Američani

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

„Každej američan nadává na souseda svýho...“

- Homer Simpson

„Amerika vznikla před dávnými lety v předaleké galaxii“

- Prostě ňákej Vojta

„Američani neuměj vařit Pivo!“

- Každej správnej čech jo.

„Já sem pásla dinosaury i v Americe! Mimochodem neučila jsem vašeho tatínka?“

- Viera Hájková - vždy

[editovat] Vznik Američanů

Američani vznikli v nedávném dávnověku z lidí, kteří přijeli do Ameriky ze všech koutů světa (Evropy) a černochů, které sem přitáhli jokožto své otroky z Afriky. Dlouho byli pod nadvládou čajových násosků z Británie, až do chvíle, kdy se po jednom maškarním bále vítězná skupina (kerá vyhrála dvě 127%(Prvočíslo) láhve vodky za svoje kostýmy indiánů) dostala, ani nevěděla jak v jednom velkém přístavním městě (pro pražáky na vesnici v ameristánu) jménem Boston k molu, kde někdo našel bednu a (jelikož byl na mol) zkusil si lístek, co v ní našel zabalit jako džojnta (čti jointa) a neudělalo se mu dobře, tak vzteky bednu vysypal do moře, a ostatní ho následovali. Což čajomilné Británce velmi rozlítilo. Pak první Jirka (z mnoha jirků, co jich v bledym domě bylo, a kterej rád navštěvoval Kolumbii a město Washington si dal jeho (j)méno po něm) uštíp třešeň a rozhod se, že tady bude novej stát. O páté hodině napadli popíjející Británce a jelikož je zničili dřív, než jim Asterix s Obelixem přijeli na pomoc tak ten stát vznikl. Na památku třinácti beden s padesáti kily čaje, které pluly na pěti lodích má americká vlajka (arabové, rozumějte hadr) třináct pruhů a padesát pěticípích hvězd. Potom si "demokraticky odhlasovali" za úřední jazyk Angličtinu na památku státu, s nímž vyběhli.

[editovat] Smutný věk SSA (USA)

Mezi léty 120003(Prvočíslo) před Kristem (!) a 2017(Prvočíslo) po Kristu přišla doba, kdy se Ameríga (později Amerika) rozpadla na dva státy, které spolu bojovaly, protože se neshodli, zda mají pokračovat v tradici, zvané "otrokářství", či ne.Po spoustě: bojů, vražd, jednání, sabotáží, špijonáží, dezecí, dezertací (hlad a chuť je i za války), něcoací a jinejchštací válka zkončila a nechala za sebou mnoho (podle Stalina много) mrtvích, zraněných, poraněných, zmrzačených, potupených, zhmožděných, zesměšněných, podvedených a znuděných. Následně se SSA (anglikánsky, anglosaski a americko-anglicky USA) znovu sjednotili, a postupovali dále po společné cestě jednoty národa, což okopčili od sovětů, kteří to udělali o nějaké to století po nich.

[editovat] Smutný věk Česka

Američani ukradli Čechům (Moravistánu a Slez!stánu) orlici, přejmenovali ji na orla a učinili svým národním symbolem. Ovšem stále se pokoušejí ukrást Budvar, zřejmě pro to, aby odhalili tajemství výroby opravdového piva.

[editovat] U.S.A. v dědově věku a novověku

Za války, která byla na světě údajně teprve druhá (o čemž pochybuji) se USA připojily na stranu svých přátel/nepřátel Anglánů, jelikož ti byli ve spojení s Francií a USA milovaným Sovětským svazem. Nejvíce je tam však hnala předsava připojení zrádného slovenska zpět pod českou nadvládu.

Později, když porazili jednoho německého malíře se pohádali se Sovětským svazem (mimo jiné i o Alijašku), a při rozvodu, když si rozdělovali společné vlastnictví (Evropu), tak se přetahovali o Německo tak dlouho, až ho roztrhli na několik kusů, až z nich postupným spravováním vznikly dva.

Kvůli neustálým roztržkám s Ruskými soudruhy, se po nich nevydrželi neopičit a založili vesmírnou společnost NASA, díky které na konci šedesátých let sfingovali přistání na měsíci a ušili tak na svět největší boudu od doby, kdy se snažili číňáni (zvláště ti, kterým policie zabavovala zábavnou i jinou pyrotechniku) nakecat všem, že v únoru slaví novej rok.

Díky problémům s SSSR si SSA byla nucena hledat spojence a tak udělala družbu se svými dávnými nepřáteli SK (angličácki the UK).

Jednoho troubu napadlo nakousnout jablko, a od té doby se jeho výrobky pořád prodávají po celé Americe.

Poté přišli éry Jirky Křoví mladšího a později i staršího, dále prvního černého prezidenta USA - Baráka s Woknama a co ještě dříve: nezdravé americké kuchyně.

[editovat] Jací američané jsou

Tlustí!

Je to zčásti atheistický, zčásti křesťanský a části jiný národ, který nebývá příliš inteligentní, je velice horkokrevný, vlastenecký, závislý na nejmodernějších technologiích a když se do něčeho vrhnou po hlavě neumějí vůbec přestast.

[editovat] Co by jste o Americe a jejích občanech měli vědět

-Točí dost filmů a seriálů

-Jsou kapitalističtí

-Mají dvě politické strany

-Jejich kuchyně se rovná chemické laboratoři

-Bývají terčem teroristických útoků

-Nemají rádi Rusko

-Milují své válečné nepřátele, ze země vycházejícího slunce

-Mají rádi želvy

[editovat] Odkaz

Tento článek souvisí s článkem SSA.

uncyclopedia