1 FC Slopácko

Z Necyklopedie

Slopacko.gif

[editovat] Vznik klubu a první majitelé

Tento slavný fotbalový klub vznikl v roce 2002 spojením klubu Slopácká Sralta Uherské Hradiště a Kokot Nová Ves. Hned ve své první sezóně v Kapr lize podával tým kvalitní výkony, se kterými jeho majitelé firma Kokot z Nové Vsi musela být spokojena. Majitelé firmy jsou porvozovatelé asi 40 % všech automatů a kasin na světě, ostatně sídlo majitele pana Valenty je v kasinu v Monte Carlu.

[editovat] První kroky klubu

Majitelé zpočátku nepochopili, že v Kapr lize jde hlavně o maximální výlov kaprů, k tomuto došli až po několika sezónách. A protože se majitelům dosavadní výlov kaprů nezdál dostatečný, rozhodli se podpořit jej nasazením nových mladých kapříků, kteří v místních sádkách rychle rostli. Pro ně si pak jezdili známé osobnosti fotbalu jako byli Milánek nebo Vašek Zejda. Do budoucna se plánoval mnohem větší rozsah výlovu i nové rybníky, mnohé obce v okolí Uherského Hradiště měly být zaplaveny při tvorbě rybníků. Mělo se jednat o obce Kostelany, Nedakonice a Moravský Písek, zaplavena měla být také část Uherského Hradiště s názvem Rybárny. Tyto nové rybníky měly být spojeny tzv Valentovým kanálem. Pan Valenta vše popsal v knize "Budujme klub pro 100 milionů kaprů"

[editovat] Kapří aféra a změna majitele

Bohužel pro klub, byla ale kapří aféra špatně pochopena a firma Kokot musela z klubu 1. FC Slopácko odejít. Místo ní přišel nový místní majitel - Jan Řezník, který ve spolupráci se svým skorojmenovcem George W. Bushem z klubu všechny kapry předal do USA, které je použilo k válce v Iráku. Díky tomu šel klub ke dnu a skončil v druhé Kapr lize. Stejně tak záhy skončila pro nedostatek kaprů válka v Iráku.

[editovat] Třetí majitel a návrat do Kapr ligy

Po prodeji veškerých kaprů se majitelem stal pan Odzemek, který pochází z Mongolska. Pan Odzemek je majitelem firmy O-group, která se zaměřuje hlavně na lodní dopravu a výrobu kovů.

Majitel klubu pan Odzemek se rozhodl, že do vedení klubu jmenuje slečnu Mrzkou, která se rozhodla, že mu ušetří maximální množství peněz, které by musely být vyplaceny na prémiích pro hráče. Proto také byl odvolán po první polovině sezóny 2007/2008 trenér Malura, který vyhrál příliš mnoho zápasů a poškodil finační stabilitu klubu.

Na jaře 2008 nastoupil nový trenér Calwouda z týmu HAF HAF Olomóc, který plnil do puntíku strategii vedení. V závěru sezóny ale došlo k několika nepříjemným výhrám, a tak se vedení klubu ve splupráci s hráči Inwomanem, brankářem Lolkem a obráncem Kaprem postaralo o slušný výsledek ve Fulneku.

Protože vedení muselo zakročit proti příliš dobrým výsledkům, tak se rozhodlo trenéra Calwoudu odvolat a nastouil v sezóně 2008/2009 trenér Jučumič. Tomu se podzimní polovina opravdu vydařila a vedení se slečnou Mrzkou bylo spokojeno.

V zimě ale došlo v klubu k palácové revoluci, pana majitele Odzemka ovlivnil fotbalový intrikář Švec, že by měl uvolnit nějaké kapry a snažit se o postup do Kapr ligy. Majitel odvolal slečnu Mrzkou, do vedení nastoupil intrikář Švec, ten okamžitě odvolal úspěšného trenéra Jučumiče a povolal svého nohsleda Mazooru.

V jarní sezóně 2008/2009 se pokračovalo v podobných výsledcích jako na podzim, ale Švec nakonec slavně zajistil slavný nákup Kapr ligy tím, že poslal několik kilo kaprů do Čáslavi. V nové sezóně 2009/2010 se klub opět vrátil k úspěšné strategii (tzv. kaprovnému) do černoprdelníků, kteří s oblibou pískali penalty i mimo pokutové území.

[editovat] Fanoušci

Flegmaticos.png
Při zápasech týmu Slopácka má každý fanoušek za povinnost při odchodu ze stadionu dýchnout do balonku a pokud nenadýchá aspoň 3 promile, musí zaplatit dodatečnou neslopací pokutu ve výši 1000 Kč. Místní s tím nemívají absolutně žádný problém a navštěvují stadion v hojném počtu, naopak především fanoušci týmů z Bohemie jezdí měné, protože po drahé cestě nemají dostatek peněz na zaplacení slopací pokuty.

Nejoblíbenějšími fanoušky jsou v Hradišti Baníkovci, kteřé vždy před zápasem vykoupí všechno krabicové víno z celého Slopácka (v reálu to má k vínu asi stejně daleko jako Gambrihnus k dobrému pivu). Potom pak nemají samozřejmě problém projít slopací kontrolou.

Fanoušci jsou známí svými chorály, nejoblíbenějším je You will never drink alone.

V posledních měsících se objevila na stadionu skupinka fanoušků, kteří si říkají Flegmaticos, zásadně nefandí a po zápase se baví především s hráči a trenéry soupeře. Mezi jejich nejoblíbenější hráče patří sparťané Blažek a Řepka.

[editovat] Největší hvězdy

  • Paul Vrbovič - 2x nahrávka soupeři na gól, 1 x vlastní gól
  • Peter Bolek - 3x odkop soupeři, 1x prodaný zápas
  • Pavel Šulintés - 2x přestřelená branka z malého vápna
  • George Plech - 10x prohra v řadě
  • Jan Netrefil - 8x trefená tyč , 6x podkopnutí rozhodčího

[editovat] Slopácko ve filmu

Klub 1.FC Slopácko se zapsal také do historie v umění. Jeho představitelé si zahráli v úspěšném filmu Sedm, který měl premiéru v Brně na podzim 2010. Fanoušci 1.FC Slopácko na památku premiéry tohoto filmu si vyrobili speciální fanouškovská trička "Byli jsme přitom". Film Sedm byl kladně hodnocen kritiky i diváky, o čemž svědčí jeho vysoké postavení na ČSFD.

Sedm.png
Sport
Mistr světa ve vodní levitaci Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHod granátem na plechovkuHod kilemHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš Rosický
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid

Tučný text

uncyclopedia