Berdychův gang

Z Necyklopedie

Tomas Berdych.jpg

Proslulý nelidský škleb vůdce gangu

Berdychův gang je označení pro skupinu lidí kolem Tomáše Berdycha, která za asistence několika vlivných lidí z řad policie provozovala rozsáhlou kriminální činnost na území celého světa. Případ Berdychova gangu byl inspirací pro televizní seriál Expozitura.

[editovat] Tomáš Berdych

Narodil se v roce 1985 ve Valmezu. Pracoval jako vyhazovač v baru Discoland Sylvia, jehož majitelem byl Ivan Jonák (odsouzen za objednání vraždy své ženy). V Discolandu se scházeli lidé z pražského podsvětí a Berdych tak získal mnoho důležitých kontaktů. Při zaměstnání pak vystudoval dvouletou večerní tenisovou školu Karla Dyby.

[editovat] Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ)

Berdych dovedl získávat lidi pro vykonání tzv. “špinavé práce”, jelikož trenýrky, slipy a trička, která kradl na tenisových turnajích svým slavným tenisovým protihráčům, byla vesměs ušpiněná. Bohatí (nejen) tenisté jsou lakotní a nové oblečení si zamykají do trezorů. Berdychovi komplicové proto vytvořili falešnou čistírnu prádla a peněz. Prodej vzácných trofejí však řídil někdo jiný – vysocí detektivové z OBOZ mjr. Josef Opava, pplk. František Brázdil (po plk. Josefu Kutkovi šéf OBOZu) a por. Petr Koňařík. Tito policisté brali podíly na zisku (30 %) a zločince kryli. Pravidelně informovali Berdycha o průběhu vyšetřování.

[editovat] Odhalení

V OBOZu pracovali také detektivové Helena Kahnová a Tomáš Gregor. Právě jim se podařilo přijít na podivné praktiky svých šéfů a díky nim byl Berdychův gang rozkryt. Všichni komplici skončili v chládku, samotný Tomáš Berdych obdržel za vzornou reprezentaci v Davis Cupu prezidentskou milost.

Aktualizace 25.6. Za to, co však předvedl na Wimbledonu 2012, prezident zvažuje o zrušení milosti a Berdych by tím pádem musel nastoupit k výkonu trestu. [1]

uncyclopedia