Alkofol

Z Necyklopedie

Alkofol Obama Barack Obama schvaluje tento článek

Barack Obama zbožňuje všechen alkohol temný jako černočerná tma.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Kofola.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Alkohol.

Alkofol
Alkofol logo
Alkofol lahev
Alkofol retro pin up plakát
Alkofol reto pin up plakat kocici zena

Alkofol je tradiční český životodárný nápoj kombinující vlastnosti černého piva a bylinného likéru.

[editovat] Složení

Celé složení alkofolu, včetně poměrů mezi jednotlivými přísadami je přísně tajné a zná ho jen 11 (což je prvočíslo) vyvolených z řad zaměstnanců firmy Alkofol.sro a nejvyšších státních funkcionářů, jmenovitě premiér, prezident a arcibiskup brněnské kapituly.

Přesto vám zde tým VTN může prezentovat recept, k němuž se dobral rozborem vzorku alkofolu na plynovém spektragramu a chromatografu.

Důležité přísady jsou označeny hvězdičkou

Základem alkofolu je tmavý karamelový slad*, Dále pak fermentovaná koka*, Kofeinový extrakt*, Skořice, Lékořice, Zázvor, Máta, Pepř, Mandle, Med, Kokos, Pelyněk*, Jablečná, třešňová a rybízová šťáva, Extrakt z maliníku, Silice anýzu, kardamomu a pomeranče, Vanilka, Hřebíček, Badyán, Řimbaba*, Kdoule*, Mišpule*, Oskeruše*, Trnky, Ryngle (blumy), Myrobalány, Mirabelky, Špendlíky Švestky, Fenykl, Jalovec, Meduňka, Dobromysl, Javorový sirup, Šalvěj divotvorná*, Heřmánek, Mytra, Lofofora*, Zimolez černý*, Vraní oko čtyřlisté*, Bez černý, Bolehlav plamatý*, Mandragora lékařská, Šťáva z bolševníku* a 17 dalších bylinek, o jejichž existenci ví pouze nejvyšší rada iluminátů.

Díky složité receptuře je výroba Alkofol komplexní a dlouhý proces, trvající přibližně 5 let, přičemž minimálně dalších 5 let musí nápoj zrát, než je distribuován do regálů obchodních domů.

[editovat] Míchané nápoje

V kombinaci s alkofolem vzniklo mnoho míchaných nápojů:

Jantar (alkofol s medovinou)

Dehet (alkofol s rumem)

Asfalt (alkofol s ginem)

Pukavec (alkofol s vaječným koňakem)

Mor (alkofol s ořechovkou)

Černobyl (alkofol s becherovkou)

[editovat] Účinky na lidské zdraví

[editovat] Historie

Původ alkofolu se datuje hluboku do ranného středověku 6. století našeho letopočtu. Leganda říká že jej původním slovanům během jejich poutě za novými kraji na západ předal sám velký bůh hromu a blesku Perun. Zima byla dlouhá a v nehostinných pustinách východu již nezbylo co jíst. Kmen po kmeni proto opuštěli domov aby zkusili své štěstí v nových krajích. Né vždy však usedlíci vítali přistěhovalce s otevřenou náručí, někde pro ně napíchli divočáka na rožeň, jinde je naopak chtěli napíchnout na špičatý kůl. Nejzoufalejší, nejmarnější kmen až apaticky sebeironických poutníků vedl jakýsi praotec Cheč. Jedné dlouhé noci kdy přemítal nad tím, jak vlít svým svěřencům a soukmenovcům nový život a jak se vypořádat se starousedlíky, zdál se Chečovi sen. Noci té hřmělo a blýskalo ač obloha byla čistá. Ve snu Cheče navštíl sám Perun a zdělil mu složení tajemného nápoje. Nápoj měl vlévat kuráž a sílu do žil stejně tak jako sbližovat znesvářené lidi. Po 100 dní a 100 nocí pak Chečové, jak se kmen pojmenoval na počest svého praotce, pili tento nápoj než dorazili na úpatí tajemné hory Píř. Zde již je čekali Tlekové a Námregové vyzbrojeni kyji, palcáty a sekeromlaty. Na boj však nedošlo, Chečové navařili dosud nevídané množství alkofolu. Spolu s usedlíky pili a oslavovali, jaké však bylo jejich překvapení, když se domácí, nezvyklí na pravidelný přísun alkofolu již neprobudili. Tak pro sebe získali Chečové nový kraj. Druhý den pak praotec vystoupal na horu, rituálně oslavil převzetí kraje novým kmenem a vyjmenoval přitom všechny přísady potřebné k výrobě alkofolu, v tomto kraji se příhodně nacházejících.

Nápoj se pak stal kmenovým.pitím až do 15. století, kdy vyvolal husitské války a recept na něj nyl již zapomenut.

Marně se jeho recept pokoušeli znovuobjevit alchymisté Rudolfa II. Neuspěli. Znovuobjevit recept se povedlo až věhlasnému hrdinovi socialistické práce RsDr. Dobromyslu Sergejovi Ivanovičovi Kokofolovovi a to během práce na státní zakázce vývoje léku proti roupům jež zároveň spojil s druhým jemu zadaným projektem a totiž nalezením způsobu využití odpadu ze státních kávovarů a pivovarů.

uncyclopedia