Arsenal

Z Necyklopedie

Arsenal (celým názvem Mr. Arsen Wenger all-star footbal club, česky Hvězdný futbalistický klub mistra Wengera) je anglický čutálistický klub působící v Londýně.

[editovat] Vznik

Neví se jistě, jak ani kdy tento klub vznikl. Nejpravděpodobnější způsob vzniku Arsenalu nám přinášejí chemici. Tvrdí, že Arsenal vznikl syntézou 2 prvků - arsenu a aluminia. Přičemž název prvního prvku zůstal zachován, aluminium se zkrátilo pouze na Al. Zde je chemická rovnice:

As+Al→Arsenaluminium=AsAl=Arsenal

[editovat] Trenér

Arsen, chemická značka As (lat. Arsenicum, arabsky al-zarnīkh – zlatavá barva) (někdy se používá též název Arzén) je toxický polokovový prvek, známý již od starověku. Jeho současné uplatnění se nachází v oblasti metalurgie jako součást speciálních slitin a v polovodičovém průmyslu.

Již v mládí měl rád kulaté věci, tak začal hrát fotbal. Moc mu to ale nešlo, tak se stal trenérem. Chvíli trénoval v rodné Francii, ale pak otrávil svou hrou samotného Napoleona (proto se spekuluje, že ho otrávil arsenik, ve skutečnosti to však byl Arsen), čímž si získal přízeň Anglie, kam také odjel. Místní však frantíky neměli v oblibě, tak mu přiřadili ten nejhorší tým ze všech.

[editovat] Stadión

Jak již bylo zmíněno, Arsen pochází z muslimské rodiny, a tak pojmenoval stadion po svém tatovi - Emirejts Stádium.

[editovat] Soupiska

V bráně stojí známý brankář s Helmou Peťa Čech, který zde přestoupil z Chelsey, protože mu Arsen vyhrožoval, že pokud nepřestoupí, otráví ho stejně jako Napoleona. Jeho náhradníkem je Davíd Ospyjna.

Obranu tvoří jeho muslimští bratři Šouran Mustafi, Hektor BereRýn, Lorán Kostelník a Pér Mertesakchr(dort) a sám prorok Mohamed Elnení.

V záloze je vesmírný muslizemšťan Mesut AIDSzil, který zde tuto chorobu zavlekl. Dále jsou zde nezajímaví papoušek Žaka, Kokselán, Kokslejn(o)-čembrlajn(a), Áron Ramzy a svatý Kazorla.

Do útoku si Herr Wenger přivedl fousatou Olivu Žirůda, Thea Wallkokota a další.

uncyclopedia