Žravka

Z Necyklopedie

Žravka je převážně mužská nemoc, vyskytující se převížně u dospívajících lidí, mužů požívajících pivo a youtuberů.

[editovat] Výskyt

Žravka se vyskytuje po celém světě, omezená je však v oblastech Afriky (např. Somálsko a Etiopie) nebo Asie (Afghánistán, Sýrie) a některých ostrovních státech. Naopak velmi rozšířená je např. v USA, Evropě nebo v Autrálii. Nemoc je dědičná, často tvory však poskytuje třeba z piva, některých druhů oblečení nebo v dospívání.

[editovat] Průběh

Průběh se dělí na několik částí a je rozlišen do různých poddruhů. Těmi jsou: 1) Pubertální Žravka 2) Pivní Žravka 3) Youtuberská Žravka 4) Vlastní Žravka

Pubertální Žravka Postuhuje dívky ve věku 10 - 15 let, avšak chlapce Žravka postuhuje až kolem 12 roku a trvá do 15 roku. Tento druh je obzvlášť zuřivý (zároveň je nejrozšířenější na světě), ti, které postihne musí mít nepřetržitý přísun jídla všeho druhu, jinak hrozí zuřivost nebo dehydratace. U chlapců začíná Žravka později, je však mnohem silnější. Tento druh Žravky se u chlapců rád ukládá na břichu a rukou, u dívek na zadku a stehnech. Odhadem tato nemoc postihuje asi 1, 5 miliardy mladistvích.

Pivní Žravka Tento druh je také poměrně rozšířený, postihuje však z 99% muže ve věku 17 - 100 let, občas se však objeví i v 12 nebo 14 letech. U žen je vzácná. Tato Žravka postihuje osoby, které pijí pivo. Je rozšířený v pivních zemích, třeba v USA, ale nejvíc v Bavorsku a České republice. 78% případů je potom v Čechách. Tento druh Žravky se ukládá neúměrně na břichu, vzniká tak pojem "pivní pupek." Pivní Žravkou je postiženo zhru 120 milionů lidí.

Youtuberská Žravka Youtuberská Žravka je nejmíň rozšířeným druhem. Postihuje některé slavné i neslavné youtubery, kteří si poté na své tloušťce udělají kariéru. Je hojně rozšířená v České republice a v USA. Postihuje asi 1500 lidí.

Vlastní Žravka Tento druh je také superrozšířený, a to ze 65% v USA jinak v Evropě, Asii a v Austrálii. postihuje lidi, kteří poté musí neustále jíst ve fastfoodech a vykrádat ledničku, nejčastěji od 20 do 60 let. Tuk se v tomto případě ukládá všude, kde to jde. Nemoc je tak rozšířená, že její přesný počet nakažený nelze zjistit odhadem je to ale asi třetina populace (asi 2,3 miliardy). Narozdíl od Pubertální Žravky (nakaženým je jedno jak vypadá jejich postava), Pivní Žravky a Youtuberské Žravky (nakažení si na své postavě zakládají) lidem postiženým toutou nemocí se z 90% jejich postava nelíbí a chtějí zhubnout.

[editovat] Potrava

Lidé postižení Žravkou se stravují vším možným, nejčastěji však hamburgery, hranolkami, brambůrky, colou a energy drinky. Chutě se mění v průběhu stárnutí. Pivní Žravka a Youtuberská Žravka trvá většinou do konce života, Pubertální Žravka trvá do konce dospívání (někdy jsou však následky stálé)a Vlastní Žravka trvá také do konce života, i když se některým jedincům podaří zhubnout, a následně kila zase nabrat. Zhubnout je nejčastějším tématem na novoroční předsevzetí.

[editovat] Následky

Lidé postiženi všemi druhy Žravek si většinou nesou následky v podobě obřího břicha do konce života. Většinou však nakažení zleniví, což vede k další nemoci, Lenivce. Ten, kdo trpí Žravkou si většinou také vyslouží vstupenku do Pekla, jelikož obžerství je hřích smrtelný, však 0,5 % nakažených Pubertální Žravkou bývají někdy od Pekla ušetřeni.

uncyclopedia