Benito Masolíný

Z Necyklopedie

Benito Masolíný byl známý italský řezník, kuchař, nedopatřením diktátor a dobrý hráč na schovávanou.

[editovat] Život

Narodil se v rodině italských obézních lidí, takže musel od mala hodně vařit. Postupem času zjistil, že je výborný řezník ale také labužník. Poté byl vyhlášený po celé vesnici a v 5ti letech si otevřel restauraci La merda. V deseti letech už byl světoznámý a začal dovážet jídlo až do vedlejší vesnice. Ale když přistoupil k moci největší řezník všech dob Stalin, byl tak vytočený, že málem spáchal sebevraždu (chtěl skočit do Etny). Zabránil mu v tom jeho přítel Adolf Hitler.

[editovat] Diktátorem

Jednou mu přišla zpráva ,že byl pozván do říma aby italskému králi uvařil oběd. Když přišel, rozbil velice cennou vázu. Měla velkou hodnotu, takže místo toho aby vařil pro krále, ho de facto Masolíný nahradil, aby si to odpracoval. Diktátorem měl být jen po dobu dokud nezaplatí rozbitou vázu. Jenže být diktátorem se mu líbilo, tak utrácel co mohl ,aby vázu nikdy nezaplatil (např.: koupil 50 tun dynamitu a odpálil celé koloseum a byly z něj ruiny).

[editovat] Hra na schovávanou

Jednou musel zase utratit vydělané peníze. Tentokrát si koupil tvrdý alkohol a s Adolfem se tak ožrali, že je napadlo zahrát si s amíky a brity na schovávanou. První kolo se hrálo v severní Africe. Když Němci s Italy našli brity, Angličani ihned utíkali až do El Alameinu a tam [itálie|ital]y a Němce zapikali. Druhé kolo se hrálo už v Itálii. Jakmile byli spatřeni amíci ihned Italové prchali do Milána kde se pikalo, ovšem amíci byli rychlejší. Benito ponížený z porážky se snažil uprchnout do Německa, ale amíci ho našli a za podvádění poravili v nějaké vesnici v horách.
Benito-mussolini.jpg

uncyclopedia