Batman

Z Necyklopedie

Batman 3284690b

Batman (vpravo) s gangem včetně v minulosti blízkého kamaráda Žolíka (uprostřed), vlevo stojí Žolíkův bratr

Batman (z angličtiny; význam: pálkový muž, pálkař, papálkař; jiný význam: důstojnický sluha během Vydřích válek) je maskovaný zločinec ve městě New York a samozvaný bojovník proti bílému rasismu a proto obléká černej vohoz. Od počátku jeho zločinnosti skrývá identitu a bojkotuje snahu autorit omezit jeho působení na veřejnosti. Jeho nepřítel a expřítel Žolík (anglicky Joker) je zdánlivě jeho opakem – muž nezdravě bílé pleti s rasistickými sklony vůči černým (negrům, pozn. red.) plánující vyhubení černošské rasy 2. holocaustem. Žolík to ovšem dotáhl dále než jeho sok – stal se prezidentem USA.

Batman je osoba zcela nesvéprávná, trpí řadou psychických poruch a poruch osobnosti. Pohrdá baseballem a tenisem, trpí klausofobií. Nepochybně je psychopat. Je vrah.

Navíc je tu další zápletka. New Yorkský Batman není skutečným Batmanem (ten je v Gothamu), pouze se za něj vydává, neboť jeho původní alterego – Badmintonman – nebral nikdo vážně (spíš vlažně). Jak Batman, tak Žolík jsou kanibalové. Jak Batman, tak Žolík se považují za nástupce Charlese Mansona. Jak Batman, tak Žolík jsou kanibalové. Jak Batman, tak Žolík se považují za nástupce Charlese Mansona. Jak Batman, tak Žolík jsou kanibalové.

Internet za mlada Necyklopedie doporučuje internetový prohlížeč Internet Explorer společnosti Microsoft, který je zcela zdarma ke stažení (aktuální verze 19.l.l). Internet za mlada

[editovat] Vybavení

G2422-2010

Batman (Badmintonman) není Batmanem (Badmintonmanem) pro nic za nic (ilustrační obrázek)

Batman (Badmintonman) disponuje vskutku širokou řadou zbraní pálkového typu, mimo pálky je ovšem jeho arzenál dost omezený. Hlavní zbraní bývá tradičně kvalitní brněnská tenisová pálka s vlastnoručním podpisem českého superhrdiny Miloše Zemana (Z-Man).

Další mocnou zbraní Batmana (Badmintonmana) je výborná znalost zákona a široká síť informátorů. Proto Batman (Badmintonman) vlastní několik cenných dokumentů, důkazů, spisů, nahrávek, fotografií, ilustračních obrázků a i jiné informace, kterými drží mocné politiky v šachu. Ví „špínu“ na Petra Kellnera, Miloše Zemana, Andreje Babiše nebo Romana Onderku. Zná i kostlivce ve skříni kostlivců ze skříní.

[editovat] Biografie (údajná)

Narodil se v černé kolonii kdesi v ČR. V mládí byl bílý a bílým je i doteď. Aby mohl žít se svými černými, pořídil si u rákosníků černý ohoz. Ten ale není kompletní, je mu vidět huba, jelikož oni vietnamci měli zrovna velkou zakázku červených gayplášťů, takže slavný Batmanův oblek nebyl nikdy dokončen. [1] Za druhé světové války byl omylem považován za žida a proto se skrýval v USA, ve srubu kde se narodil Chuck Norris a který si sám postavil. Tam jej mladý, tehdy pouze 19,8 miliardletý Chuck Norris naučil všemu co potřebuje aby chránil černé (lidi, prádlo, rakve atd.) V rozmezí let 2009-2014 se snažil dostat do parlamentu ČR, kde však neuspěl, přestože by měl důležité reformy které by změnili svět. Mezi jeho hlavní myšlenkové proudy patřilo uzákonění násilí, možnost se rvát po ulicích a zrušení práv pro bílé občany. Tímto chtěl zničit i svého konkurenta a bývalého rádce Jokera, jelikož ten je bílý a omezením jeho práv by spadlo mnoho výzkumů jako například nová forma Netrhatelných kondomů které vyvíjel speciálně pro tlustá nenažraná prasata, či stolofily[2].

[editovat] Batman v 2. světové válce

Zatímco účast v první světové válce mu maminka zakázala pod přísným trestem, druhé světové války se již aktivně zúčastnil. Když se veškerý svět dozvěděl o Dolfyho akcím vůči židům (včetně těch, kteří měli tmavou pleť, zapojil se Batman do války s takovou vervou, že na dvacetšest dní nepodmíněně přestala fungovat celosvětová wi-fi síť. Díky tomu také neprošlo Dolfymu tažení do Ruska, jelikož vojáci Wehrmachtu byli rozladění, že se nemohou připojit na servery World of Warcraft. To byl ale jen jeden z mnoha Batmanových zásahů do tehdejší politiky. Stal se váženým přítelem Josifa Stalina, který jej seznámil se světem alkoholu, konkrétně s vodkou. Díky těmto pijanským aktivitám se také zpřátelil s Milošem Zemanem, přestože nesdílel některé jeho názory (zvláště na správné použití becherovky při slavnostní večeři). Jeden z jeho mnoha dalích zásahů byla také příčina smrti samotného Vůdce, zvaného Adolf Hitler. Ačkoliv přetrvávají teorie že Dolfy válku přežil a odcestoval do Jižní Ameriky, či se stal učitelem matematiky Terryho Dearyho, pravdou je že Adolf Hitler nevyvázl z války živý. Při nočním hraní League of legends nachytal Batman Hitlera v jeho pečlivě skrytém bunkru v Brně a toužil jej zabít. Jako muž čestný a spravedlivý udělil Hitlerovi právo posledního přání a Adolf Hitler si přál s Pálkovým mužem naposledy zahrát Lížu kredenc (viz. výše). Jakožto profesionální gamer jej však Batman porazil a nebohého Dolfyho z toho trefil šlak. Aby zamaskoval stopy, byl Batman nucen Vůdcovo tělo spálit feferonkami a uprchl do exilu v Americe. Z Hitlerova těla zbyli jen kosti a počítačová myš se kterou tak osudně prohrál.

[editovat] Současnost

Je jednou z nejoblíbenějších osobností dnešní doby. Mnoho lidí jej sice považuje za pouhou pověst avšak každý ví že nás roku 2012 zachránil před armagedonem, který mohl podle statistik přežít pouze jeho známý Chuck Norris. Stále kandiduje na prezidenta ČR a to i přes to že na hradě již chlastá Miloš řečený Zeman.

Internet za mlada Necyklopedie doporučuje internetový prohlížeč Internet Explorer společnosti Microsoft, který je zcela zdarma ke stažení (aktuální verze 19.1.1). Internet za mlada

[editovat] Osobní život

BATMAN

Co je vlastně Batman (Badmintonman) zač?

Batman (Badmintonman) dodnes neodhalil svou totožnost a ta je tudíž jenom předmětem spekulací. Podle některých teorií je přeci jenom Batman a Batman (Badmintonman) jedna a tatáž osoba, avšak zdá se to nepravděpodobné. Jiné teorie uvádí, že Batmanem (Badmintonmanem) je Bruce Wayne (gothamský magnát), Ben Affleck (americký herec), Justin Bieber (americká zpěvačka) anebo Bill Gates (americký businessman), mimo jiné. Existuje teorie, že Batman (Badmintonman) je Barack Obama.

[editovat] FAQ

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, proč je na české Necyklopedii článek o Batmanovi, když to není Batman? Mirka

  • Dobrý večer, Mirko.

Ahoj, znal se Batman a Hitler?? Luděk P.

  • Dobrý večer, Luďku, Batman (Badmintonman) a Adolf Hitler se osobně neznali, Adolf Hitler zemřel roku 1945, Batman (Badmintonman) se narodil později. (Cipís)

Dobrý den, mám dotaz: Proč články o Batmanovi a Gothamu obsahují reklamu na Internet Explorer? Explorer je nejhorší browser, proč nám ho cpete? Myslel jsem že Necy je nezávislá… Jirka Sem.

  • Necyklopedie byla nezávislá dříve než byla prodána společnosti Graham Labs Corp. Ta je joint-venture podnikem českého Agrofertu a americké Wayne Enterprises. (Fox)

Kde je stránka vo opravdovým Batmanovi?

  • Článek o skutečném Batmanovi neposud nevznikl, můžete jej napsat Vy :) (Mirka)

Zdravím a mám otázku, proč jsou snad všichni hrdinové z Ameriky ? Kája

  • Necyklopedie doporučuje internetový prohlížeč Internet Explorer společnosti Microsoft, který je zcela zdarma ke stažení (aktuální verze 19.0.2). (Cipís)

Supersatan editovat   xyManové

BarmanBatmanHermannCimrmanKomančiMegalomanMethod ManMan DelinkaRomanSupermanŤamanTatrmanZeman

uncyclopedia