Angela Merkel

Z Necyklopedie

Combo.png
VAROVÁNÍ - TRIGGER WARNING
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.

Angelu Merkel vynesla v roce 2005 úspěšná volební kampaň, jako první ženu v historii Německa, až do premiérského křesla. Během prvního volebního období si dokázala vybudovat natolik silné bilaterální vztahy s nejdůležitějšími tlustými světovými politiky, že vítězství v dalších volbách již bylo naprostou samozřejmostí. Kromě politických schopností ji ovšem do značné míry pomohla i její pověstná tělesná přitažlivost. Vrtkavá přízeň „Neodolatené Angie“ , jak se jí brzy začalo přezdívat v nejvyšších politických kruzích, se stala hlavním tématem světové politiky následujících let. Pochvalné slovo Angely se stalo důležitějším měřítkem, než růst HDP, investice do zbrojení či úspěchy v dobývání kosmu. Část jejích fanoušků tvrdí, že jde ve skutečnosti o muže jménem Angelo Merte.[1]

[editovat] Cesta k moci

Merkel kohl.jpg

Na začátku hvězdné politické kariéry Angely Merkel nestál nikdo menší než stopadesátikilový gigant německé poválečné politiky, kancléř sjednotitel Helmut Kohl. V roce 1992 podlehl kouzlu střapaté Angely a postupně ji začal zasvěcovat do tajů nejvyšší diplomacie. Učenlivá Angela brzy pochopila, které orgány jsou pro fungování světové politiky nejdůležitější, a zahájila nekompromisní tažení k dosažení svých hegemonistických cílů.

[editovat] Co přinesl výzkum mimoverbální komunikace

Od dob ostudy prezidenta Clintona s jeho stážistkou Monikou Lewinsky v Bílém domě si již všichni světoví politici dávají na své soukromé záležitosti patřičný pozor, a proto se jejich aktivity s Angelou dařilo dlouhá léta držet pod pokličkou. Nebýt výzkumu Vědeckého týmu Necyklopedie v oblasti mimoverbální komunikace, nebyly by tyto aféry zřejmě nikdy spatřily světlo světa. I když zkušená Angela byla mistryní v konspiraci, přeci se nakonec pozorným necyklopedistům podařilo analyzovat její mimiku i mimoděká gesta, a odhalit tak neuvěřitelné pozadí německé zahraniční politiky. Merkelová dovede korektní vztahy náležitě využít a ocenit, ale pro selhání nemá ani špetku pochopení.

[editovat] Poznámky

  1. Angelo Merte, Youtube
uncyclopedia