Adolf Hitler

Z Necyklopedie

Gargamel1

Tento článek podvracející svobodu jednotlivce byl zplozen židozednářskými lumpy podílejícími se na tvorbě zrůdného Nového světového řádu! Již dříve se podíleli na útoku na Světové obchodní centrum a financováni jsou Rockefellerem a dalšími přisluhovači rasy Reptiliánů!
Exploding-head Tento článek obsahuje příliš mnoho informací.
Pokud se je budete snažit všechny vstřebat, může se stát, že vám exploduje hlava.

Disko-hitler
Adolf Hitler byl zakladatelem diskoscény v Německu.
Adolf Hitler
Biografické informace
Pohlaví

muž

Vlasy

ve stylu emo

Narození

20. dubna 1889, městečko Braunnau am Inn

Úmrtí

Zemřel během nátáčení filmu „Der Untergang“ (v české distribuci „Pád třetí říše“) v náruči milované Evy Braunové.

Rodina

otec: Jacob Hirschfeld
matka: Ester Hirschfeld
choť: Juliane Köhler

Národnost

rakouská, německá, židovská a berberská[1]

Náboženství

bezvěrec, oficiálně katolík
se zálibami v okultismu a pohanství

Povolání

Nazi flag rakouský kazatel NSDAP

Zajímavosti
1

V mládí chodil Adolf často do hospody, zpíval v synagogálním sboru a snil o tom, že se stane čarodějem ve Středozemi.

2

Po základní škole se Hitler začal živit jako malíř pokojů, kde měl střídavé úspěchy.

3

Působil v Ústavu pro těžce chorobomyslné jedince v Berlíně, kde mezi chovanci získal své první stoupence, později známé jako Růžové košile.

Adolf Hitler (vlastním jménem Aaron Hirschfeld) byl světoznámý rakouský kazatel, tanečník a zakladatel nové církve NSDAP.

[editovat] Mládí

Hitlerbaby

Malý Dolfi

Hitler baby

Malý Adolf měl umělecký talent již od narození.

Narodil se 20. dubna 1889 v městečku Braunnau am Inn (česky Broumov) v Rakousku nedaleko bavorských hranic. Je potvrzeno, že měl českou babičku a židovského dědečka. Vzor viděl ve svém tatínkovi Aloisi. Ten měl malého Adolfka opravdu rád. A také miloval takzvaného Epu Epistuliána a Eleonandu. Byl osobním přítelem Alberta Einsteina a Tomáše Haryka Masaryka.

V mládí chodil Adolf často do hospody, zpíval v synagogálním sboru a snil o tom, že se stane čarodějem ve Středozemi. V roce 1901 jej však farář benediktýnského kláštera v Lanbachu přistihnul při provádění hříšných věcí nad obrázkem nahé Svaté Grünhildy a seřezal jej jak prasopsa. To byl zásadní zlom v Hitlerově životě. Od té chvíle v něm hlodala myšlenka na vytvoření vlastní církve, kde by byl vůdcem. V depresích se uchýlil k morfinismu (ke šňupání Šňupajnu).

V roce 1903 zemřel jeho milovaný tatínek po utonutí v sudu rumu (podle důvěryhodného zdroje hořel poté v krematoriu 3 dny). Pro Adolfa vypuklo peklo. Z těchto dob také pramení Adolfova nenávist k alkoholu. Nikdo mu nerozuměl a proto v roce 1906 utekl z domova do Vídně.

[editovat] Malířem

Po základní škole se Hitler začal živit jako malíř pokojů, kde měl střídavé úspěchy. Na stěny maloval výjevy z německých mýtů a legend. Nejraději měl Verwolfy. Co měl ale říkat takový domovník, když našel byt vymalovaný krvavě červenou barvou a na každé stěně několik Verwolfů od nadživotní po podživotní velikost. Vše ještě doplněno nějakými zvláštními kříži ve tvaru háků. Rozčilení domovníci Hitlera vyhnali až do německého Mnichova.

Albert Speer rozlítil Hitlera poznámkou, že v oblasti umění má talent jen pro malbu a architekturu. Na otázku, zda umí hrát na housle, Hitler odpověděl : "Nevím, ještě jsem to nezkoušel."

[editovat] První světová válka

V Mnichově Hitlera zastihla zpráva, že ve světě vypukla válka. Hitler, zhrzen svým předchozím životem, se okamžitě nechal naverbovat. V armádě se mu zalíbilo. Odjakživa ho nějakým způsobem fascinovali vojáci pochodující v sevřených formacích. Postupem času objevil ve válce svůj nový smysl života. Dlouhé dny trávené v zákopu krátil Hitler svým spolubojovníkům řečmi o velkém vítězství a o velkém Německu. Válkou zdeprimovaní vojáci měli ale brzy jeho keců po krk, a aby se ho aspoň na chvíli zbavili tak ho vybrali jako dobrovolníka pro zvláštní úkoly. To spočívalo v tom, že dělal spojku mezi jednotlivými zákopy. Svého úkolu se Hitler chopil s vervou, ale neustále si pletl německé zákopy s rakouskými, a mezi vojsky obou spojeneckých velmocí vypukl zmatek. Později se fronta kvůli tomu úplně zhroutila. Když dalo německé velení rozkazy k ústupu, Hitler se rozčílil a místo aby je doručil do ostatních zákopů, tak je spálil.

Ke konci války dostal šrapnelem zásah do hlavy. Nebýt toho, první světová válka by nejspíše nikdy neskončila. Hitler se z bezvědomí probral až několik měsíců po válce, a vůbec nechápal jak mohlo Německo prohrát. Myslel si že se tak stalo proto, že tam prostě nebyl... Nakonec mu z toho všeho definitivně přeskočilo. Rozhodl se, že v příští válce něco takového nepřipustí.

[editovat] Umělecká kariéra

Titler

Hitler při své proslulé travesti-show

Po válce se Hitler v Mnichově protloukal životem různě. Protože v podstatě vůbec nic neuměl, musel se zpočátku živit jako pouliční striptér se sloganem „Za trochu gáblu kalhoty stáhnu“. Brzy ho však objevil jistý impresário, který odhalil jeho umělecké kvality a angažoval ho do několika šantánových vystoupení. Hitlerův věhlas se poté začal rychle šířit. Stal se slavným barovým zpěvákem a tanečníkem, a legendou mnichovských pivnic. Byl jedním ze zakladatelů klasické německé taneční travesti-show, ve kterých vystupoval pod uměleckým jménem Ewita Brünstein. Nakonec se stal největším německým transvesti-tanečníkem všech dob, a to již před slavnou érou Waltra Ulbrichta. V mnichovském cirkusu Krone ho při představení tancem doplňoval jeho blízký spolupracovník a parťák Hermann Göring, který svým zaobleným tělem a růžovou uniformou přiváděl do transu nejen (převážně mužské) publikum, ale i samotného Adolfa Hitlera.

Brzy mu začal být Mnichov malý, a tak začal pořádat úspěšná turné po celém Německu. V roce 1933 natrvalo přesídlil do Berlína, hlavního německého kulturního centra. Stal se hvězdou třídy Unter den Linden, kde vystupovala i taková slavná jména jako Marlene Dietrich (tu mimochodem Hitler několikrát požádal o ruku, ale byl vždy odmítnut). Po požáru Reichstagu se spojil s několika svými přáteli, aby tuto historickou budovu společně odkoupili. Po nákladné rekonstrukci si zde otevřeli proslulý noční klub (s nevěstincem), který se stal hlavní uměleckou scénou Berlína. V té době zažívalo Německo zlaté časy třicátých let.

Poté začal Hitler podnikat i velkolepá turné po celé Evropě. Ne všude však byl přijat s takovým nadšením jako v Německu – například v tradičně konzervativní a puritánské Anglii se mu nepodařilo prorazit vůbec. Po pár letech se okoukal a vyšel z módy i ve většině Evropy. Aby toho nebylo málo, byl v té době závislý na pervitinu a trpěl depresemi. V roce 1945 nakonec zkrachoval i jeho milovaný podnik Reichstag a musel být stržen. To vše uspíšilo maestrovu náhlou smrt. Ve většině Evropy je dnes již zcela zapomenut, stále populární je pouze ve věrném Německu, kde mnozí pamětníci dodnes nostalgicky vzpomínají na jeho zlatá třicátá léta (u nás to jsou zejména spolky „Autonomní nacisti“ a „Řád ozubeného kola od vozu“).

[editovat] Hitlerův vztah k Čechům

Hitler dance

Jedinečný tanec, kterým Hitler poprvé oslnil německé obecenstvo v mnichovském cirkusu Krone.

Protože se narodil za Rakousko-Uherska, byli Češi vlastně de facto jeho krajané. Obdivoval husity a jeho nejmilejší hudba byla Smetanova Má slast, zvláště symfonické básně Tábor a Braník. Jeho vztah k Čechům byl tedy vřelý. Přátelil se s Tomášem Harykem Masarykem. Často za ním jezdil do Lán a několikrát hráli v lánské oboře ještě s bratry Čapkovými kanastu. 15. března 1939 při své soukromé návštěvě Československa jel do Lán položit kytici na Masarykův hrob. Miloval Čechy tak, že začátkem 20. let vypracoval plán na přemístění Čechů na Sibiř. Podrobný plán předložil místním úředníkům, kteří jej, k jeho nelibosti, tehdy ještě zamítli. O Moravstáncích v plánu zmínka nebyla. Je však možné, že je házel do jednoho pytle s Čechy.

[editovat] V Německu

V poválečném Německu našel Hitler prostředí jako stvořené pro jeho schopnosti. Působil v Ústavu pro těžce chorobomyslné jedince v Berlíně, kde mezi chovanci získal své první stoupence, později známé jako Růžové košile. Němci svalovali vinu za prohranou První světovou válku na katolickou církev a její pohrobky. To byla vhodná doba pro vytvoření silné náboženské sekty, která by pásla německé ovečky. Hitler byl nadaný řečník, protože často chodil do hospody. V mnichovské pivnici začala jeho cesta na světové výsluní. Když, ale zjistil že při proslovu není nalitej, začal koktat a třepat rukama a proto na doporučení doktora začal brát soukromé lekce u papeže v Pusté Polomi

[editovat] Ve vězení

Do vězení se Hitler dostal po strašném fiasku s tzv. Pivním pučem (německy Oktoberfest). V roce 1923 se v jedné mnichovské pivnici nezřízeně opil a ozbrojen pistolí se pokusil přejmout vládu nad přilehlým pivovarem. Byl ale zneškodněn policií a zavřen do žaláře. Jeho spoluvězněm byl Rudla Hessík, s nímž společně trávil dlouhé nudné večery bez žen. O dopadu těchto nočních dobrodružstvích na zdraví Hitler později napsal svou druhou nejslavnější knihu Můj bol. První nejslavnější knihou je samozřejmě jeho Můj boj, v originále Mein Kampf mit der deutschen Sprache. Hessík také napsal na podobné téma knihu, která se jmenovala Hadí příběhy, ale ta nebyla tak úspěšná. Nakonec byli oba po roce propuštěni kvůli petici zbytku vězňů.

[editovat] Kazatel

Hitler speech

Hitler během své pastýřské řeči

Hitlerova církev Nacionální Akce Celků Evropských Králů (NÁCEK) se brzy stala populární a slavná. Takového kazatele od Leninových časů svět nepoznal. Peněžní příspěvky na charitativní pomoc somálským a sudetským dětem a celosvětovou ligu tranzvestitů se jen hrnuly. Sekta zbohatla a za vybrané peníze si koupila líbivé a dost upnuté stejnokroje. Hitler si dal přezdívku Führer a vymyslel nový pozdrav se vztyčeným prostředníčkem. Mimo jiné také podnikal a proto založil svou vlastní cestovní kancelář Wehrmacht, s níž podnikl své hvězdné osvětové a propagační turné po světě, po trase Berlín, New York, Las Vegas, Vídeň, Praha, Varšava, Oslo, Kijev, Florida, navštívil taky Africké státy Zimbabwe a Botswana, kde sklidil největší úspěch. Církev si prokazatelně zahrávala s černou magií. Podařilo se jim tak obrátit posvátný keltský kruhový objezd z pravotočivého na levotočivý všude mimo Anglii.

[editovat] Ničitelem československého věhlasu a geniality, lázeňským švihákem

Hitler

Hitler při své pastýřské řeči

Poté co Adolf vymyslel hadačskou soutěž druhá světová hádka, padl jeho zrak na nejbližší sousedy jeho sektářské říše a to konkrétně na Československo. Předmětem jeho zájmu se staly pompézní stavby ve Vysoké Peci o kterých se mylně domníval, že se jedná o bolševická raketová sila. Jelikož jeho strach z nich nabýval obludných rozměrů, neváhal a vydal rozkaz k jejich zničení. Zničení bylo provedeno tak důkladně, že bylo prakticky zrušeno právo vysokopečáků na nárokování si jejich autorství a věhlas Československa tak utrpěl nenahraditelnou ztrátu. Adolf si myslel, že zničením domnělých raketových sil přestanou jeho ukrutné bolesti pravého varlete vystřelující až do levého oka. Jelikož byl nadále závislý na silných antivarlatikách, což mu znemožňovalo úspěšně hádat otázky ve druhé světové hádce, rozhodl se na doporučení svého osobního pilota Hermanna Göringa odcestovat do Vysoké Pece. V místních lázních se měl zotavit a nabrat novou sílu pro rozhodující hádku se Stalinem. Léčbu měl umocnit pocit ze zničení raketových sil přímo v místě jejich existence a také místní ovzduší plné sýrovodíku. Hitlerovi, vybavenému slaměným kloboukem z pravé árijské slámy a hůlčičkou s říšskou hnojnicí se zpočátku, díky procházkám po zdejší kolonádě, opravdu začalo dařit lépe. Dokonce se zde zasadil i o obnovu místního klubu TJ Baník Vysoká Pec. Bohužel při jedné vycházce se zašel občerstvit do zdejší špeluňky Gasthaus zum Voyta. Místní nápoj ho natolik okouzlil svou lahodnou močovinovou chutí, že se zdržel až do ranních hodin a propil tak veškeré své valuty. Když majitel zjistil, že Hitler již nemá za co pít, nemilosrdně ho vykopal před rastaurační zařízení a milý Adolf, se tak musel po svých a s ostudou vrátit zpět do Berlína. Československo poté již z důvodu hanby nikdy nenavštívil.

[editovat] Válka

Hitler music

Hitler byl mužem mnoha talentů

Bližší podrobnosti v článku Druhá světová hádka

Poté Hitler rozpoutal děsivou náboženskou válku ve které zahynulo opravdu hodně lidí. Toto strašlivé zabíjení psychicky postihlo hitlerova přítele ze starých hošanských časů Rudlu Hessíka. Neunesl to a emigroval do Velké Británie. Netušil ale, že je zde homosexualita trestná a než se nadál byl zavřen do vězení. Sedí v něm dodnes.

Hitler se s tímto osudem svého přítele dosti trápil. Ze zoufalství a pro své válečné taktiky nechal unést Angeliku de Peyrac de Pompadour de Maintenon de Luvois de Le Vau de Le Notre de Lebrun, vévodkyni de Vries, která původně patřila Chucku Norrisovi. Ten se vydal do Berlína rozmašírovat ho na sračky. Hitler to nakonec vzdal a Angeliku mu předal. I přesto však nechal Chuck Norris vyhodit Reichstag do vzduchu. Hitler si z této chyby vzal ponaučení a svou milenku si vyhledal v barové zpěvačce Evě Braunové.

[editovat] Smrt

Adolf Hitler zemřel během nátáčení filmu „Der Untergang“ (v české distribuci Pád třetí říše) v náruči milované Evy Braunové. Příčinou úmrtí byla celková fyzická i psychická sešlost, způsobená jednak vysokým věkem (bylo mu úctyhodných 56 let), jednak těžkou závislostí na drogách. Později někteří zlí jazykové vyjádřili nepodloženou domněnku, že spáchal sebevraždu, protože mu přišel účet za plyn.

Naposledy před kamerou se objevil v pořadu 13. komnata Adolfa Hitlera. Působil v něm dojmem těžce nemocného a životem unaveného člověka. Hodně lidí očekávalo, že v pořadu sdělí zásadní poselství příštím generacím, ale kvůli pokročilému stadiu Hitlerovy demence se tak nestalo. Místo toho se diváci dozvěděli o jeho zájmu o pozorování okrasného ptactva a o květiny. Na závěr pořadu zazněla Hitlerova melancholická slova, zřejmě vůbec poslední zdokumentovaná, ve kterých bilancoval svůj život. Zde je úryvek:

Ano, chyby se staly. Je možné, že jsem byl někdy vůči některým lidem trochu sobecký, nebo dokonce předpojatý, ale ničeho nelituji...

[editovat] Hitlerův přínos kultuře

Hitler Song 02:51

Hitler Song

V bunkru

  • Adolf Hitler byl známým nekuřákem a abstinentem. Světovou kulturu též obohatil založením Osy Berlín-Řím-Tokio a IG Farben.
  • Obohatil také světovou hudbu, je autorem mnoha hitů – proto mu také jeho příznivci říkali Hitler:
  • Hitler byl též největším německým transvesti-tanečníkem všech dob, a to již před érou Waltra Ulbrichta. Hitler byl legendou taneční travesti-show mnichovských pivnic, kde vystupoval pod uměleckým jménem Ewita Brünstein a jako správný hinduista prošel po smrti reinkarnací.
  • Svým výstředním vystupováním si brzo získal přezdívku první emáč v historii, ještě v době, kdy nikdo nevěděl, co je emo. Honil si patku jako hrabě Willhelm Von D' Čok (viz. Vilém Čok a jeho parta), odtud jeho obdiv ke zkrachovalé německé šlechtě, všelijakým Tanhojzrům, Brunhildám, Prcifalům a podobnému výkvětu romanticky zdeprivované velkoněmecké dekadence.
  • Dokonce i jeho největší, první a poslední upřímný obdivovatel Jim Morrisson jednou při svém posledním jointu v historii prohlásil, že žít Adolf o 50 let později, byl by rocková hvězda a nemusel by se ztrapnit v jisté nechvalně známé šou, která se mu vymkla z rukou a zapsala se do historie, jako jistý trapný incident pod názvem War World Lord II, což je jinak docela dobrá střílečka.
  • Podle svědectví rodinného psychiatra Sigmunda Freuda byl malý Dolfi už od dětství závislý na všelijakých střílecích hrách, které hrál na svém kuličkovém počítadle a byl tak zřejmě prvním hráčem střílecích počítačových her, což na něm zanechalo trvalé následky.
  • Hitler je znám taktéž jako "učitel národů" a to kvůli nesmírné snaze vzdělat mladé lidi různých národností v oblasti kultury a humanity, kterými odjakživa oplývá vyšší rasa.
  • Hitler je první zaznamenaný emo.
  • Hitler mimo jiné exceloval i v mnichovském cirkusu Krone, kde měl s několika zvířaty pár milostných-zoofilních vztahů. Během představení mu sekundoval jeho blízký spolupracovník a parťák Hermann Göring, který svým zaobleným tělem a svou růžovou uniformou rajcoval nejen (převážně mužské) publikum, ale i samotného Adolfa Hitlera.
  • Hitler dostal Nobelovu cenu za objev střevní choroby. Při svých zoofilních praktikách, jak sám píše ve svých memoárech, se dostal tam, kam nikdo před ním - do tenkého střeva. Nobelova cena mu byla později odebrána, poněvadž americkým jednoduše myslícím mozkům připadalo nepřípustné, aby člověk, který si řeže žíly, dosáhl tak velkého objevu v medicíně. Leč on sám se za objevitele v medicíně považoval tak jako tak. Jeho vynález, známý léčivý plyn Cyklon B slavil úspěch jen do té doby, než byli pacienti plynem předávkováni a přišlo vyučtování za plyn.
  • Na Hitlerových narozeninových oslavách začínal svou pěveckou kariéru jeho dobrý přítel Michael Jackson. O jejich dobrém vztahu svědčí i fakt, že mladí členové Hitlerjugend byli pravidelně zváni na Jacksonův ranč Neverland, což byla výsada, jaké se jen tak někomu nedostalo. Přátelství trvalo až do Jacksonovy smrti, která Hitlera tak vzala, že se jeho zdravotní stav prudce zhoršil a brzy poté následovala i jeho smrt. Dochoval se cenný filmový materiál, který ukazuje Hitlerovu reakci na zprávu, že Jackson zemřel. Byl vysílán Berlínskou televizí ve třech dílech.[2]

[editovat] Hitlerův přínos české politické kultuře

RedDwarf2 „To je Norimberk a Adolf Hitler. Jeho tým skončil druhý ve druhé válce“
Arnold Rimmer, část 17. - Fotostroj času

BOLŠEVICI, KOMOUŠI A SOCANI Pogo

Agrární program bolševiků | Vasil Biľak | ČSSD | Dělnická strana | EU | Alexander Dubček | Adolf Hitler | Hrdá propaganda ČSSR | Gustáv Husák | Milouš Jakeš | Zdeněk Jičínský | Klement Gottwald | KSČM | Komanči | Komouš | KSF | Krakonoš | ČSAF | Lenin | Lihový dům | Mao | MO KSČ ve Vševilech | Miloš Zeman | Moskva | Major Milda | NDR | Tonny Newotney | Partajman | Socan | Sovětský svaz | Josip Stalin aneb o původu komunismu | Stalin (nekrolog) | SMER-ČSSD | Gejza Šlapka | Velkolepý bolševik | Antonín Zápotocký | República Socialismo o Muerte de Cúba | Lien Ťien-šeng‎

cy:Adolf Hitler
uncyclopedia