Bastochus

Z Necyklopedie

Bastochus (česky Benegon) je latinský výraz pro tohoto jedinečného tvora, vyskytujícího se na některých cizích planetách a jen výjimečně na té naší. Řadí se mezi nebezpečné tvory z důvodu vysoké agresivity, ale jeho chování se dá ovlivnit krátkodobou výchovou. Když se cítí v ohrožení, vypoulí svoje oči tak, že mu skoro vypadnou z důlků. Při útočení se zvedne na zadní nohy a začne kopat těmi předními, které dokáží vyvinout sílu dostačující k proražení až 5 centimetrové cihlové zdi.

Říše Netvor
Kmen Žahavci
Podkmen Měkcí (neforemní)

Bastochus

Je známo již několik úmrtí způsobené Bastochusem. Po usmrcení své oběti, ohlodá ze spodní části těla veškeré maso včetně penisu.

Další informace: Může se živit také více výživnými rostlinami a nebo neúplně strávenými výkaly ostatních netvorů. Zdržuje se poblíž vodnatých a zároveň vysokohorských oblastí. Nejvyšší zaznamenané rozměry jsou 1,4 metru na výšku a 2 metry na délku což je oproti většině těchto (ne)tvorů velký rozdíl způsobený nejspíše radioaktivním zářením z vnitřku planety ze které pochází. Průměrný Bastochus se dožívá 6 let. Jeho první využití člověkem bylo v armádě, kdy jejich vycvičená smečka porazila hordy ruských vojáků, ale poté tento projekt tzv. REF (význam zkratky je doposud tajný) skončil z důvodu ohrožení druhu.

[editovat] Tento článek je věnován památce první známé oběti Bastochusa Martinu Maryškovi

uncyclopedia