Armáda

Z Necyklopedie

Soldier with kitten

I někteří Armáďané jsou jen lidé. Za toto pohlazení vyfásoval Tee Taxis Taylor 21 ostrých, o chlebu a vodě

Army2

Typičtí členové Armády

„pane, ano, pane!!!“

- Neznámý vojín

„žádná armáda nikdy neexistovala, je to pouze nafouknutá bublina stvořená militantními pacifisty!!!“

- RNDr. Doc. WTf. Oran Gutan DRSc. BlB

[editovat] Definice pojmu

Armáda je kumulace zvláštních lidí, jenž se nazývají 'vojáci' (antropologický název je armáďané). Tyto skupiny mají velmi složitou společenskou strukturu, která se zpravidla rozlišuje kousky kovu různých tvarů, barev a velikostí umístěných na oděvech armáďanů. Orientovat se v této složité struktuře je pro armáďany nesmírně důležité, neboť právě jejich postavení v hierarchii určuje jejich práva a povinosti (tedy kdo může koho buzerovat).

[editovat] Popis kmene

Tento po celém světě velice rozšířený kmen se vyznačuje především hlubokým spřízněním s přírodou, jenž se vyznačuje častým užíváním přírodních barev, zejména zelené, dále hrdostí a hravostí.

Po celém světě se vyskytuje mnoho armád, které mimo občasných folklórních festivalů jako jsou vojenské přehlídky, kde se sejde spousta vojáků a diváci je musejí přehlížet. Kdo vydrží přehlížet ze všech nejdéle, vyhrává zpravidla slevový kupón. Armády také pro potěchu obecenstva konají manévry, převraty a puče, případně pořádají řinčení zbraněmi, po němž často následuje nějaká větší armádní akce.

Armáďané jsou velmi společenští a hraví, proto se čas od času sejdou na některém území, kde si spolu hrají. V současné době jsou vyhlášená armádní hřiště Afghánistán a Irák, ovšem menší akce se pořádají různě po světě. Nejlepší armáďané byli bezpochyby Němci, ale zlí buržousti jim zakázali hrát v Evropě a Irák si buržoazně zabrali pro sebe.

[editovat] Vojenská přehlídka

[editovat] Více armáďanů a jejich hraček

~unia europejska

Armádu mají skoro všechny země. Jen Rakousko svou armádu převelelo na blokování Jetelína a Švýcarsko svojí gardou anektovalo Vatikán

uncyclopedia
V jiných jazycích