Baterie do berušek

Z Necyklopedie

Jedná se o nejmenší baterii na světě, jež pohání berušky. Operativně sa jim dává do zadečku.

Trhtrhthrt

Baterie na prstě - Ukázka její velikosti.

[editovat] Účinky na berušky

Baterie je velmi malá kovová kulička, jež se vpraví polomrtvé berušce do zadečku pod krovky. Berška rázem ožije a prudce zrychlí. Baterie může berušce prodloužit život i o několik let. Tato metoda se často uplatňuje pro oživení sedméčka slunotečného, ale i berušky české. Baterie je pokryta póry, jež uvolňují berušce do těla povzbuzující látku. A právě tato baterie zapříčinila to, že sedméčka slunotečná zmutovala a stala se radioaktivními.

458722414 5b0dfdc82c

Berušky před podáním baterie

409075154 b7f19c08a6

Beruška po podání baterie

[editovat] Použití

Berušku vložíme do narkotizační trubičky. Odsuneme jí krovky, a jemně špendlíkem prořízneme kůži na zadečku v místě, které předtím zakrývaly oné krovky. Na nasliněnou hlavičku špendlíku přilepíme baterii, a tu tak přemístíme berušce do rány. Baterii zatlačíme hlouběji a pak dáme berušce zadeček do skřipce, aby rána srostla. Krovky i křídla jí vrátíme zpátky, a počkáme až se probere.

[editovat] Upozornění

Hrozí, že vás berůška pokadí, poblije či pomočí, jakmile se probere z narkózy. Podložíme ji proto velkou vrstvou hajzlpapíru. Také může kousnout, pozor při oživování sedméčka slunotečného!

[editovat] Ostatní a příbuzné příšery

1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo
uncyclopedia