Batman

Z Necyklopedie

Batman 3284690b.jpg

Batman s gangem

Batman(z angličtiny: pálkový (bat) muž (man) je významný bojovník proti rasismu a z tohožto důvodu si obléká černý ohoz aby sa neřeklo. Jeho psyhickým i fyzickým protipolém je tzv. Joker, bílá velmi rasistická postava nenávidě+jící černé a z tohto důvodu se jej snaží zničit. Jeho prvotním cílem je zničit všechny významné tzv. negry a znovu uzákonit obchod s černým masem (přestože sám preferuje bílé, zvláště s česnekem a kečupem).

[editovat] Zbraně

Široká škála zbraní našepálkového muže je velmi omezená. Jako hlavní zbraň používá kvalitní brněnské tenisové pálky s podpisem Miloše Zemana. Jeho hlavní zbraní je ale zákon. Má totiž velké přátele mezi politiky kam se v minulosti toužil dostat. Jeho přáteli jsou např. slavný Andrej Babiš či oblíbený primátor Roman Onderka (pro lepší Brno).

G2422-2010.jpg

Hrdinova zbraň

[editovat] Minulost

Narodil se v černé kolonii kdesi v ČR. V mládí byl bílý a bílým je i doteď. Aby mohl žít se svými černými, pořídil si u rákosníků černý ohoz. Ten ale není kompletní, je mu vidět huba, jelikož oni vietnamci měli zrovna velkou zakázku červených gayplášťů, takže slavný Batmanův oblek nebyl nikdy dokončen. [1] Za druhé světové války byl omylem považován za žida a proto se skrýval v USA, ve srubu kde se narodil Chuck Norris a který si sám postavil. Tam jej mladý, tehdy pouze 19,8 miliardletý Chuck Norris naučil všemu co potřebuje aby chránil černé (lidi, prádlo, rakve atd.) V rozmezí let 2009-2014 se snažil dostat do parlamentu ČR, kde však neuspěl, přestože by měl důležité reformy které by změnili svět. Mezi jeho hlavní myšlenkové proudy patřilo uzákonění násilí, možnost se rvát po ulicích a zrušení práv pro bílé občany. Tímto chtěl zničit i svého konkurenta a bývalého rádce Jokera, jelikož ten je bílý a omezením jeho práv by spadlo mnoho výzkumů jako například nová forma Netrhatelných kondomů které vyvíjel speciálně pro tlustá nenažraná prasata, či stolofily[2].

[editovat] Batman v Druhé světové válce

Zatímco účast v první světové válce mu maminka zakázala pod přísným trestem, druhé světové války se již aktivně zúčastnil. Když se veškerý svět dozvěděl o Dolfyho akcím vůči židům (včetně těch, kteří měli tmavou pleť, zapojil se Batman do války s takovou vervou, že na dvacetšest dní nepodmíněně přestala fungovat celosvětová wi-fi síť. Díky tomu také neprošlo Dolfymu tažení do Ruska, jelikož vojáci Wehrmachtu byli rozladění, že se nemohou připojit na servery World of Warcraft. To byl ale jen jeden z mnoha Batmanových zásahů do tehdejší politiky. Stal se váženým přítelem Josifa Stalina, který jej seznámil se světem alkoholu, konkrétně s vodkou. Díky těmto pijanským aktivitám se také zpřátelil s Milošem Zemanem, přestože nesdílel některé jeho názory (zvláště na správné použití becherovky při slavnostní večeři). Jeden z jeho mnoha dalích zásahů byla také příčina smrti samotného Vůdce, zvaného Adolf Hitler. Ačkoliv přetrvávají teorie že Dolfy válku přežil a odcestoval do Jižní Ameriky, či se stal učitelem matematiky Terryho Dearyho, pravdou je že Adolf Hitler nevyvázl z války živý. Při nočním hraní League of legends nachytal Batman Hitlera v jeho pečlivě skrytém bunkru v Brně a toužil jej zabít. Jako muž čestný a spravedlivý udělil Hitlerovi právo posledního přání a Adolf Hitler si přál s Pálkovým mužem naposledy zahrát Lížu kredenc (viz. výše). Jakožto profesionální gamer jej však Batman porazil a nebohého Dolfyho z toho trefil šlak. Aby zamaskoval stopy, byl Batman nucen Vůdcovo tělo spálit feferonkami a uprchl do exilu v Americe. Z Hitlerova těla zbyli jen kosti a počítačová myš se kterou tak osudně prohrál.

[editovat] Batman dnes

Je jednou z nejoblíbenějších osobností dnešní doby. Mnoho lidí jej sice považuje za pouhou pověst avšak každý ví že nás roku 2012 zachránil před armagedonem, který mohl podle statistik přežít pouze jeho známý Chuck Norris. Stále kandiduje na prezidenta ČR a to i přes to že na hradě již chlastá Miloš řečený Zeman.

[editovat] Osobní život

Přestože žárlivě střeží svoji pravou totožnost, panují tu teorie že pálkovým mužem může být známý politik a mecenáš Bruce Wayn, či oblíbený komisař Gordon z Gothhamu.

uncyclopedia