Albánská socialistická lidová republika

Z Necyklopedie

Albánská republika
Republika e Shqipërise
Република аналбанија
Republic of Analbania
Flamuri-i-kosoves
Na vlajce Albánské socialistické lidové republiky je zobrazen orel černobylský
Kosovo

Kosovští Albánci se za války kamarádili s Hitlerem

státní zřízení:proletářský internacionalismus
hlavní město:Tiranie
jazyk: Kosovština
náboženství:vykleštěno
AL-mapa
prezident:Babrák Karmal
hymna:Flamurit lemurit
měna:lek=100 quintarů
národní jídlo:oslí döner kebab
„Se Severní Koreou na věčné časy a nikdy jinak!“
- heslo komunistické strany Albánie
„Stejně tak proti Srbsku!“
- nástupci komunistické strany
Albanes
Cooperacija
Albánci mají mezi státy spoustu přátel
Albanian1
Albánci (vzadu v křoví)

Albánská socialistická lidová republika je společně s Běloruskem jediný socialistický stát v Evropě, který na rozdíl od zbývajících podlých států východního bloku nezradil svatý odkaz velkého učitele národů Vladimíra Iljiče Lenina a zůstal socialismu až do dnešních dnů věrný. Odměnou za tuto věrnost mu je ekonomická prosperita, z jejichž plodů se může dnes a denně radovat na rozdíl od postkomunistických zemí, které se zmítají v tržním chaosu.

[editovat] Hospodářství

(zahrnuje zemědělství a průmysl)

[editovat] Zemědělství

Nejvýznamnějším hospodářským subjektem v zemi je vyspělé socialistické zemědělství, které je založeno hlavně na pěstování trávy (exportuje se do Maroka, Holandska a ČR) a dále na chovu prasopsů a socanů v tamních jednotných zemědělských družstvech. Celá produkce socaního masa směřuje na ruský trh, protože tam je socan vyhledávanou delikatesou a v posledních letech nabídka nestačí uspokojovat poptávku. Socan na smetaně s bramborem a vodkou se stal specialitou nejlepších moskevských restaurací, kde tvoří klientelu výhradně bohatí oligarchové. Pověstní albánští socani mají tak chutné maso, protože jsou krmení výhradně kvalitní masokostní moučkou vyráběnou z popravených politických vězňů v Čínské lidové republice.

[editovat] Průmysl

Kromě vyspělého zemědělství má Albánská socialistická lidová republika také neméně vyspělou průmyslovou základnu. Vyrábějí se stíhací rogala a kondomy. Stíhací rogala jsou vyráběna v jediné továrně v zemi, která se nachází v Tiraně a její název zní "Státní podnik na výrobu stíhacích rogal – Dynamo Tirana." Kondomy povinně vyrábějí důchodci, nezaměstnaní a ženy na mateřské dovolené v malých manufakturách rozesetých po celé zemi. Tyto socialistické kondomy vysoké kvality se produkují ze starých duší z cyklistických kol, nebo z preparovaných socaních či prasopsích střev a následně se exportují na Kubu, do Číny a Severní Korey. Významná je také těžba kvalitní hlíny, kterou od Albánské socialistické republiky vykupuje Libye, ve snaze zúrodnit tamní poušť a po vzoru vyspělého albánského zemědělství na ní začít pěstovat marihuanu.

[editovat] Zahraniční politika

Albánská socialistická lidová republika se snaží od druhé světové války o získání okolních území a vybudování tzv. Velké Albánie. První vlašťovka byla připojena až 21. května 2008 na popud Severní Ameriky, kterou chce Albánie taktéž ovládnout. Podle uniklých informací z tajného jednání o tzv. novém bipolárním rozdělení světa s Čínou by se tak mělo stát roku 2024, kdy Albánie plánuje ukořistit nejen USA, ale i naftová pole na severu pro další expanzi vstříc druhému světovému pólu, Číně.

[editovat] Životní úroveň

Životní úroveň v Albánské socialistické republice je podle vyjádření tamní komunistické strany vysoká. O "pravdivosti" těchto slov svědčí mimo jiné fakt, že i uprchlíci ze Somálska se po pár týdnech strávených v Albánii urychleně vrátili zpět domů. Někteří kvůli tomu dokonce prodali i jednu ze svých ledvin tamní ruské mafii, aby měli dostatek finančních prostředků na cestu. V posledních letech má však bohužel tradičně vysoká životní úroveň albánského obyvatelstva klesající tendenci. Mnozí mladí Albánci neznají pojem elektřina, nebo teplá voda a někteří obyvatelé se už dokonce museli přestěhovat ze svých luxusních bytů umístěných v několikapatrových domech postavených z lešenářských trubek a vlnitého plechu (stavěno ve stylu panelových domů) do méně přepychových zemljanek uplácaných z kvalitní albánské hlíny. Jinak se tam však žije stále dobře a vozový park tvoří tradičně mercedesy a vozy s osly.

[editovat] Kultura

Všichni Albánci si zpívají velmi populární a známou píseň Shkodër lásky (čti Škodar lásky, její předělávka je oblíbená také v Česku), která pojednává o druhém největším městě v zemi a jeho sexuálních nástrahách, které všichni Albánci dobře znají (buď jako klienti nebo jako štětky pracovnice). Jde ale o zakázanou píseň, všechny písně strana zakázala.

Úryvek – první sloka:

Shkodër lásky

každý si vychutnává

Škoda peněz,

kdybych ti zdarma dala

[editovat] Základní slovíčka a fráze

  • Hoverkrafti im është plot me ngjala = Mé vznášedlo je plné úhořů.

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieČečenskoČínaIndieIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní Afrika

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia