Žirafa čápovitá

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá skoro nic společného s článkem Žirafa.

To je dobře, kdyby byly stejné, nebyl by důvod, aby se jmenovaly jinak.

1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo
87836

Žirafa čápovitá na zahradě

Jedná se o velmi vzácný druh žirafy obecné vyskytující se jednou, maximálně dvakrát za 569 let. Poslední záznam o tomto druhu žirafy byl zaznamenán v roce 1439 za vlády Albrechta Rakouského, kdy se pokusila sezobnout prášky proti průjmu, které panovník bral a následně na to se vysral z podoby. Po tomto incidentu z 15. století se objevuje znovu v roce 2008.

[editovat] Mé zkušenosti

S neuvěřitelným štěstím a náhodou se mi ji nedávno podařilo vyměnit s jedním pobudou na brněnském nádraží za lahvinku Božkova. Po namáhavém výcviku u mě doma v paneláku jsem usoudil, že na to vážně nemám. Ta sviňa všechno sezobne a zdemoluje. Například sousedům odnesla batole a schovala ho u mě doma do splachovadla. Následně nato přestalo splachovat a dovedete si to potom představit. Žirafa čápovitá je proto díky svým rozměrům vhodná jako stylový doplněk do bytů o rozměrech kolem 3 km čtverečních s odvětráváním.

[editovat] Nároky

Žirafa čápovitá je nenáročná, za den naběhá tak 69 km, sezobe 23,5 kg much a komárů, vyprodukuje tak 20 kg bobků o průměru kolem 2 mm a naprdí zhruba 31 litrů bioplynu za 5 hodin, tzn.: asi 72 litrů za den. (Dá se zužitkovat na vytápění třeba celého paneláku).

[editovat] Závěrem

Nevýhodou tohoto zvláštního tvora je jeho řídký výskyt. Další se zase objeví až za hoodně dlouho. Možná. (Doufám že v té době už budu dávno po smrti.)

uncyclopedia