Anička Dajdou

Z Necyklopedie

Anicka Dajdou.jpg

Aničce Dajdou ukradli Superstár!

Dido-grammy.jpg

Ceny grammy Anička získává jako na běžícím pásu

Anička Dajdou je bývalá česká popová star, která se dostala do povědomí Čechů díky tlačence ze strany TV Nova. Podle blízkých zdrojů se jedná o nemanželského prasopsa Lucie Bílé a trenéra Katky Neumannové, pro kterého se jedná již o druhé nemanželské dítě. Objevily se i jiné teorie, ale Karel Gott se od záležitosti otcovství distancuje. Taktéž Lucie Bílá v souvislosti se svojí osobou prohlašuje, že se jí do úst čtyři kulečníkové koule nevejdou, ale koule pana Petra Jandy ano.

Anička Dajdou byla několik let vězněna v malé místnosti, proto nedostala možnost vyhrát Miss ČR. Za dobu svého věznění napsala několik slavných songů, které vyšly podepsány pseudonymem Karel Svoboda.

[editovat] Jiná verze původu

Dle oficiálních záznamů z matriky není matkou Aničky Dajdou Lucie Bílá, nýbrž Věra Bílá. Otci jsou pak členové kapely Toč kolotoč. Nicméně se ví to, že ona sama pochází z města exotiky, proslulého špinavými paneláky, línými policisty a smažkami - Mladé Boleslavi.

[editovat] Řeč a původ

Anicka Dajdou Thank you02:37

Anicka Dajdou Thank you

Nejlepší světová verze skladby „Fenk Jůůů“.
umělkyně Anička Dajdou

V souvislosti s Aniččiným nejasným původem se spekuluje také nad jazykem, jaký běžně používá. I proto se její foneticky nezdařilá angličtina nazývá Fonangličtina, potažmo Ufo(u)nangličtina, dle mimozemského a hlavně neidentifikovatelného původu, který Aničce bývá občas přisuzován. Zvláštním jevem v této řeči je jakési slintavé "r", které se vepsalo lidstvu do paměti v proslulém Aniččině konstatování: "A proč ne?" Zde je písmeno "r" vyslovováno spíš jako "pchr".

Samotný základ Fonangličtiny je opravdu v germánském jazyce, angličtině. I začátečníkům musí být srozumitelná nejznámější věta z písně Fenk jů: "Áj drank tů mač lást najt." V případě refrénu už si však jazykozpytci nejsou jisti: "Ááááááááááááááááááj."

[editovat] Anička inspirující

Aniččino dospívání, období které předcházelo její hudební kariéře, se stalo inspirací mnoha tvůrců. Jedním z těchto počinů je slavný film producenta Jana Berwida-Buquoye Snowboarďačky.

Google uncyc.jpg Anička Dajdou na googleTohle je nejlepší článek na téma „Anička Dajdou“ na celým internetu.
uncyclopedia