Babiška

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Babička.

Google uncyc Babiška na googleTohle je jediný článek na téma „Babiška“ na celým internetu.

Vědci z Necyklopedie na to opět přišli jako první!

AndrejBabiska jpg 500x500 q95

Nejstarší vydání knížky Babiška

Babiška s podtitulem Obrazy ze života milionářky je světoznámá kniha, kterou napsala Božena Němcová. Děj knihy se odehrává v rekreačním zařízení v Babiššině údolí poblíž masokombinátu Kostelecké uzeniny.

[editovat] Stručný děj

Do agroturistického rekreačního zařízení v Babiššině údolí "Čapího hnízda" přijíždí Babiška, která se seznamuje s jeho personálem - Barunkou, Janem, Vilémem a Adélkou. Při procházkách v okolí se potká s majitelem Kosteleckých uzenin panem Proškem, jenž má starosti s budoucností firmy, která je před krachem. Babiška se dozvídá, že jejich uzeniny, které se vyrábějí z masa, nechce žádný obchod za ty peníze odebírat. Proto se spojuje s vedoucí odbytu Viktorkou, která se ve volném čase zabývá zpíváním lidových písní. Spolu proberou neblahou situaci v podniku a Babiška panu Proškovi nabídne, že podnik od něho odkoupí. Protože pan Prošek je již v důchodovém věku, s její nabídkou souhlasí. Babiška kupuje Kostelecké uzeniny a ihned díky metodám Fakulty genetických modifikací zavádí nové metody výroby uzenin. Uzavírá smlouvy s dodavateli drůbežího separátu, mouky, sóji, kokotového oleje a chemikálií a začíná na trh dodávat levné uzeniny. Po dioxinové aféře v Německu skupuje levně tamní přebytky zaručeně nezávadného masa a podnik postaví zpět na nohy. Kniha končí optimisticky - všichni jsou spokojeni.

[editovat] Úryvek z knihy

"Bylo parné nedělní odpoledne. Na Starém bělidle bylo lautr hovno co dělat. Psi Sultán a Tyrl leželi na zápraží, líně si lízali kulky a při tom mlaskali. Kohout jebal slepici, až z ní lítalo peří. „Skoč pro to pírko Barunko, víš, že dobrá hospodyně pro pírko i přes plot skočí“ řekla Babiška a kopla Barunku do prdele, až Barunce chudince vyletěla nudle z nosu jako námořnické lano. „Lepší pírko za plotem, než tříska v prdeli“ pravila Barunka. Pan Prošek seděl v pokoji. Velkým horkem se mu pařily koule. Otevřel tedy okno, aby mu alespoň trochu vál vánek do prdele. V tom u splavu začala ječet Viktorka. „Co ta kurva dnes tolik ječí“ ptal se pan Prošek. „Inu to víte“ povídá moudře Babiška „svědí jí, svědí a to je horší než když se podebírá pata.“ Pan Prošek zahučel cosi o prdeli a zlostí přirazil okno, protože se mu na špičku ocasu posadila moucha."

[editovat] Připravovaný film

Knihu se rozhodl zfilmovat známý český režisér Zdeněk Svěrač, který na to získal od svých kamarádů z České televize 10 miliónů korun. Detaily filmu nejsou zatím známy, jediná neověřená informace, která vyplula na povrch, se týká hlavní postavy, kterou nemá být Babiška, ale Ježibabiš. Jiné zdroje tvrdí, že Babiška a Ježibabiš mají být nevlastní jednovaječná dvojčata.

[editovat] Galerie

Babiš prodavač edit 

Marioneta Spojené Babišárny Marioneta

AgroprdAch anoAndrej BabišBabiškaČápiČeskoDNESLibové novinyMinisterstvo financíNE 2011

Burning book-293x300
Knihy

BabičkaBabiškaBibleBible IV.Dobrý voják ŽvejkĎáblova bibleJak na křečkaJízdní řádKoránLovci mamutůNecrotelecomiconMladý hodný chemikO letadélku KakánětiO třech prasátkáchPrasohlavciPříručka pro pohádkového panovníkaRudá, nikoli modrá planetaStopařův průvodce po GalaxiiTeologický výklad jízdního řáduWesmírný omylZlaté stránky

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Andrej Babiš.

uncyclopedia