Angela Merkel

Z Necyklopedie

Combo
VAROVÁNÍ
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.
Merkel fujtajbl
Angela své politické partnery nehodnotí podle slov, ale podle skutečných činů. Pro výkony většiny současných politiků má ovšem výraz naprostého opovržení.

Angelu Merkel vynesla v roce 2005 úspěšná volební kampaň, jako první ženu v historii Německa, až do premiérského křesla. Během prvního volebního období si dokázala vybudovat natolik silné bilaterální vztahy s nejdůležitějšími tlustými světovými politiky, že vítězství v dalších volbách již bylo naprostou samozřejmostí. Kromě politických schopností ji ovšem do značné míry pomohla i její pověstná tělesná přitažlivost. Vrtkavá přízeň „Neodolatené Angie“ , jak se jí brzy začalo přezdívat v nejvyšších politických kruzích, se stala hlavním tématem světové politiky následujících let. Pochvalné slovo Angely se stalo důležitějším měřítkem, než růst HDP, investice do zbrojení či úspěchy v dobývání kosmu. Část jejích fanoušků tvrdí, že jde ve skutečnosti o muže jménem Angelo Merte.[1]

[editovat] Cesta k moci

Merkel kohl

Na začátku hvězdné politické kariéry Angely Merkel nestál nikdo menší než stopadesátikilový gigant německé poválečné politiky, kancléř sjednotitel Helmut Kohl. V roce 1992 podlehl kouzlu střapaté Angely a postupně ji začal zasvěcovat do tajů nejvyšší diplomacie. Učenlivá Angela brzy pochopila, které orgány jsou pro fungování světové politiky nejdůležitější, a zahájila nekompromisní tažení k dosažení svých hegemonistických cílů.

[editovat] Co přinesl výzkum mimoverbální komunikace

Od dob ostudy prezidenta Clintona s jeho stážistkou Monikou Lewinsky v Bílém domě si již všichni světoví politici dávají na své soukromé záležitosti patřičný pozor, a proto se jejich aktivity s Angelou dařilo dlouhá léta držet pod pokličkou. Nebýt výzkumu Vědeckého týmu Necyklopedie v oblasti mimoverbální komunikace, nebyly by tyto aféry zřejmě nikdy spatřily světlo světa. I když zkušená Angela byla mistryní v konspiraci, přeci se nakonec pozorným necyklopedistům podařilo analyzovat její mimiku i mimoděká gesta, a odhalit tak neuvěřitelné pozadí německé zahraniční politiky. Merkelová dovede korektní vztahy náležitě využít a ocenit, ale pro selhání nemá ani špetku pochopení.

[editovat] Poznámky

  1. Angelo Merte, Youtube
uncyclopedia