otci. IQ: 100.

  • II. fáze

V této fázi žena tloustne, nosí krátký sestřih a leze na nervy manželovi. IQ: 10^29.

  • III. fáze

V poslední fázi již není žena všeobecná v produktivním věku a nepomáhá již nadále posouvat naši republiku k lepším zítřkům. Na nervy leze zeťovi. IQ: 10^29.

[editovat] Hledání samečka

Ač se to tak mnohdy nejeví, je lov samečků ženami všeobecnými velmi sofistikovaným procesem. V prvních letech namlouvání je sameček často zcela ignorován a je mu neustále předkládáno, že o něho žádná samička nestojí. Neuniklo pozornosti vědeckého týmu necyklopedie, že za dveřmi s nápisem "ženy" bývají v restauracích a školách jen záchodové mísy. Laskavý čtenář promine, ale dále se našemu vědeckému týmu zatím nepodařilo dostat...

Fat Martini Woman.jpg
Ženské věci
BlondýnaHarfaHidžábJihočeské matkyKosmetikaMenstruaceMrchaPrsPříležitostSeznam hereček a osobností s velkým poprsímStará pannaStydké pyskyTchýněVaginaWomaniumŽena obecnáŽena všeobecnáŽenské hormony
uncyclopedia