Aktron Telekom

Z Necyklopedie

Klubzastarounecy.png

Klubzastarounecy.png
Tento článek vznikl v lednu 2007, je tedy skoro stejně starý, jako sama Necyklopedie.

Z důvodu ochrany historických hodnot je zakázáno článek jakkoli negativně hodnotit či dokonce upravovat.
Poškození článku se trestá dle zákona, vandal se navíc vystavuje nebezpečí lynčování davem rozzuřených staromilců.

Aktron Telekom (rusky Актрон Телеком) je obchod v Moskvě, na jihovýchodě města, nedaleko stanice metra Rjazanskij prospekt. Specializuje se na prodej telefonů, dále MP3 přehrávačů, radiátorů (!) a další elektrotechniky. Originální adresa: Москва. 109202, Фрезерная 2-я ул., д. 3 оф. 11; firma sídlí oficiálně na Vešňakovském prospektu.

[editovat] Obchodní úspěchy

Díky reklamám a různým donucujícím prostředkům dosáhl Aktron Telekom velkých obchodních úspěchů. Postupně začal skupovat své konkurenty, případně jim ničit zboží, nebo dokonce celé obchody. Putin to toleroval jenom díky volání zdarma na celý život a blokování telefonů jeho tchýně.

Aktron Telekom samozřejmě nezůstal jen v zaostalém Rusku, ale ještě s větší vervou se vrhnul do světa. Telefonní dráty ostatních společností byly záhadně přestřihávány, vysílače ničeny, nebo předělány pro Aktron Telekom. Současně celý svět zaplavili oblbující billboardy. V důsledku spolkl Aktron několik nadnárodních korporací. V současnosti Aktron Telekom působí na trhu pod pseudonymy T/Mobile, O2, Vodafone a Orange.

[editovat] Externí odkazy

[editovat] Filiálky

Žena za pultem.gif edit Bird hand.png obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand.png
Aktron TelekomAlčertBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCODebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátKaufmumulandKobloLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPaládijumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVečerkaVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia