Žralok býlí

Z Necyklopedie

Žralok býlí
Žral2
Úsměv prosím

Stupeň ohrožení
neškodný až přítulný
Vědecká klasifikace
Říše: živočichové
Kmen: strunatci
Podkmen: obratlovci
Třída: paryby
Řád: obrouni
Čeleď: lamovci
Rod: žralok
Druh: Žralok býlí primalexem

Žralok býlí je blízký příbuzný žraloka obrovského, na rozdíl od něj je však výlučně býložravý a lidožravý. Živí se převážně mořským býlím a občas lidmi, od čehož také pochází jeho jméno. Pohybuje se u dna moře, kde do otevřené tlamy nabírá řasy, potápěče a jiné rostliny. Žije téměř ve všech mořích světa, protože má v povaze cestování do neznámých vod. /řespává převážně v krčmách u pobřeží.

[editovat] Povaha

Žralok býlí je velice přátelské zvíře. Celý život se usmívá, a pokud se v jeho blízkosti objeví člověk, okamžitě si vynutí jeho pozornost veselým skákáním a plácáním ploutví. Je často chován pro jeho um žonglovat míčem, či lidskou hlavou a proskakovat obručí. Žraloci jsou často vidět jak dovádí podél výletních lodí a dávají na odiv své hřbetní ploutve. Každý námořník je rád, když na nějakého na cestách narazí. Byly dokonce zaznamenány případy, kdy se žralok ujal trosečníků z potopené lodi a odpomohl jim od jejich trápení.

[editovat] Film

Toto přítulné zvířátko má pro svou povahu velkou oblíbenost u filmařů. Například režisér Steven Spielberg o něm natočil hned trilogii filmů Čelisti. Film vypráví o skupině cellistů, kteří se na hudebním táboře u moře setkají s veselým žralokem Jawem.

[editovat] Rada

Pokud se chystáte vyjet na moře, je dobré mít vždy po ruce nějakou tu chaluhu, či lidské maso (NOSTE HO VŽDY PŘI SOBĚ!!!). Žádný žralok býlí nikdy neodolá krmení přímo z ruky. Vaše domácí video vždy obohatí záběr žraloka, který hladově chňapá po vaší ruce a schramstne chaluhu i s rukou.

uncyclopedia