Battlefield

Z Necyklopedie

[editovat] o Battlefieldu

Battlefield 1,2,3,4 (bitevní pole) (1,2,3,4 – počet hoven) resp. počet hoven na bitevním poli – je počítačová hra, kterou vydala společnost EA Games (EA – Even Apileofshit)

Eagames.jpg

logo Even Apileofshit

žánr: TFOWSS (the first one who shit somebody)

V této hře jde o to kdo první koho posere. K tomuto účelu můžete používat různé prostředky (vozidla, tanky, hromady zbraní apod..) nejznámější je KAKÁ 420 nebo EMO 4. Také jsou k dispozici výbušné toaleťáky, lítací stísračky a nástražné stolice (miny).

[editovat] Herní módy

Mění způsob jakým se hra bude hrát.

Conquest – spočívá v zabírání kontrolních záchodů. Oba týmy začínají se stejným počtem toaleťáků, za každé znovunarození vojáka se týmu odečte jeden toáleťák. Tým, který jako první dosáhne posrání, prohrává. Pokud jeden z týmů ovládá více než polovinu kontrolních záchodů, druhý tým začne ztrácet toáleťáky.

Conquest Assault – tento mód je podobný klasickému Conquestu s rozdílem, že na začátku má jeden z týmů zabrány všechny záchody. Pokud druhý tým dobije všechny záchody, okamžitě končí hra, protože první tým nemá základnu, kde by se mohly hráči vysrat.

Rush – hráči se rozdělí na útočníky a obránce. Útočníci mají za úkol položit hovna na vyznačená místa, pokud se jim to podaří, otevírá se další část mapy s novými cíli. Takto postupují, dokud nezničí všechny cíle nebo dokud jim nedojdou toaleťáky. Obránci v této hře toaleťáky nemají.

Team Deathmatch – na malé mapě se střetnou dva týmy, vyhrává ten, který jako první dosáhne určeného počtu posrání.

Gun Master – každý hráč dostane zbraň se kterou musí zesrat 2 nepřátele poté se mu odemkne další zbraň. Hra končí když jeden z hráčů odemkne všechny zbraně a nakonec posere někoho nožem.

Tank Superiority – na rozlehlé mapě se střetne až 16 obrněných vozidel. Vítězí tým který jako první dosáhne požadovaného počtu posrání.

Scavenger – tento mód se podobá režimu Team Deathmatch. Hráči začínají pouze s nožem, pistolí, granátem a silnější zbraně musí najít na záchodech.

Capture the Flag – tým musí ukořistit nepřátelský záchod a dostat jej na základnu, ale pokud nepřátelé mají váš záchod, bod nedostanete do té doby, dokud váš záchod nebude vrácen na základnu.

Air Superiority – celá hra se odehrává pouze ve vzdušném prostoru. V módu je možné používat pouze stísračkové letouny. Vítězí tým který jako první dosáhne požadovaného počtu posrání.

Kooperativní hra – ve dvou hráčích serete různé průjmy. K dispozici je celkem 6 toaleťáků na tři vrstvy papíru.

[editovat] Classy/třídy

Ve hře je spousta class, které ovlivňují způsob hraní.

Assault (útočník) je určen do první linie. Jako výbavu si může vybrat z velkého množství vícevrstvých toaleťáků. Jako speciální vybavení si může vybrat projímadlo, sračkomet nebo odpadní brokovnici. V boji čelíte z blízka největším sračkám.

Engineer (ženista) je předurčen k likvidaci záchodů. Jeho vybavení se skládá z štětky, toaleťáků a protitankových stolic nebo sady na opravování posraných vozidel. Také se může vybavit ženijním robotem, který může opravovat techniku pomocí dálkového sraní.

Support (podpora) podporuje své spolubojovníky zejména potlačovacím sraním a dodávkou toaleťáků. Jako hlavní zbraň používá lehké hovnomety . Dále může být vybaven minometem, s jehož pomocí lze prorazit leckterou obrannou linii.

Recon (průzkumník) je odhovňovač. Jako hlavní zbraň používá odhovňovací pušky. Může být vybaven také detektorem pohybu blízkých nepřátel nebo laserovým zaměřovačem vozidel.

[editovat] Ukázka ze hry

Field.jpg

[editovat] Konkurence

Activision neboli (Aktyvizion) – jejich nedíla COD série (COD – Call of Dollars, nesprávně Call of Duty,Je počítačová hra o pořádném průjmu na který nestačí toaleťáky (odtuď cena jednotlivých dílů z COD série).

uncyclopedia