Babička

Z Necyklopedie

Pohřeb Černý humor je specifický druh humoru a komiky založený na tom, že paradoxně vyvolává smích prostředky, které ve své podstatě vůbec k smíchu nejsou.
Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Babiška.

Baba Jaga
Babička Boženy Němcové
Babicka-logo
Logo Babičky.

Babička (dle modernějšího přepisu též Ba BITCH ka) je krutý a zvrhlý román sepsaný německou sadistickou spisovatelkou Boženou Němcovou, v blízkých nacistických kruzích zvanou Božka Germa. Tento román sepsala, když pracovala jako ředitelka koncentračního tábora Hradištko-Krhanice na popud německého Führera Adolfa Hitlera. Tato kniha ji později posloužila jako hrůzný sadistický mučící nástroj.

Z výpovědí zázračně přeživších svědků se až po válce zjistilo, jaká zvěrstva se zde během války děla. Na rozdíl od rychlé smrti v plynové komoře, kterou prožívali ostatní vězni v jiných táborech, zde vězni byli nuceni číst toto sadistické dílo. Nad každým vězněm stál dozorce nemilosrdně trestající sebemenší zaváhání v četbě. Jelikož řada vězňů přežila, čeští koncentráčníci se mimoděk stali zakladateli slavné tradice českého čtení, nemající dlouho konkurenci v kulturním světě (tato slavná tradice se zachovala až o roku 1989 kdy se rozplynula v trhovém bezpřívlastkovém hospodářství).

Po válce byla Babička po celém světě zakázána rezolucí OSN č.001. Její nucená četba je v rozporu s Listinou lidských práv a svobod. Dodnes ji ale patrně používají Američané ve svých tajných věznicích při vyslýchání zatčených obyvatel Usámovy říše a Bašmaků.

[editovat] Obsah díla

Obsah díla nám není znám, protože nikdo z týmů špičkových odborníků se nedokázal při čtení překonat první stránku. Trvalé psychické následky postihují všechny čitatele, někdy i jmenovatele. Patrně jediným žijící babičkočtenářem je Ross Hedvíček. Vše co Ross o obsahu prozradil, byly osoby jeho dvou oblíbených hrdinů - esesáků Sultána(stážisty z Turecka) a Tyrola.

V roce 1975 se několik německých obyvatel pokusilo knihu přečíst, aby ukázali světu, že už se Babičky nemusí bát. I když se v četbě střídali po stránkách, většina z nich skončila v blázinci. V roce 1999 stejný úkol uložila americká vláda jedinému muži, který to mohl zvládnout - Chucku Norrisovi. Ten to nakonec dokázal a pořídil jediný dochovaný záznam. Ani tento záznam však nemůže normální smrtelník přečíst bez újmy na zdraví.

Burning book-293x300
Knihy

BabičkaBabiškaBibleBible IV.Dobrý voják ŽvejkĎáblova bibleJak na křečkaJízdní řádKoránLovci mamutůNecrotelecomiconMladý hodný chemikO letadélku KakánětiRudá, nikoli modrá planetaStopařův průvodce po GalaxiiTeologický výklad jízdního řáduWesmírný omylZlaté stránky

uncyclopedia