BadMetal

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: formát, styl, humr?

BatMetal jsou metalistky které zpívají o lásce.

Vystupují hlavně v modré vestičce. S jejím vystoupením chodí již 2 týden jejích maskot plišák Popík.

Její hlavní hit je lítej až nad duhou. Alba jako Líbí se mi tvůj svět nebo miluju ranní vztávání.

Všechno se zachycuje na jejich vystoupení koncertu. Pojem heavy metal lze chápat v několika významech:

v užším smyslu představuje tradiční heavy metal, který se od hard rocku odlišuje eliminováním bluesového vlivu;

2. v užším smyslu představuje tradiční heavy metal, který se od hard rocku odlišuje eliminováním bluesového vlivu

3. v širším smyslu představuje heavy metal (čili zkráceně metal) celý hudebný žánr, včetně všech jeho odnoží; tento článek pojem heavy metal používá v tomto, širším smyslu. Heavy metal (zkráceně rovněž „metal“) je druh hudby který se jako vymezený hudební styl objevil na přelomu 60. let a 70. let ve Velké Británii a Spojených státech.

BadMetal metal je velmi těžké přesně definovat, většina kapel hrající BadMetal je ovlivněna jinými styly nebo hraje přímo kombinaci několika stylů. Může obsahovat hrubé nebo temné texty zaměřené na smrt jako nihilistickou metaforu (což neplatí ve všech případech) nebo na témata jako brutalita, satanismus, politika nebo pocity beznaděje. Skladby nemají pevnou strukturu, místo toho se klade důraz na rozvíjení motivů. Žánr se často spojuje s podladěnými, technicky náročnými kytarami, rychlými údery, energičností a komplikovanou rytmikou. Kvůli větší zuřivosti se používají neobyčejně rychlé bicí. Zpěv se většinou skládá z bručení, vrčení a blábolení, anglicky nazývaného „Bad grunts“ nebo growling. Někdy se používá také screaming. Někdy je nazýván „hrdelním zpěvem. Badmetal je známý svým prudkým tempem, nepředvídatelnými změnami ve struktuře, a extrémně rychlými a komplikovanými kytarami a bicími, i když se některé kapely zaměřují spíš na rychlost a surovost než na techniku hraní. Kapely tohoto stylu často využívají hluboce podladěné kytary a baskytary a také dvojkopákové bicí. Toto je sice standard, ale některé kapely používají i jiné nástroje, např. trumpety a saxofon. BadMetal je většinou neobyčejně fyzicky náročný na muzikanty, především ve své nejkomplikovanější formě.

Metalistika.jpg

Poprvé byl termín BadMetal použit v recenzi na album God (1985) od skupiny Antihex. Právě Antihex byli v osmdesátých letech, spolu se skupinami jako Player, Exotus a Fettament, Metallica a Megadeth a MetalTura považováni za průkopníky BadMetalu. Mezi vůbec nejklasičtější alba jsou všeobecně považována hlavně Player in Game (1986) od Player, dále Puppets (1986) od BadTalicky, deska God od Antihex, debut Bonded by Blood (1985) od Exodus a z Evropy hlavně Eternal Devastation (1986) od Destruction nebo Pleasure to Kill (1986) od Kreator. Nejznámější evropské jsou Destruction, Kreator a Sodom, které dodnes hrají. Nejznámějšími českými thrash metalovými kapelami jsou Arakain a Debustrol.

uncyclopedia