Atomové bomby na velryby

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Atomová bomba podomácku.

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Jaderná serenáda.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Modrá velryba.

Nuke-the-whales

Ilustrační fotomontáž

Pontikkahuuru merella

Útok na vorvaního samce poblíž atolu Monokini

Atomové bomby na velryby jsou noční můrou Zelených. Tuto politickou kampaň samozřejmě ještě nikdo nevyhlásil (ačkoliv ji mnozí propagují a podporují), přesto by byla samozřejmě ničící. A to jak pro velryby, tak i pro stromové chobotnice, neboť jak víme, je ekosystém propojený.

Existují však mezi námi lidé, kteří propagují aplikaci atomových bomb v ekosystému velryb; jejich argumentace může být různá, shodují se v zásadě na nula či méně bodech. Někteří z nich poukazují na znečišťování moří velrybami, jiní na znesvěcení světových oceánů. Velkým zastáncem je například francouzská vláda, která již testovala atomové bomby na tichomořských ostrovech a při tlakové vlně atomového výbuchu byly podmínky pro aplikaci splněny. Mezinárodní reakce na tyto akce byla však velmi negativní a tak museli Francouzi svoji akci ukončit. Nicméně plánují s tímto pokračovat okamžitě, jakmile by došlo k přemnožení populace velryb, což může nastat v podstatě již během několika krátkých týdnů.

Většina rybářů s tímto plánem nesouhlasí, naopak uvažují o kompromisním návrhu Harpuny na velryby, který by mohla přijmout část ekologů, nejspíše se ovšem jejich počet bude čítat patrně nula na nultou.

Rovněž Spojené státy americké se staví proti plánu a hodlají mu všemi způsoby zabránit. Radarové základny na Brdech i na Havaji mají včas odhalit každý pokus o atomový útok proti velrybám.

[editovat] Externí odkazy

Google uncyc Atomové bomby na velryby na googleTohle je nejlepší článek na téma „Atomové bomby na velryby“ na celým internetu.

[editovat] Související články

Merkava-2 Války edit 
Atomové bomby na velrybyBitva na Bílé hořeBitva u BasryBitva u Little Big HornuBlitva u SudoměřeČeskonorská válkaFlamewarHitlerovo vítězstvíChilsko-česká válkaKonfliktní týmKopřanská krizePrvní světová válkaDruhá světová válkaMilovická revoluceNesyslopedieRovníková válkaSedmidenní válkaSlovensko-francouzská válkaStalingradský kotelŠvýcarská invaze do LichtenštejnskaTřetí světová válkaVálka dvou NecyklopediíVálka s čolkyVálka s švábyVálka volůZimní válka
uncyclopedia