Barack Obama

Z Necyklopedie

ClintonChild

Bill Clinton a Barack Obama, Little Rock 1983

„Well all I can say is he's a one motherfuckin' motherfucker!! That makes me motherfuckin' proud!“

- Samuel L. Jackson

Barack Obama, plným jménem Barrack Saddám Hussein Obama (někdy také Barák z woknama anglikánsky House with the Windows) je nový prezident Spojených států amerických. Je historicky prvním mulatským prezidentem v dějinách USA. Jeho původem africké jméno v originále zní Ngue Ombamba Ó banána.

[editovat] Barák s Bombama

Barackova trida

Školní léta Barack trávil se sobě rovnými dětmi

Welcomeinkenya

Vítejte v Keni, rodišti Baracka Obamy

Vzhledem k tomu, že ústava Spojených států vyžaduje, aby prezident byl narozený na území Spojených států (určitou výjimku měl pouze George Washington), rozhodl se malý Barack, po té, co se omylem narodil v Nairobi (Keňa), ještě jednou se narodit v Honolulu na Havaji, takže jeho směřování k prezidentské funkci již nic nebránilo.

Když se dne 4. 8. 1961, údajně v Honolulu, narodil malý Baráček Hussein znovu, řekl doktor mamince: „mám pro vás dvě zprávy. Jednu dobrou a druhou zajímavou. Dobrá je, že chlapeček je zdráv a zajímavá zpráva je, že má dva ptáčky. Prvního vpředu a druhého vzadu.“ Maminka zvolala: „To není možné, ukažte mi ho ----- opravdu, ptáček vpředu i vzadu. Oba má.“ Protože v zemi tatínka se fyzické přednosti cení a dokonce se podle význačných tělesných znaků doplňuje i jméno, nechala šťastná maminka do rodného listu napsat: BARACK HUSSEIN OBAMÁ, čárku Američani později vypustili, protože jí nad „a“ nepíšou. A pronesla věšteckou větu : „Baráčku, jsi jedinečný, až budeš velký, budeš znám po celém světě.

Narodil se sice mamince a tatínkovi, ale vyrůstal jako sirotek. Již v útlém dětství bylo každému pozornému pozorovateli jasné, že se z něj stane první černošský prezident USA. O jeho osvojení si v diagnostickém ústavu žádalo mnoho celebrit. Nakonec vyhrál Bill Clinton, těsně před Angelinou Joliovou. U Clintonů se Barackovi dostalo klasického jižanského vzdělání, stejně jako nespočtu minulých generací černochů v Arkansasu.

[editovat] Kariéra

Obama sameface

Obama má tvář jako z kamene!

Barack vystudoval prestižní univerzity, kde si "vyjasnil svůj rasový původ". Po té začal pracovat jako komunitní organizátor. Tato jistě velmi záslužná práce spočívala hlavně v organizování komunit a komun; komunitarizování, komunitování a komutování organizací a tak podobně. Jako takový se staral o chudé, aby měli radost, že jsou chudí, neboť pracují, a aby měli radost, že on je bohatý, aniž by pracoval tolik jako oni. Spolupracoval s různými polokriminálními organizacemi, které zajišťovaly volební registrace pro ilegální přistěhovalce.

Obama se oženil s Michelle LaVaughn Robinson, prapravnučkou Robinsona Crusoe, 97 % černoškou, která nenávidí vše bílé. Jeho manželka ho přesvědčila, že pro jeho politickou kariéru bude lepší, pokud by se stal křesťanem. Tak vstoupil do megacírkve Trinity United Church of Christ (asi 8500 členů), první americké církve, která kombinovala křesťanství a islám. Pastor této církve, reverend Jeremiah Wright proslul výrokem „černý Ježíš byl zavražděn evropskými utlačovateli“. Pokud někde zaslechnete nějakého charizmatika, že při modlení v jazycích nápadně často vyslovuje slabiky „Ba-ra-ka-O-ba-ma“, víte, odkud vítr vane.

[editovat] Kandidatura

Barack kvety

Pouze časopis Květy nepřímo naznačil, že Obamova cesta do Prahy byla nahouby.

Politik a nový prezident Barack Obama není ani tak člověk z masa, kostí, blán, chrupavek a čakry. On je prostě „fenomén“. O Obamovi nemá valnou cenu psát nebo číst, Obamu je třeba (podobně jako Tokio Hotel, Dajdou, Arnolda Schwarzeneggera nebo Evu s Vaškem) především vidět, protože jinak ztratí větší část svého kouzla.

Zatímco republikánský protikandidát John McCain se na stará kolena učí posílat e-mail, Obama zaplavil YouTube virtuálními spoty a kromě svých vystoupení komunikuje pouze přes Internet. Obamovým projevům se často vytýká absence konkrétních myšlenek, což je pomluva. Základním vzkazem jeho vystoupení je Chaloupka strýčka Toma.

[editovat] Předvolební kampaň

Obamapivo

Obama si při návštěvě Berlína neodpustil degustaci tradičního místního piva

Prezidentskou kampaň začal Barack hned po narození. Do poslední chvíle před volbami neúnavně objížděl Ameriku. Takové šílenství, jaké panovalo na předvolebních shromážděních na stadionech, si užili jen The Beatles.

V propuklém deliriu všichni mávají a křičí jako v transu. Všichni ho chtějí mít za svého osobního presidenta. Jásot jej několik hodin nepustí ke slovu, tak jen stojí u pultíku, mává lidem a mile se usmívá. Když se obecenstvo konečně utiší a zazní Barackův mužný baryton (takový míval Muslim Magomajev), všichni jsou samé ucho. „Jsem rád, že mohu být dnes s vámi.“ Mluví sebejistě, v jeho hlase není cítit ani stopa únavy po celoživotní kampani. „Prosperující hospodářství, reformy a sociální spravedlnost úplně pro všechny...“ Všichni stojí, jásají, mávátka letí vzhůru. „Obama, Obama.“

Boty Obama

Boty značky Obama.

[editovat] Návštěva Evropy

V Berlíně Barackovi kancléřka Markelová nedovolila vystoupit u Braniborské brány. Zato jeho Pražané mu slibovali triumfální fanfáry, pokud bude mít někdy odvahu do města vstoupit.

[editovat] Volební triumf

Podrobnější údaje naleznete v článku Obamova Washingtonská anabáze.

Při první cestě do Evropy v roli nejmocnějšího muže planety měl v protokolu návštěvu předsednické země Evropské unie. Barack však po hašteřivém pádu Topolánkovy vlády cestu rezolutně zamítl. Jelikož však jeho letadlo Air Force 1 bylo předem naprogramováno, nedokázali američtí vědci, postižení krizí, harmonogram změnit (eventualita náhradního letiště byla zamítnuta). Barack alespoň diplomatickými kanály vzkázal Jiřímu Paroubkovi, že se s ním nesetká i kdyby zčernal jako Keňské Jezulátko. Při Obamově projevu na Velké straně pořadatelé a FBI dokázali alespoň částečně utlumit odér pronikající z hradu.

[editovat] Obama a tvrdej černej hip hap rep, madrfakr!!

Obama-dollar

Americký půldollar s portrétem 44. prezidenta USA Baracka H. Obamy.

Barack Obama má jako každý afroameričan v lásce basketbal, hulení a v neposlední řadě taky Hip Hap. V Česku po něm jeho zastánci pojmenovali fakt hustej hip hapovej magazín Bbarák. Obama, ještě jako teenegr, nahrál demáč hip hapovejch klasik, jako Obama, Obama come!!, My Barack burned, bitch (tedy Shořel mi barák, čubko) a v neposlední řadě taky Motherfuckin' motherfucker, come get these motherfuckin' motherfuckers in this motherfucking motherfucker and get motherfuckin' motherfucked, you motherfucking motherfucker, na kterém hostil též slavného herce a operního zpěváka Samuela L. Jacksona. Tento song byl oceněn dvěma Grammy a je v Guinessově světě rekordů zapsán jako "píseň s nejdelším názvem na světě a s největším počtem slova Motherfucker". Bohužel, jeho repová kariéra vzala za své, když šlukoval s Chuckem Norrisem v Bronxu výpary z vejfu(c)ku a ztratil hlas, narozdíl od Chucka, kterému hlas ještě zhrubl, i když ho měl stejně vždyčky nejhrubší.

[editovat] Nobelova cena

Za své celoživotní zásluhy v oboru rétorika a také za to, že je presidentem USA, získal po zásluze Nobelovu cenu míru za rok 2009.

Švejk2 „Ale hlavní co je, to je to: do lidí se, pane obrlajtnant, musí mluvit, tak dlouho mluvit, až je každej z toho úplně tumpachovej.“
I / 14 - Švejk vojenským sluhou u nadporučíka Lukáše
Democrat-medium
RedDwarf2 „Rimmer: Možná ti to uniklo, ale další dva roky strávíme v base. S nejhorší sebrankou vesmíru, samí zločinci, cáklí androidi, všichni tak vyšinutí a zkažení, že by je nezvolili ani za prezidenty USA.“
Arnold Rimmer, část 47, Zpátky v Červeném 3
Politici

Andrej BabišEdvard BenešPavel BémLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip Stalin

Politici-animace
uncyclopedia