Žoppy

Z Necyklopedie

Žoppy
základní data
status: osada
kraj: Gottwaldovský
okres: Hulešov
historická země: Moravistán
katastrální výměra: malá km²
obyvatel: 383 lidských obyvatel + spousta prasat a neidentifikovatelných těles
zeměpisná šířka: 0° 0′ s. š.
zeměpisná délka: 0° 0′ v. d.
nadmořská výška: 1 082 223 m m
PSČ: 666 33
adresa úřadu: nám. Allaha 1
starosta: Muhamad Al Kment. ze Žopp

„Allah nás vidí“

- Muhamad

„Snězte ty nevěřící psy“

- Muhamad

Žoppy (arabsky غخحئ , rusky Зопп) je málá prdelská méně-vesnice na moravistánském území s nepřispůsobivým arabským obyvatelstvem.

Žije tu tak 383 (všiměte si že je to prvočíslo) muslimských obyvatel z 523(opět to je prvočíslo). Zbytek jsou prasata, jak již víme tak muslimáci prasata zbožňují. Vesnice je známá díky svému starostovy který má právo dle koránu vkročit do země nevěřících psů. Tím starostou je Muhamad Al Kment ze Žopp. Jeho otec se jmenoval Muhamad, jeho děda se jmenoval Muhamad i jeho křeček se jmenoval Muhamad. Žoppy jsou radikálně prdelovo-muslimské. Žoppy jsou také hodně známé díky Žopfestu nebo Žopovodům. Žoppy jsou osada býválích válečníků, bojových letců na létajících koberích nebo mužů co obšťastňovali jiné muže z Moravistánsko-Arabské války.

[editovat] Politické zřízení

Žoppy jsou založené na absolutistické demokracii, kde se úřad starosty předává na 15 incestně zplozeného syna. V Žoppech jsou vyznání Islám, Islám nebo třeba Islám. Žoppy jsou prdel-ves ale oni si stále myslí že jsou radikálové a tak vytvořili vlastí stát(nikdo neví jak se jmenuje, protože tam nikdo neumí číst ani psát).

[editovat] Historie

Žoppy byly původně letiště arabských bojovníků Alláhových jenž bojovaly v Moravistánsko-Arabské válce. Ve válce bojoval Moravistán a Slizko proti Arabům a Bohémům. Z tohoto letiště vylétaly těžké bojové koberce aby mohly provádět kobercové bombardování Gottwaldova a továrnz na bojové šaliny a boty značky Gottwald. V tom jim však bránili občané Gottwaldova pomocí pár protikobercových bojových šalin které jim zbyly. Válku musela ukončit až intervence sil NATO(North Atlantic Terrorist Organization), které jak je již známo vybombardovala a zmasakrovala obě strany.

[editovat] Žoppfest

Jedná se o prdelní festival při kterém se všichni žoppáci sejdou a večeří teplou stravu, což žoppáci objevily teprve nedávno, tento festival je velmi oblíbený i přesto jak je nákladný a časově nestály. Mladí žoppané musí nejprve sehnat jídlo nejčastěji krysu nebo mývala a poté musí sehnat teplo.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia