Aron Hilsner

Z Necyklopedie

Výbušnina žlutě
Výbušnina žlutě
POZOR!

ACHTUNG! UWAGA! ATTENZIONE! ОПACHO! KUJDES! Πρόσεχε! ATENȚIE!
Tento článek pojednává o velmi kontroverz/sním tématu. Jakékoliv editace budou sledovány a autoři, kteří se budou pokoušet o vandaliz/smus či jinou formu z/shouby, budou bez milosti blokováni/aní.

Hořlavina
Hořlavina
Nejméně {{{1}}} uživatelů již bylo zablokováno na Českopedii a jiných projektech z důvodu vandalismu v souvislosti s tímto tématem
Yin and Yang

Tento článek na téma "Aron Hilsner"

pojednává o opačném tématu než článek Adolf Hitler.

Hitlerjudio2 1
Dobový portrét Arona Hilsnera, jak jej namaloval jeho přítel, neúspěšný malíř Adolf.
Aron Hilsner (Árny)
Biografické informace
Pohlaví

Jako jeho tata

Vlasy

v moderním židovském stylu

Narození

20. dubna 1889, městečko Braunnau am Inn

Úmrtí

Zemřel během nátáčení filmu „Der Untergang“ (v české distribuci „Pád třetí říše“) v náruči milovaného Adama Brauna.

Rodina

otec: Jacob Hirschfeld
matka: Ester Hirschfeld
choť: Adam Braun

Děti

jako Abrahám

Národnost

židovská

Náboženství

bezvěrec, oficiálně Materialista
se zálibami v kabale, pohanství a mimozemšťanech

Sexuální
orientace

Na vousy

Tituly

Nejvyšší Rabi

Přezdívka

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁrny (z urny)

Povolání

Nazi flag židovský rabín NSDAP

Dobré skutky
TheJeeMan

zabil spoustu Němeců

Spáchané hříchy
Happysatan

zabil spoustu Němců

Zajímavosti
1

V mládí chodil Áron často do hospod, zpíval v synagogálním sboru a snil o tom, že se stane čarodějem ve Středozemí.

2

Po základní škole se Hilsner začal živit jako malíř pokojů, kde měl střídavé úspěchy.

3

Působil v Ústavu pro těžce chorobomyslné jedince v Berlíně, kde mezi chovanci získal své první stoupence, později známé jako Růžové košile.

„Není nad přítele“

- Adolf Hitler

„Schizofrenie není nemoc. To je životní styl“

- Adolf Hitler

„Napsat tři citáty za sebou, to je taky životní styl“

- Adolf Hitler

„Samomluva je taky životní styl“

- Adolf Hitler

„Proč si se mnou nikdo nechce povídat?“

- Adolf Hitler

„Sklapni Adolfe!“

- Aron Hilsner

„Né ty sklapni!“

- Adolf Hitler

„Né ty sklapni“

- Aron Hilsner

„Ano pane“

- Adolf Hitler

[editovat] Aron Hilsner a čistá rasa

Aron Hilsner je židovský ultrafašista, který má na svědomí životy miliónů Němců. Podporoval teorii o čisté židovské rase, pročež nechal zabít spoustu Němců a židy zavřít do ochraných táborů. Správný žid musí mít velký nos, ostré zuby, černé vlasy, drobnou postavu a hlavně dloooooooooouhé vousy a klobouk rostlý přímo z hlavy. Ve výjmečných případech se toleruje i jarmulka ale už je to třída druhé kategorie. Každý žid navíc musí pracovat v bance nebo médiích a od narození nemít předkožku.

Hilsner některé Němce zabíjel vlastnoručně a některé obludným režimem, který v Německu stvořil. Některé dokonce nechal zabít ve zinscenované válce.

[editovat] Vztah s Adolfem Hitler

Hilsner je také vinen psychickým utýráním Adolfa Hitlera, kterého dohnal k sebevraždě, ten byl Hilsnerovým nejzarputilejším protivníkem, dokonce vládli v Německu zhruba ve stejné době. Vážně se spekuluje, že šlo o jednu osobu se schizofrenií či rozdvojenou osobností. Existují takové báchorky. Námět této legendy se stal námět filmu Psycho. Pokuď je to tak, pak otázkou je, kdo z nich byl ten skutečný? Oba? Nikdo? Cooooooo?

[editovat] Po druhé světové

Po druhé světové válce utekl s židy kosmickou lodí a do táborů nainstaloval falešné mrtvoly, které jim hloupí američané zbaštili. Média totiž ovládala zbylí židé. Po nějaké době Hilsner založil Mossad, oholil si hlavu, což dokazuje jeho oddanost, když vykonal takovou oběť a o obarvil se na černo. V americe kandidoval na úřad prezidentem pod jménem Barack Obama. Když po dvou obdobích šťastného vládnutí měl z úřadu odejít, vymyslel to kulišácky, do úřadu nastrčil (Obamova) dvojníka Usámu bin Ládina, který ještě žije, a sám kandiduje na prezidenta znova pod jménem Donald Trump.

uncyclopedia