Barnevernet

Z Necyklopedie

Kittenwarrevenge

Při lovu dětí se využívají lidožravé kočky

Barnevernet (ve skutečnosti Barnebortføring) je norská (a teď už světová), velice prospěšná inkviziční organizace, která má za cíl se vypořádat se zlobivými evropskými dětmi. Děti, které nemají rodiče dobrých mravů nechť jsou uneseny do norských kamenolomů. Výjimkou není ani unášení puberťáků. Hlavním provozovatelem Barneveru je Anders Behring Breivik.

[editovat] Jak to funguje?

Nahlásit neposlušnost dítěte inkvizici Barnevernet může kdokoliv, na stránkách Barnevernu to vřele doporučuje samotné jeho vedení jako rychlé řešení sousedských sporů, další výhodou je, že pro zahájení stíhání nejsou potřeba žádné důkazní materiály.

[editovat] Účel

Celá tato organizace vznikla především díky tomu, že Norové plodí děti s příbuznými, a tak díky únosům Evropanů získají nezdegenerovanou populaci, kterou tak nutně potřebují. Není-li k dispozici dost Evropanů, je možné unášet i Araby, Eskymáky, Číňany, Rómy, Pygmeje, neandrtálce, šimpanze, gorily, tučňáky... Drobnou závadou je, že když někdo chce plodit děti s příbuznými, nedonutíte ho, aby to nedělal.

Naopak rodiče dětí tímto získají možnost rozmnožovat se, šířit své geny, aniž by se pak museli starat o výživu svých dětí. Ideál každého příznivce Darwinismu!

Každé norské dítě je střeženo a pozorováno Barnevernetem. S inkvizicí na věčné časy a nikdy jinak!

uncyclopedia