Alkoholismus

Z Necyklopedie

Alkohol 1
Alkoholismus je novodobý sport. Mezi sporty byl zařazen Brněnským výborem sportovním, při jisté akci v nejmenované putyce U Pavouka výrokem jistého muže (Necyklopedii se nepodařilo zjistit, zda-li to bylo nějaký ožralý prase nebo politik - tyto dvě skupiny lidí se zde staly dosti nerozlišitelnými) :"Tak kurva další rundu rumu a piva! Dopiče když platí Brno tak nešetřit! A když jsou sport i šachy, tak proč ne alkoholismus!" Druhého dne zjistily sekretářky, co vlastně zastupitelstvo "projednalo" a schválilo. Třetího dne se sešlo zastupitelstvo a rozdělilo tak obrovský sport jako alkoholismus do několika soutěžních kategorií. Každá kategorie má dále tři soutěžní skupiny - light (pivo), medium (víno), hard (lihoviny), a tradiční (místní tradiční alkoholické nápoje, v Moravstánu slivovice). A tři ligy - muži, ženy a děti. Kategorie jsou následující:

Indoor alkoholismus (IA)

Časomíra

Soutěží se v interiéru, většinou hospoda nebo vinárna, dle skupiny a sponzora. Soutěžící mohou použít židle, stůl, sklenice, WC, umyvadlo... Opuštění interiéru po dobu delší jedné zemanovky (doba za kterou Miloš Zeman vypije 1 x 0,5 Becherovky - dnes je nahrazena přepicími hodinami viz. foto) je soutěžící vyloučen. Soutěží se v jednotlivých kolech (rundách), po 10 rundě se najíždí na solové pití. Vyhrává, ten kdo vypije více alkoholu, a odejde z hospody po svých (nemusí platit účet). S touto skupinou je spjatá i skupina PIA (party indoor alkohoismus) a DIA (duo indoor alkoholismus).

Outdoor alkoholismus (OA)

Beskydy Javorniky
Pokud se domníváš, že jsi ještě střízliv (střízliva), klikni na obrázek.... Alkohol zlepšuje prostorové vidění a orientaci v prostoru.

Soutěží se v exteriéru. Buď místa urbanistická (např. Petrov) nebo naturální (les, louka, skála...) Soutěžící smí použít pouze vybavení dle jejich výběru, donesené v batohu do maximálně 25 litrů. Je povoleno použít outdoor WC a lopuch. Zde se již nesoutěží v rundách, nýbrž v cyklech... Nádoba s alkoholickým nápojem koluje pravidelně mezi soutěžícími. Každý je povinen zkonzumovat dané množství (jeden hlt, lok, cuc...) Je přítomen rozhodčí, v případě nedodržení míry (málo pije), mluvení o sračkách nebo vynechání je oznámeno hlasitě "Drž hubu a krok!". Při třech napomenutích je soutěžící vyloučen (v některých soutěžních turnajích někdy i pomočen). Opět se soutěží též v POA a DOA.

Work alkoholismus (WA)

Jedna z nejtěžších kategorií alkoholismu. Pije se v práci. Každý den má soutěžící za úkol vypít určité množství alkoholu přímo v pracovní době. Jednou za týden může soutěžící vypít dávku před prací. A jednou za týden musí vypít půlku dávky při poradě (pokud porady nemá, v blízkosti šéfa -10m). Vyhrává, ten kdo i po roce pracuje. I zde je PWA a DWA.

Notoric Alkoholismus (NO)

Toto je extra třída a sen každého alkoholika, nejvyšší liga! Je to běh na dlouhou trať. Soutěžícím je každý měsíc dovezen vagon alkoholu a ten jej musí vypít během měsíce. Je povoleno používat jakýchkoli pomůcek. Jednou do roka má právo soutěžící vynechat 0,1 dcl alkoholu. Vyhrává soutěžící z finalové dvojice, jenž jeví znatelnější známky života. Vyhrává nová játra, a z jeho starých je vyroben pohár za 1. místo, stává se AA (arci alkoholik). Při druhé výhře je prohlášen za AK-AF (alkoholic king - alkohol filter). Zde neplatí skupiny Party a Duo, tady jede každej na svý triko respektive játra. V Polsku se běžně nad alkoholem vítězí, dosáhnout 13 - 15 promile alkoholu v krvi není problém, ovšem u nás se dělá věda z toho když se naměří množství větší než žádné.[1]

Mrkni taky na

1Alkohol    V rozcestníku CHLAST najdete novou motivaci k chlastání

AlkoholAlkoholismusBakchalářBarmanČeská alkoholicko revoluční stranaHospodaKocovinaKořalkaLihové milicePípa na lahváčOpilecPivnéPrůtokový ohřívač pivaPraotec Na PlechTuzemskoVýčepní stoliceU PavoukaVodková pumpaVodkovod

AbsintAktronovicaAlpaBecherovkaMetylalkoholOkenaRumSlivoviceVodkaWhiskeyZelená
Nejhorší piva světaPilsner UrquellSlovenské pivoStarobrno
Víno

Sporty
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRallyŘitní alpinismusSkoky do vodySnowboardingŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel Poborský
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia