Al-Kulajda

Z Necyklopedie

Exploze bomb
Terorismus
MOAKarel LobotómRovnost, volnost, brněnstvíOSAEliášův oheňKOPRAN.Š.L.ETASASJánošíkVojislav KalašnjikovAl-GebraUsama bin LadinUsámova říšeJásir ArafatCamper-StrikeAnders BreivikJesuis CharlieBojovníci od Al-LidluAl-KáidaIslámský státZákon o terorismu
Al-Kulajda

Vlajka Al-Kulajdy

Al-Kulajda(arabsky الشبت مع البيض,pandžábinsky ਅੰਡੇ ਦੇ ਨਾਲ ਕਿਸੇ ਚੀਜ਼ ਨੂੰ)je arabská teroristická skupina operující na pomezí Komunistánu a Saudské Arábie ,která se soustředí na únosy , vraždy , atentáty , sebevražedné útoky a mnoho další vůči českým gastronomickým činitelům.

Byla založena v roce 666 arabským šejkem Musafou-Al-Vývarem, když našel ve své gulášovce našel vlas děda Vševěda na kterém bylo napsáno :Made in Bohemia.Musafa přísahal pomstu všem , kteří mu zkazili gurmánský zážitek.První obětí byl v roce 1415(všimněte si,že toto není prvočíslo) šéfkuchař Jan Hus , který byl rituálně upálen.

[editovat] Jednotky

Pokud si myslíte , že se jedná neorganizovanou tlupu barbarů , která útočí podle toho, jestli má jejich vůdce chuť nebo ne , tak jste na OMYLU !Al-Kulajda je velice organizovaná armáda , která se skládá z mnoha jednotek , mezi největší patří:

1.arabská jednotka - 69 mužů - 30 špuntovek, 2 kolomety , 10 klacků, 9 sebevražedných vest

2084.cizinecká legie - složena především z čoboláků , kteří po pozření UHO přísahali pomstu tomuto zákeřnému "pokrmu".

Výzbroj a velikost jednotky: 86 mužů - 30 cepů, 16 útočných lopat , Shrek a 2 čaktické Ikarusy

68.mechanizovaná skupina 3 bojové šaliny typu B , 5 babet , 3 kradené pickupy značky žigul

Al-kulajd

Motorizovaná jednotka Al-Kulajdy.

[editovat] Operace "broken UHO"

Operace "BROKEN UHO" se stala nejslavnější úspěšně provedenou operací Al-Kulajdy.Cílem této akce se stal proslulý gastronomický guru Láďa Šuška.

Průběh operace

Útok

Jednotka pronásledující Láďu Šušku

30.února 2015 23:15-Rozvědka Al-Kulajdy (vedená plukovníkem J.Vyskočilem juniorem)zjistila , že na území Komunistánu natáčí Láďa Šuška pro TV Hovna další epizodu potravinového inspektora.

31.února 00:00-je vyhlášena bojová pohotovost všech jednotek Al-Kulajdy.

31.února 6:15- malá jednotka vyrazila na nejnovější generaci babet (Babeta XR-6)aby dostihla Láďu Šušku a zajmula ho .

31.února 7:00-Láďa Šuška byl spatřen poblíž komunistánského města Kekel(podobnost s jídlem je čistě náhodná), kde pracoval na případu ztraceného rohlíku.Jelikož se nehodlal vzdát dobrovolně , došlo k boji.

31.února 7:02-Po dlouhém boji při , kterém jednotka ztratila 2 muže (1ního muže ubil Láďa Šuška remoskou a na 2hého muže spadla babeta)byl Láďa Hruška omráčen cepem a zajat.

31.února 9:28-Svět se dozvídá o únosu.

31.února 9:35- TV Hovna nabízí únoscům výkupné v hodnotě 4 500 000 dongů za Láďu(nemohli přece přijít o jejich nejlepšího reportéra).Mezitím Karel Gott v Lucerně zpívá na památku Láďi Šušky.

31.února 13:00-speciální komando tvořené Jirkou Prasicou, Zdendou Pohlreichem a "kluky v akci" se pokusilo osvobodit Láďu , ale neúspěšně.

31.února 14:30-Vedení Al-Kulajdy odmítá nabídku výkupného.

31.února 16:00-Podle prohlášení Al-Kulajdy bude přesně v 20:00 Láďa Šuška vypuštěn na oběžnou dráhu planety Země.

31.února 20:00-A je tomu opravdu TAK ! Z benešovského kosmodromu odstartoval zapůjčený rakousko-uherský raketoplán "Herausforderer" a vypustil na oběžné dráze Láďu.Jaká to tragédie pro světovou gastronomii.

[editovat] Diplomacie

Prostrevo

Tento pořad má i svoji temnou stránku

Al-Kulajda je napojena na celosvětovou teroristickou síť Prostřevo a proto spolupracuje s organizacemi jako je asijská Sushiza , ruský убийственной борщ .Dobré vztahy taky udržuje s M.O.A a SAS. Jako největší nepřátelé jsou považováni: "Gastronomický svaz Číňanů žijících v České republice" a nechvalně proslulá UHO.

[editovat] Financování

Babeta

Nová generace babety-Babeta XR-6

  • těžba Drtíku
  • výroba a prodej nové generace babet
  • chov pouštních prasopsů
  • výkupné z únosů

[editovat] Jak se přidat k Al-Kulajdě

Je to celkem jednoduché.Není nutno Al-Kulajdu hledat ona si najde vás.Stačí o půlnoci uprostřed kruhu z kokainu rozmlátit plechovku UHA.Poté stačí pozřít tuto ropě podobnou látku , jako symbol oddanosti vůči Al-Kulajdě. Pokud přežijte halucinace,bezvědomí a případnou ztrátu některých končetin, tak se probudíte na tajné centrále Al-Kulajdy. Zde podniknete náročný 3 týdenní výcvik po ,kterém se z vás stane nefalšovaný bojovník Al-Kulajdy.

Trenink

Tvrdý výcvik příslušníků Al-Kulajdy

uncyclopedia