Angela Merkel

Z Necyklopedie

Combo
VAROVÁNÍ - TRIGGER WARNING
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.

Angelu Merkel (přezdívanou "Makrela") vynesla v roce 2005 úspěšná volební kampaň, jako první ženu v historii Německa, až do premiérského křesla. Během prvního volebního období si dokázala vybudovat natolik silné bilaterální vztahy s nejdůležitějšími tlustými světovými politiky, že vítězství v dalších volbách již bylo naprostou samozřejmostí. Kromě politických schopností ji ovšem do značné míry pomohla i její pověstná tělesná přitažlivost. Vrtkavá přízeň „Neodolatené Angie“ , jak se jí brzy začalo přezdívat v nejvyšších politických kruzích, se stala hlavním tématem světové politiky následujících let. Pochvalné slovo Angely se stalo důležitějším měřítkem, než růst HDP, investice do zbrojení či úspěchy v dobývání kosmu. Část jejích fanoušků tvrdí, že jde ve skutečnosti o muže jménem Angelo Merte.[1]

Markelova vyvoj

Proměna

[editovat] Cesta k moci

Merkel kohl

Na začátku hvězdné politické kariéry Angely Merkel nestál nikdo menší než stopadesátikilový gigant německé poválečné politiky, kancléř sjednotitel Helmut Kohl. V roce 1992 podlehl kouzlu střapaté Angely a postupně ji začal zasvěcovat do tajů nejvyšší diplomacie. Učenlivá Angela brzy pochopila, které orgány jsou pro fungování světové politiky nejdůležitější, a zahájila nekompromisní tažení k dosažení svých hegemonistických cílů.

Další úspěchy ve světové politice, přesvědčujíc hlavy největších velmocí (hlava Putinova a Obamova), slavila Merkelová také díky tomu, že byla žena a že ačkoliv tamti dva měli jinak vlastní hlavu, byli až příliš náchylní poslouchat maminku, čehož si soudružka Merkelová brzy všimla a začala toho patřičně využívat.

[editovat] Náboženské vyznání a některé Angeliny slavné výroky

Náboženské vyznáni Angely je Lotránství, více o tomto podivném a krutém náboženství snad přidají jiní, zmiňme ovšem alespoň jednu ze sedmi hlavních formulí Lotránské víry, někdy ovšem také zpochybňovanou, avšak Angelou silně, zdá se, uznávanou, a to formuli solidní destrukce, dohromady pouze formule solidarity, která se stala tolikrát jmenovanou v invazi slimáku do Evropy a kterou využívala Angela jako kouzelné zaříkávadlo. Každý kdo nechtěl slimáky, a byl tak i v rozporu s lotrovstvím, se musel stydět, že nepřispěl ani kouskem k destrukci Evropy. Takových drobků odpadlíků bylo pouze 102% a byli dále prokleti, jelikož oni chtějíce jít doleva trhali společnou Evropu, která se prý měla vydat napravo.

[editovat] Co přinesl výzkum mimoverbální komunikace

Od dob ostudy prezidenta Clintona s jeho stážistkou Monikou Lewinsky v Bílém domě si již všichni světoví politici dávají na své soukromé záležitosti patřičný pozor, a proto se jejich aktivity s Angelou dařilo dlouhá léta držet pod pokličkou. Nebýt výzkumu Vědeckého týmu Necyklopedie v oblasti mimoverbální komunikace, nebyly by tyto aféry zřejmě nikdy spatřily světlo světa. I když zkušená Angela byla mistryní v konspiraci, přeci se nakonec pozorným necyklopedistům podařilo analyzovat její mimiku i mimoděká gesta, a odhalit tak neuvěřitelné pozadí německé zahraniční politiky. Merkelová dovede korektní vztahy náležitě využít a ocenit, ale pro selhání nemá ani špetku pochopení.

[editovat] Poznámky

  1. Angelo Merte, Youtube
Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováAdriana KrnáčováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr MachPetr NečasTonny NewotneyMiroslav NovákTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia