Andrej Babiš

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Babiška.

Babiš prodavač.jpg

Andrej Babiš začínal jako pouliční prodavač

„Všetci kradnú.“

- Andrej Babiš

Ing. Andrej Babiš (mezi kamarády "Bureš") je původem slovenský žebrák s českým občanstvím, jeden ze tří nejstarších českých občanů bez domova, ale hlavně majitel slepičárny, který se z bezvýznamného prodavače koblížků v pražském metru vypracoval až na majitele země české a nejúspěšnějšího československého politikatele všech dob.

Babišovy uzeniny.jpg

Babišovy uzeniny jsou pro každého

Babišovy dobroty.jpg

Andrej Babiš podporuje gastronomii

Babis klenoty.jpg

Korunovační klenoty Andrej I. nosit nemůže, někdo je ukradl.

Babis-kupuje-mf-dnes.jpg

Andrej Babiš koupil i Mladou frontu dnes

BabisShow.jpg

[editovat] Dětství a mládí

Andrej Babiš se narodil někdy před rokem 1917 na západním Slovensku v zapadlé vesnici poblíž Malackého průlivu. Základní školu absolvoval ve Folkušové, kde také vstoupil do Jisker. Poté studoval střední zemědělskou školu v sovětském městě Prdelsk. Díky bajkalsko-amurské magistrále procestoval celý Sovětský svaz, navštívil i proslulé velkoměsto Jerevan. Na sovětské univerzitě v Machačkale se podílel na zdokonalení interkontinentálního hnojometu a pracoval také na konstrukci sovětského počítače Računik-R. Jeho největším úspěchem bylo první místo v mezinárodní soutěži InterStruk.

[editovat] Podnikání

Po návratu ze Sovětského svazu vstoupil do Komunistické strany Slovenska, avšak po privatizačním puči začal podnikat. Přestěhoval se do Česka, kde si za své úspory z vkladní knížky koupil několik fabrik a chemiček. Postupem času koupil několik masokombinátů, v nichž chtěl vyrábět levné uzeniny pro široké vrstvy. K tomu však potřeboval hafo mouky a sóji, protože špekáček za 30 korun kilo z masa nikdo nevyrobí. Proto skoupil několik tisíc hektarů půdy a několik JZD. Usadil se v Průhonicích, kde žijí převážně poctiví podnikatelé s domy za 25 a více milionů.

„Běžnou Babišovou praxí je skupování menších podniků a jejich následná likvidace. Babiš si vytváří monopol tím, že nabídne výhodnou cenu při odkoupení menších potravinářských závodů apod. Následně danému podniku výrazně redukuje výrobní kapacitu, nebo ho předělá tak, aby vyráběl pouze dílčí produkt. Je běžné, že je při tom propuštěno až 80% zaměstnanců daného podniku. Babiš tak systematicky likviduje konkurenci a to, že lidé přicházejí o práci, ho vůbec nezajímá, což ostře kontrastuje s jeho tvrzením, že dává lidem práci.“

- Tomáš Vandas

[editovat] Babiš kupuje Česko

Miliardář Andrej Babiš jednoho chladně mrazivého listopadového polistopadového dne, dvoutisícého třináctého roku nad ránem koupil od bývalého premiéra Petra Nečase celou naši republiku za 1 korunu českou včetně DPH. „Už to takhle dál nešlo,“ zdůvodňuje Nečas, proč se státu zbavil, “dřel jsem jak kůň od rána do večera, všude furt samej kmotr, i v koupelně a v botníku, všichni mi do toho kecali, ale vydělat jsem si mohl akorát na dovolenou v Bibione.“

Samotný akt proběhl bez přítomnosti médií a dýchatelného vzduchu v pivnici U Černého pulprdeláče, kde se expremiér cítí nejlépe. Babiš získal všechen státní majetek, který se ještě nestačil rozkrást, na druhou stranu musí zaplatit permanentně rostoucí státní dluh, jehož hodnota už přesáhla jeden a půl bilionu korun.

Hned po podpisu kupní smlouvy se Babiš nastěhoval do Pražského hradu, kde stihl posnídat se zděšeným prezidentským párem. Půl hodiny nato už celý rod Zemanů v negližé válel sudy Nerudovou ulicí. Pak šel koupit židle, noviny, rádio, a k tomu přibral i televizi.

Vše se v naší zemi změnilo, i Pražský hrad vypadá jinak. Babiš sám sebe korunoval králem a vzápětí rozpustil parlament, všechny samosprávy i vládu v kyselině sírové a demonstranty z Václavského náměstí zalil do betonu. Protože veškeré státní zakázky hodlá nyní veličenstvo Andrej I. zadávat výhradně svým vlastním firmám, má v naší zemi korupce utrum a politici a úředníci se budou muset začít živit prací. Například Marek Benda, Michal Hašek nebo Bohuslav Sobotka tak učiní úplně poprvé v životě.

Král Andrej I. už stačil obnovit robotu a nyní nabízí každému občanovi, že za něj zaplatí všechny dluhy, pojistné a daně, když se stane jeho poddaným. Na Pražský hrad už proudí statisíce lidí, které mají o nabídku zájem. „Už mě nebaví pořád chodit na pracák, jsem po krk zadlužená, neumím samostatně myslet,“ zdůvodňuje Marie K., proč se hodlá dobrovolně vzdát všech svých práv. „Stejně bych musela nastoupit na veřejně prospěšné práce a ty vyjdou nastejno.“

Jak koupil, tak i prodá, za babku, a proto bude stále nejpopulárnějším politikem u nás, ale co trvá věčně, jen perpetum mobile.

[editovat] Babiš vydavatel

„Paní Babišová ráno posílá svého muže pro mléko a rohlíky. Ve dveřích mu ještě připomíná: "Ty, Andreji, a nezapomeň koupit Mladou frontu." Andrej se za půl hodiny vrací a radostně volá: "Pozri, Monika, dali mi k ní ještě navrch zadarmo Lidovky!"“

- Josef Vyskočil

[editovat] Babiš politik

Chtěl bych poděkovat ODS a TOP 09, že vzniklo hnutí ANO. Vlastně nevím, jestli mám děkovat. Pokud by tenhle stát fungoval řádně, tak by ANO nikdy nevzniklo, nemusel bych tady mluvit a mohl jsem ležet někde na pláži.

—Andrej Babiš

V roce 2011 založil Andrej Babiš hnutí NO JO a v roce 2013 díky podpoře Jaromíra Jágra skoro vyhrál volby. S Bohuslavem Sobotkou a ještě jedním politikem sestavili vládu. První Babišova zahraniční cesta vedla do Polska, kde navštívil několik potravinářských podniků, v nichž byl vřele přijat. Poté obdržel ve Waršavě Řád Bílého krtka za rozvoj vztahů v zemědělské a potravinářské oblasti.

[editovat] Citáty

Ano, fetoval jsem půl roku. Proč bych to nedělal? Agrofert je největším průmyslovým holdingem v zemi, obratem i počtem firem a zaměstnanců. Platíme tady daně, nemáme nikde offshory, zaměstnáváme 25 tisíc lidí, investujeme. Co je na tom, že jako reprezentant největší skupiny podniků prolínajících se přes různá odvětví fetuji? — o fetování biopaliv

[editovat] Fotogalerie

[editovat] Čumni taky na ...

[editovat] Externí odkazy

Babiš kupuje Katolický týdeník, jeho název rozšíří o slovo evangelický

Babiš prodavač.jpg edit 

Marioneta.jpg Spojené Babišárny Marioneta.jpg

AgroprdAndrej BabišBabiškaČápiČeskoDNESLibové novinyMinisterstvo financíNE 2011
Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif
uncyclopedia