Život na Zemi

Z Necyklopedie

480px-1984 fictious world map

Většina hráčů se shoduje, že nejlepší a nejsnazší je hrát za bílého muže v Oceánii

Ctyrfazova soustava

Velmi netypické místo pro respawn

Život na Zemi (Život 4D) je hororová MMORPG hra a nejhranější hra světa. V současné době ji hraje více než 7 miliard lidských hráčů a jeden bot (Elon Musk). Dokončena byla nejspíš před 4 miliardami let nebo v roce 0, čímž by byla druhou nejstarší hrou hned po Counter Striku. Hra je veřejnosti známá především pod svým anglickým názvem Half-Life.

[editovat] Začátek

Na začátku, oproti jiným hrám, nemáte moc na výběr. Narodit se (spawn) můžete do feťácké rodiny nebo do rodiny miliardářů. Buďto v KLDR nebo v Evropě. V Brně nebo v Praze. Je to víceméně o náhodě, ale někteří hráči se domnívají, že to, kam se narodíte, se muselo rozhodnout na základě toho, jak jste hráli minulý život. To ovšem nedává moc smysl, neboť po smrti se veškeré nastavení vymažou z paměti. Nebo ne?

[editovat] Autor

Autor hry je neznámý. Určitá skupina lidí (asi 2 miliardy) se domnívá, že ji stvořil Bůh. Jak je ale možné, že jeden člověk naprogramuje tak složitou hru se složitými postavami? Například vytvořit takovou postavu ženy muselo zabrat mnoho času, přesto v ní je dost bugů. Žádný upgrade nepřišel, spíše to vypadá, že se vývojáři snaží hru zkomplikovat nebo dokonce zredukovat počet hráčů a proto zvýšili počet přírodních katastrof nebo homosexuálů.

Další teorie je ta, že hru vytvořilo více Bohů. Zastánci těch či oněch teorií mají v oblibě zabíjet se mezi sebou.

[editovat] Mapa

Herní prostředí je relativně velké, největší ze všech her. Grafika je rovněž zpracována velmi dobře. K hraní nepotřebujete brýle, ale oči. V budoucnosti se plánuje rozšíření map zahrnující Mars.

[editovat] Průběh hry

Nejdříve je potřeba vyskillovat Vaši postavu. Naučíte se psát, číst a počítat. Dalších 12-15 let budete sedět za školní lavicí či za školou a učit se o věcech, které v Half-Life nebudete potřebovat. Ale nějak je Vás potřeba zabavit, neboť ve 12 je Vaše fyzická i psychická postava nevyvinuta dostatečně, abyste mohli chodit do práce. Potom nastává nejdelší fáze – produktivní věk, a to to, co je pro S.T.Á.T. nejdůležitější.

Abyste mohli přežít, potřebujete peníze. A peníze si vyděláte prací. POZOR! Z těchto peněz ale 50 % musíte odevzdat nepřátelské guildě S.T.Á.T., který se o ně velmi zodpovědně postará. Dá se tedy říct, že pokud produktivní věk trvá 50 let, tak z toho 25 let pracujete pro S.T.Á.T. S.T.Á.T. řídí hrstka vyvolených, kteří se pomocí cheatů zmocnili určitých administrátorských práv hry. Do této kategorie se Vy spawnovat nemůžete. Mají v rukou zákony (a tedy pravidla) podle kterých se budete muset řídit. Mají v rukou Vaše peníze, které se vždy někam vytratí.

Pokud máte to štěstí a dožijete se takzvaného důchodu, dostanete ze své celoživotní práce nějaké ty drobné, abyste si mohli za naspořené roky koupit hrnec za 30 tisíc nebo přejít na „levné“ energie díky vzdělanému poradci z OVB, další nepřátelské guildě.

[editovat] Cíl hry

Co je cílem hry zatím nikdo nedokázal dostatečně odpovědět. Jisté jsou však dvě věci. Smrt a daně, vesmír a lidská hloupost. Možná, že hra konec nemá, což by ji řadilo po bok World of Warcraft, World of Starcraft nebo World of Tanks.

[editovat] Související

uncyclopedia