Adriana Krnáčová

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Lítačka.

„Může za to néé jeden, ale vííc debíílů“

- Krnda nadává dělníkům z Metrostavu

„Všichni jste debilové!“

- Krndě prosakuje Blanka

„Are you agent of Taliban or Al-Quaeda?“

- Krnda mluví s britským ministrem
Frnda

Krnáčová s medailí Mistryně ČR v rektálním alpinismu

Adriana Krnáčová (známá též pod přezdívkou Krnda, Frnda či také La Frdnalina) je bezpochyby nejhloupější slovenkopražanda, nejhloupější československá primátorka spojených měst Bratislavy a Prahy, nejhloupější bývalá uklízečka a nejhloupější profesionální sportovkyně. Celoevropskou slávu nejhloupější Krndy jí zajistila autorská metoda zvyšující efektivitu práce pražanů zvaná Lítačka (v některých nářečích také Lízačka).

Je nejvíce proslavená přátelstvím s proslulým, také slovenskočeským žebrákem, Andrejem Babišem Burešem. V roce 2015 jej oficiálně požádala o zařazení na jeho soukromý seznam cvičených opic zvaným NE 2011, čímž získala titul Mistryně České republiky za Rektální alpinismus.

[editovat] Mládí

Krnda se narodila 26. září 1960 v hlavním městě Slovenskočeska Bratislavě a již jako mladé děvče si v tomto chaotickém prostředí uvědomila, že úklid je jejím celoživotním posláním. V této oblasti vynikala zejména na dětských táborech - celkem jedenáctkrát obdržela Diplom za nejlépe uklizený stan. Aby si zajistila tu nejlepší přípravu na povolání uklízečky, vystudovala vědu o organizovaném úklidu a čištění na katedře estetiky Filozofické fakulty Univerzity Juraje Jánošíka v Bratislavě. Po tomto úspěšném studiu absolvovala kurz analýzy a implementace úklidu na University of Michigan ve Spojených státech amerických a na DePaul University v Chicagu získala titul Master of Clean-up Administration (MCA).

[editovat] Profesní dráha

V letech 1991 až 1995 byla ředitelkou Sorosova centra pro současné uklízení v Bratislavě. Mezi lety 1995 až 1998 byla spolupracovnicí Horsta Fuchse. V jeho pořadech vystupovala jako expertka na údržbu podlahových krytin.

V roce 2000 začala pracovat pro českou pobočku drogistické firmy Henkel. Nejdříve působila na pozici konzultantky a od roku 2001 zastávala funkci výkonné ředitelky. Tím se jí splnil její celoživotní uklízecí sen. Avšak v při exkurzi závodní laboratoři se nadýchala kombinací zplodin Hydroxidu sodného, prdíku, imbecilitu a debilitu, což v ní vyvolalo doživotní trauma. Věděla, že od teď musí likvidovat vše chemické, co jí přijde pod ruku. Také se již nesmí mýt ničím jiným, než destilovanou vodou a mýdlem na praní značky Jelen, jinak jí hrozí nákaza cukrovkou, hemeroidy, klešťovou encefalitidou, kokotokoky, kyprovkou, Michaliho chorobou, monogamií, musculativní demencí, nemakačenkémií, nádorem, najbrtem, obezitou, prasečí chřipkou, průjmem, rýmičkou, zácpou, svrabem, syflem, škrlou, toxoplazmou, zimní virózou, zrakovinou, žlutou zimnicí a žízní.

Inhalací výše napsané kombinace látek také začala trpět silnou fobií z čehokoliv desinfekčního, čistícího a leštícího.

Krátce po tomto incidentu podala výpověď, dostala zlatý padák, bolestné a v roce 2005 nastoupila do řetězce drogérií Droxi jako manažerka, přičemž firmu přivedla ihned do krachu. Do kolen také vlivem svých komplexů a zbylých účinků debilitu přivedla společnost Drogerie Schlecker, která mezinárodně díky Krndě skončila v roce 2012.

Krnda

Krnda dostala pokutu ve vlaku za jízdu na černo. Nedošlo jí, že její Lízačka všude neplatí, ani v rychlících Železničné společnosti Slovenska do Košic

Její další pokusy - v roce 2007 zlikvidovat DM, a v roce 2008 zničit Tetu se jí už nepodařilo. Nejvyšší vedení její nekalé úmysly odhalilo včas.

Roku 2015 byla zaměstnána jako ředitelka firmy Pražské vodovody a kanalizace a.s., a v témže roce díky přimíchání 2000 litrů své oblíbené destilované vody do potrubí způsobila dejvický průjem.

Adriana Krnáčová je vdaná, svobodná, rozvedená, ovdovělá a bezdětná a má tři děti.

[editovat] Lítačka

Lítačka

Pražská Lízačka

Na začátku roku 2016 si nechala patentovat unikátní kartičku zvanou Lítačka či pražsky též Lízačka. Kouzelná kartička, která vytlačila již okoukanou Opencard od Pavla Béma měla zvýšit produktivitu práce pražanů. Sloužit má tomu samému účelu, ke kterému sloužila Opencard, jen má navíc pár nových praktických vlastností (takže vlastně také kartička, bez které si v Praze ani neškrtnete). Oficiálně je tato kartička Krndou prezentována jako politická propaganda, jízdenka MHD, nefunkční parkovací karta, tácek pod pivo, škrabka na námrazu a novinkou je při vložení do vaginátoru v pražském metru a v bratislavském metru i funkce hudebního doprovodu papouškování propagandy Burešovy firmy Agroprd a motivační (čti budovatelské) písně pro podporu placení daní.

Vzhledem k traumatickému postižení Krndy (viz výše) byla v souvislosti se zavedením Lízačky zakázána uklízecí karta členů klubu Pražských integrovaných fanoušků debordelizace, díky níž mohli mimo jiné členové uklízet zdarma v prostorách MHD, Městské knihovny či Škodova paláce, na celém území Prahy pod pokutou 200 000,- a zákazem činnosti v oboru uklízení až na dobu 23 let (23 je prvočíslo).

[editovat] Čtěte více

OpencardNE 2011Andrej BurešPrahaTest debility

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldStanda GrossVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováAdriana KrnáčováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátPetr MachPetr NečasTonny NewotneyMiroslav NovákTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia