Ženský orgasmus

Z Necyklopedie

Květy
Týdeník Květy byl jeden z prvních, co své čtenářky informoval o orgasmu
Orgasm060906 400x700
Mladé jehovistky se orgasmem léčí pravidelně

Ženský orgasmus je produkt, vytvořený marketingovými odděleními časopisů pro ženy v druhé polovině 90. let 20. století za účelem zvýšení nákladu.

[editovat] Vznik ženského orgasmu

V důsledku prohlubující se krize ženské identity v postmoderním prostředí se kromě nepodstatných jevů jako pokles porodnosti objevily skutečně znepokojivé trendy jako například pokles nákladů časopisů pro ženy. Krize vyvrcholila mezi léty 1994 a 1995.

Obrat v nepříznivé tendenci nastal v okamžiku, kdy byl vymyšlen ženský orgasmus. Bohužel dnes již neznáme skutečného autora nebo tým, který vyvinul tento produkt.

Prokázané je, že do této doby ženský orgasmus neexistoval.

[editovat] Orgasmus v současnosti

Orgasmus v současnosti plní svoji projektovanou roli a nacházíme ho na každé titulní stránce časopisů pro ženy.

V některých případech orgasmus nalezneme i uvnitř zmíněných časopisů.

České feministky potvrdily, že orgasmus je pouhý mýtus.

[editovat] Fyziologie orgasmu

Angela-merkel-Berlu
Není pravdou, že 100% ženských orgasmů je předstíráno. Důkazem je Silvio Burlusconi, který dokázal přivést Angelu Merkel k orgasmu i během zasedání G8.

Produkt "Ženský orgasmus" byl marketingovými specialisty postaven na principu průběžné stimulace produkce opiodních peptidů (nazývaných také endogenní morfiny) a vzniku následné závislosti morfinistického typu.

Lidské samice hledají (stejně jako jiné samice savců) podněty, které mají za následek vylučování opiodních peptidů (endorfinů) hypofýzou. Dříve byly těmito spouštěči tradiční činnosti jako péče o mláďata, vaření, praní, uklízení a plnění přírodou zakódované submisivní role vůči samci. Tyto činnosti tak navozovaly příjemné pocity uspokojení.

Vědeckotechnicky pokrok eliminoval část zmíněných činnosti (vaření, praní a uklízení), feministická vlna konce 20. století eliminovala zbytek. Vznikl tak nadbytek volného času samic, který nenabízel situace stimulující uvolňování endorfinů.

Důsledkem byl zvýšený výskyt depresivních stavů u samic, pocitů beznaděje nebo zmatená snaha vyrovnávat se schopnostem samců (což působí směšně zvláště ve sportu) a rovněž zvýšená spotřeba čokolády (jak známo, čokoláda pozitivně stimuluje produkci endorfinů).

Ženský orgasmus využívá tohoto uvolněného prostoru a plní tak substituční roli, která umožuje samicím mít pocit, že "jejich život má smysl".

[editovat] Cvičení ku dosažení orgasmu

Cviceni orgazmus
Cvičení ku dosažení orgasmu

Cvičíme ve větrané místnosti, ve starších trenýrkách a na čistě vytřené podlaze.

  1. Ležíme břichem na podlaze, hlavu zvedáme co nejvýše a dlaněmi si lehce přejíždíme po prsních bradavkách. Přitom opakujeme otázku: "Kde jsou? Ach, Bože, kde jsou?"
  2. Klečíme a klátíme trupem ze strany na stranu, přičemž volnou paži přehazujeme přes hlavu, jako bychom někomu mávaly. Zároveň voláme: "Tady jsem! Lásko, tady jsem!"
  3. Spočíváme na všech čtyřech a pravidelně skláníme a zvedáme hlavu. Vzdycháme a říkáme si: "Už jedou. Už tady budou."
  4. Klečíme zvráceny nazad, hlavou se dotýkáme podlahy, paže natahujeme co nejdále, přičemž dlaně leží plnou plochou na zemi a prsty směřují k čelu. Představujeme si, že jsme železniční most, a že po nás přejíždějí nákladní vagony plné nahatých a chlupatých chlapů.

Dosažení orgasmu je zaručeno.

[editovat] Nejúčinnější metoda dosažení orgasmu - pomocí bodu B

Bod B
O významném vědeckém výzkumu referoval i časopis Bravo

Nejúčinnější metoda dosažení orgasmu pochází z lidové moudrosti. Podle pověsti spočívá v speciální stimulaci bodu B. Kde se ovšem bod B nachází bylo pro lidstvo velkou záhadou, s níž si nedokázali poradit ani nejvýznamnější evropští vědci. Nedokázal ho objevit ani Albert Einstein, proslulý vynálezce mozkové masturbace, dokonce ani Adolf Hitler, který se při jeho hledání dostal dokonce až do tenkého střeva. Oran Gutan se o tom, že bod B zaměřil zmiňuje ve své knize "Grafomanie v praxi" (str. 2,598,566), ale současně dodává, že si své poznatky nechá pro sebe, ať se ostatní také trochu snaží. Dle některých odborníků tuto pasáž ale napsal jen proto, že zrovna neměl nic jiného, o čem by mohl psát. Pro mnohé se tak bod B se stal jen obyčejnou legendou, či snad i báchorkou.

Nakonec, když už to ani nikdo nečekal, byl bod B objeven světoznámým českým lékařem Radimem Uzlem. Objevil ho v ženském krku, hloboko za mandlemi. Podle jeho studie bod B po speciální stimulaci vyvolává bouřlivý, vícenásobný, neskutečně dlouhý a silný orgasmus. Ve vědě je to významný objev, protože tato metoda je několikanásobně účinnější než všechny ostatní. Radim Uzel za něj obdržel nobelovu cenu za medicínu, a současně i za ekonomii, protože tato technika ušetřila marketingovým oddělením, vyrábějícím orgasmus, několik miliard eur.

[editovat] Příklady orgasmu

Smyslem existence časopisů pro ženy je maximalizovat zisky inzerentů, existuje proto silná korelace mezi stavy, považovanými za "ženský orgasmus" a výskytem podnětů, které mají za následek používání hotových peněz a kreditních karet k utrácení za zbytné zboží, označované samci nesprávně za "nesmysly".

Orgasmus je příjemný pocit, který vzniká po shlédnutí sekvence obrázků, nadpisů a krátkých odstavců textu a který navozuje jeden z následujících mentálních obrazů:

- Jsem krásná, i když si mne nikdo kromě opilců a strýce Jirky nevšímá. = Koupím si tuto kabelku.

- Jsem štíhlá, i když mám 90 kilo. Důležité je, jak vidím sebe sama já. = Koupím si přesto pro jistotu tento zeštíhlovací krém.

- Jsem vnitřně krásná. = Koupím si tento krém na intimní hygienu.

- Ten parchant, který se na mě vykašlal, si mne nezasloužil. A všichni ti, kteří se za mnou nikdy na ulici neohlédnou, taky. = Koupím si tento vibrátor nebo tuto čokoládu.

- Jsem intelygentňí. = Koupím si další číslo tohoto skvělého časopisu.

[editovat] Orgasmus a pohlavní akt

Mýtem a zažitým omylem je souvislost ženského orgasmu s pohlavním životem samic.

Je vědecky dokázáno, že příjemný intenzivní pocit slasti v celém těle v průběhu soulože je u 86% samic s IQ vyšším než 100 navozen výhradně výroky jako "Kuř, kur*o" nebo "Nastav frn*u a drž h*bu, děv*o". Vzhledem k současným společenským konvencím se tato skutečnost považuje za tabu a je politicky nekorektní o ní hovořit.

Jedná se o stejný efekt, který lze pozorovat například při páření koček. V okamžiku, kdy se kocour zakousne samici do zátylku, samice ukončí předstíraný vzdor a poslušně plní svoji sociální roli.

uncyclopedia