Arsenal

Z Necyklopedie

Steamroller.JPG Stop hand transparent.gif TENTO ČLÁNEK POTŘEBUJE PARNÍ VÁLEC!!! Stop hand transparent.gif
Někdy jsou základy v takovém stavu, že je lepší vše srovnat se zemí a začít budovat socialistickou údernickou metodou.

„Prohrát na Chelsea není ostuda, ale tradice.“

- fanoušek-realista

Arsenal (přezdívaný Gunnersstrelci) je anglický čutálistický klub působící v Londýně, ve kterém působí český fotbalový brankář Petr Čech. Donedávna za něj sporadicky nastupoval také český záložník Tomáš Rosický. Karel Poborský nikdy za Arsenal nehrál, ale zahrál si za jiný klub v Anglii, v jeho případě Manchester United. V podobné situaci jako Karel Poborský se ve svojí kariéře ocitli také Vladimír Šmicer, Patrik Berger a Milan Baroš, kteří ovšem nenastupovali za United, ale za tým Liverpoolu, aniž by kdy hráli za londýnský Arsenal.

[editovat] Vznik

Co bylo dřív? Slepice nebo vajíčko? Nebo snad kohout či kokohout? V tomto případě se jako první zrodil kohout, neboť Spurs byli založeni už roku 1882. V roce 1886 vznikl klub Arsenalu. Tedy o celé čtyři roky později než kohoutek.

Chemici přišli s poznatkem, že Arsenal vznikl syntézou dvou prvků – arsenu a aluminia. Název prvního prvku zůstal zachován, aluminium se pouze zkrátilo na Al. Chemická rovnice vypadá takto:

As + Al → Arsenaluminium = AsAl = Arsenal

[editovat] Trenér

Arsèn, chemická značka As (latinsky Arsenicum, arabsky al-zarnīkhzlatavá barva… někdy se používá též název Arsèn) je toxický polokovový prvek, známý již od starověku. Jeho současné uplatnění se nachází v oblasti metalurgie jako součást speciálních slitin a v polovodičovém průmyslu.

Arsèn měl rád kulaté věci už v mládí, kuličky neměl a ani mu nešly, tak začal hrát fotbal. Moc mu to ale nešlo, tak se stal trenérem. Chvíli trénoval v rodné Francii, ale pak otrávil svou hrou samotného Napoleona (proto se spekuluje, že ho otrávil arsenik, ve skutečnosti to však byl Arsèn), čímž si získal přízeň Anglie, kam také odjel. Místní však Frantíky neměli a nemají v oblibě, tak mu podvodným losem bělokarpatským přiřadili ten nejhorší tým ze všech nejhorších týmů. Jak se říká, z deště pod okap a tam šlápnout do hovna.

[editovat] Stadion

Arsenal proslul jako symbol velikosti Alláha, Mohameda a všeho islámu, muslimové jej jednoduše milují. Stadion Arsenalu je de facto poutním místem a čtvrté nejvýznamnější místo islámu po Jeruzalému, Tel-Avivu a Medíně. Poté co se původní stadion Highbury s nevyhovnující kapacitou nechal (cíleně) vyletět do povětří, započala výstavba stadionu nového. Emír Arsen Wenger jej skromně pojmenoval Emírates Stadium (čti: Emirejc Stejdyjum).

[editovat] Soupiska

V bráně stojí známý brankář s Helmou Peťa Čech, který zde přestoupil z Chelsey, protože mu Arsen vyhrožoval, že pokud nepřestoupí, otráví ho stejně jako Napoleona. Jeho náhradníkem je Davíd Ospyjna.

Obranu tvoří jeho muslimští bratři Šouran Mustafi, Hektor BereRýn, Lorán Kostelník a Pér Mertesakchr(dort) a sám prorok Mohamed Elnení.

V záloze je vesmírný muslizemšťan Mesut AIDSzil, který zde tuto chorobu zavlekl. Dále jsou zde nezajímaví papoušek Žaka, Kokselán, Kokslejn(o)-čembrlajn(a), Áron Ramzy a svatý Kazorla.

Do útoku si Herr Wenger přivedl fousatou Olivu Žirůda, Thea Wallkokota a další.

Sport
Mistr světa ve vodní levitaci Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHod granátem na plechovkuHod kilemHod hovnemHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováPavel BémBoryšTomáš DošekRadek DudaWayne GretzkyDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír JágrMarek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš RosickýRoger FedererDjoković NovákVlastimil Vlášek
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy AC Sparta PrahaSlavia 071 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecČeská fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaArsenalČelzýReal MadridHC Sparteşcu RomâniaHC Brno Bystrc
uncyclopedia