Babybox

Z Necyklopedie

Paragraf

VAROVÁNÍ: Tento článek na téma „Babybox“ byl sprostě ukraden zlotřilými autory pochybného webu „TrikyLeaks“

Avšak existují spekulace, že tomu bylo přesně naopak…

Babybox

Mládež se u babyboxů dokonce i fotí.

Kontejner

Takto vypadá babybox pro teenagery.

Babybox, čti Béjbybox, dá se přeložit také jako Kotěkrabice je novodobý levný projekt, do kterého se zapojila i Českorepublika.

Sotva doznělo poslední zvonění, rodiče začali své školou povinné ratolesti odkládat do babyboxů. Zbavují se prvňáků, ale i středoškoláků, protože pro ně o prázdninách nemají žádný program. Zákony jim to umožňují. V některých babyboxech najde obsluha najednou i šest dětí.

„Jsem samoživitelka, která musí být v práci od rána do večera. Jak se mám asi starat o svou desetiletou dceru, se kterou už navíc začíná mlátit puberta? Tak jsem ji tam strčila, ať pozná život i z druhý strany,“ přiznává Karla F. z Libně.

Vychovatelka

Vychovatelka právě vybírá z babyboxu jubilejní 1000. dítě.

„Náš kluk přinesl ze školy samý čtyřky a ještě nějakou pohlavní nemoc,“ stěžuje si další rodič. „Čapl jsem ho rovnou za flígr a prudce hodil do nejbližšího babyboxu jako reklamaci. Doufám, že přitom nárazu zapomněl, kde bydlí.“

Některé děti lezou do babyboxů samy a dobrovolně. „U nás je doma o prázdninách šílená nuda. Fotr a mutr furt chlastaj a nikam mě nepouštěj, tak jsem si to trochu zpestřil,“ chlubí se osmák Tomáš, kterému z babyboxu čouhají nohy, jak už je veliký.

Ne každý rodič však umí rozeznat pravý babybox. „Nějaká ženská nám tu narvala dítě do mikrovlnky,“ stěžuje si prodavačka elektra z Kutné Hory. „Přístroj naštěstí nebyl pod proudem a na dítě jsme zavolali odchytovou službu.“

[editovat] Odkazy

Crying-Baby
Tak jde život
Sex - Těhotenství - Porod - Babybox - Mateřská školka - Škola - Puberta - Práce - Svatba - Manželství - Pobyt v nemocnici - Vražda - Vězení - Důchod - Smrt - Reinkarnace
uncyclopedia