Život panáků (seriál)

Z Necyklopedie

Život panáků (V universální Slovanštině - Pluckicaniě Žigulikow) je seriál ČeskoSlovenské Televize o 13. dílech. Scénář napsal Herman Frodit (Zkráceně Hermafrodit) a zrežíroval to čínský režisér Rej-že.

[editovat] Děj

[editovat] První série

První série vyšla roku 1984 - bylo to 7 dílů

[editovat] 1. Díl - Příchod Libuše

Děj začíná oslavou roku 2000 za SOCIALISMU. Při této příležiotosti vstane z hrobu Libuše a předpoví invazi Portuglaců do Československé Socialistické Republiky. Strýček Pompo odmítne vstup do JZD a je odsouzen. Rumburak se stává přežitkem minulosti a vede se proti němu třídní boj. Vrací se "MAJKA Z GURUNU" a všemi nejrůznějšími technologiemi pomáhá socialismu.

[editovat] 2.Díl - KS Pultanely

Portugalci vnikají do ČSSR, ale Návštěvníci je odrážejí, takže nakonec zmizí Portugalsko zmizí z mapy světa. Proti Rumburakovi se chystá postavit i Rada Vacátko s Vodníkem. Saxana se stane ministriní pro ostatní než je Československo v Československu. Rada Vacátko s Vodníkem ovšem zabloudí na Pultanelu, ale na(ne)štětí se jim tam podaří vytvořit KSP (Komunistickou Stranu Pultanely), která vyhraje ve volbách.

[editovat] 3.Díl - Simposium

Majka z Gurunu konečně zjistí, jak zničit zimu, aby nemuselo sněžit, aby se mohly celý rok pěstovat plodiny. Na křídle letadla přilétá PAN TAU a svolává simposium proti Rumburakovi. Přítomní - Ministrině pro ostatní než Československo v Československu Saxana, Náštěvníci, Majka z Gurunu. Jelikož Pan Tau neumí mluvit, je problém jakkoliv se vyjádřit. Nakonec zde dorazí Hujer, který všechnu konverzaci přeloží do Rumunštiny. Do ČSSR přijíždí Lord World Sir Александр Пир (Alexander Pir) z Ruska ,který je z Koreje. Nakonec se ukáže, že je to Agent Jižní Koreje s krycím jménem Je-Karetin-Bugr.

[editovat] 4. Díl - Vacátko Soudce a Vodník Prezident

Lord World Sir Александр Пир (Alexander Pir) z Ruska je poslán na Pultanelu a Rada Vacátko ho soudí. Je poslán na ostrov, kde musí žít 4000 let sám. Je jasné, že sir Александр Пир (Alexander Pir) bude dělat Blbosti. Je za ním poslána skupina agentů jménem SUPEROSMA.Bohužel superosmu zakleje zlý trpaslík Hamyžník, Pirův spojenec. Ministrině pro ostatní než Československo v Československu Saxana se rozhodne bojovat proti Hamyžníkovi se SUPEROSMOU 2. Pan Tau se vydává ničit život Rumburakovi.

[editovat] 5. Díl - Александр Пир poražen!

Lord World Sir Александр Пир (Alexander Pir) z Ruska s Hamyžníkem udatně bojují proti Svazu Udatných Panáků Eliminujících Ruské Oční Mastičky pĚkně 2 a proti ministrini pro ostatní než je Československo v Československu Saxaně. Hamyžníka se ale podaží přesvědčit a Lord Пир je poražen. Libuše se stane Ministriní předpovědi počasí. Strýček Pompo začíná pracovat v ČST a moderuje "Nad dopisy diváků", kam si pozve Radu Vacátka a vyzpovídá ho. Mezitím Portugalsko Znovu Napadne Československo.

[editovat] 6. Díl - Židla

Portugalci jsou nakonec opět poraženi a Rada Vacátko hledá příčiny, jak se znovu objevili na mapě světa. Pan Tau nutí Rumburaka naučit se mluvit Rumunsky. Československo vytvoří mírovou smlouvu s Holy Roman Empire (Holou Romanovou Imppérií). Na Pultanele zavede vodník Abecedu Židli (A = A, P3 = B, G = C, DI = D, 8 = E, I = F, 7 = H, L = CH, + = I, JI = J, CK = K, OL = L, NN = M, N = N, O = O, P = P, O-I = Q, RR = R, C = S, TT = T, UU = U, V = V, X = Y, F = Z)a jazyk židle. Arabela se spojuje se socialismem a Rumburak je v tísni.

[editovat] 7. Díl - Konec Rumburaka

Pan Tau doučí Rumburaka rumunsky a zbaví ho všech kouzelných mocí. Je to konec první série

[editovat] Druhá Série

Druhá série se otevřela z trezoru v roce 1989

[editovat] 8. Díl - Pompa Pompejí

Parodie Na zkázu Pompejí. Trvá téměř 30minut

[editovat] 9. - 13. Díl - Konzura

Všechny tyto díly pomlouvají cenzuru.

uncyclopedia