Bezedná jáma

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Jámy.

Zeichen 101 NEBEZPEČÍ!!   Prohlížení nebo čtení této stránky může být smrtelné, nebo ještě horší
12 417 uživatelů bylo vzápětí po přečtení omráčeno, kastrováno, a znetvořeno pro odvahu vidět tuto stránku.

If you just got here and are feeling dizzy due to losing a pint of blood from the stump where your arm
used to be, please stumble away and call for help, then lay down in the gutter and pass out.

Jitrnice

Nelze zcela vyloučit, že právě teď padá bezednou jámou třeba jitrnice

„Tomuto článku jsem se smál, dokud jsem nezjistil, že je to vše naprostá pravda.“

- Necyklopedista

„Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.“

- Tomáš Jedno

„♪♪ Kdepak ty jámo své dno máš? ♪♪“

- Karel Gott

AAAAAAAAA!

- padající

Jed Bezedná jáma je životunebezpečná jáma, která postrádá dna. Při setkání s takovou ďuznou se doporučuje mít se na pozoru — hrozí totiž pád. Každopádně platí, že naše Země bezedné jámy nemá. Jiné světy ale takové štěstí neměly. Navzdory běžnému přesvědčení bezedná jáma nešťastníkovi nezpůsobí smrt (není možné dopadnout). Upadnuvší vlastně zažije nudnou zdlouhavou smrt vyhladověním.

Ne všechny na první pohled bezedné jámy jsou skutečně bezedné. Mnohé takové jenom klamou tělem… a dno mají. Člověk si však nemůže být nikdy jistý.

Bermudský trojúhelník může být jámou beze dna. Bytosti Pekelné mohou mít takové jámy v oblibě — bezedné i ne tak bezedné (Peklo rádo oběti bezradné). Architekti Galaktického Impéria nezůstali pozadu. Peníze z fondů EU jsou jámami přitahovány magnetickou silou a právě zde mnohé z nich končí.

Vědecké kapacity nejen z VTN si lámou hlavu nad paradoxem, který by vyvstal při pádu Chucka Norrise do bezedné jámy. Doc. Adolf Satan tvrdí, že by se pan Norris sám revertoval do pozice před pádem. Tím by byl celý paradox stornován. My z VTN ovšem tento nádor zcela nesdílíme.

[editovat] Vesmír

Černá díra je ekvilubrikantem (synoptikem) bezedné jámy ve vesmíru.

[editovat] Star Wars

Galaktická republika obsahuje nespočet planet s jámami. Již její sídlo Coruscant s přehnaně vysokými budovami bez možnosti vidět povrch působí jako postavené nad bezednými jámami, v tomto případě ovšem nejde o ty bezedné, ale ty se dny. Nar Shaddaa je s Coruscantem architektonicky jedno a totéž. Při pádu z výškové budovy bude trvat okolo minuty (±) než se osoba rozmrdá o pevnou zemi. Totální absence jakéhokoli zábradlí pravděpodobnost pádu o dost zvyšuje. O dost.

Galaktické impérium pokračuje v nebezpečné tradici předchůdce a skorobezedné jámy šíří napříč vesmírnými křižníky, stanicemi a Hvězdami smrti. Zatímco obyčejní Stormtroopeři každodenně riskují životy, sám císař Palpatine svou jámu vylepšil zábradlím. Jak moc platné to bylo se mohl koneckonců přesvědčit sám.

[editovat] Tolkienova Středozem

V Tolkienově Střevozemi (střeva a i jiné orgány se tu a tam povalují zcela náhodně) se mimojiné nalézá důlní komplex Moria. Místní šachty jsou skorobezedné jámy s koncem zahaleném v temnotách.

[editovat] Sparta v období řecko-perských válek

Král Leonidas Leopinďas, vládce mocné Sparty, si ve městě nechal vyhloubit jámu, jejíž dno bylo nebylo. Archivní záběry setkání s poslem z Persie v dokumentu 300: Bitva u Thermopyl ukázaly příkladný pád perského vyslance takovou dírou. THIS IS SPARTAAAAA!!!

[editovat] Facebook

(Ne)konečné scrollování Facebookem a sociálními sítěmi (typu Tvittr) obecně lze považovat za analogii pádu bezednou jámou. Platí i o Necyklopedii.

[editovat] Česká republika

Pes propadajici

Důlní pes propadající do jámy

Česká republika je domovem mnoha bezedných jam, jakkoliv záhlaví článku tvrdí opak. Nekonzistentnost různých částí textu může být dána tím, že se na Necyklopedii autorsky podílí obrovské množství odlišných lidí. Jedni razí psací styl takový, druzí styl makový a další dokonce tvarohový. Editor tohoto článku — protiřečící si ve vícero větách ve vícero textech — bohužel patří k těm vůbec nejhorším a je dozajista pouhopouhý blbeček. Kéž by tahle zbytečná lidská bytost někam zahučela, nejlépe do bezedné jámy. V Česku vznikají bezedné jámy také činností důlních psů, zatím se nepodařilo prokázat jestli jsou tyto jámy skutečně bezedné, jedno je však jisté, podle teorie důlního psa se důlní pes propadne minimálně do středu Země, což je skutečně hodně hluboko.

Bezedné jámy jsou díky souvislosti s šedou a černou ekonomikou v ČR tabu. Za valnou část jam beze dna je zodpovědný Miroslav Kalousek. Tím spíš, že byl nestínovým ministrem financí.

Spekuluje se, že letadlová loď Primátor Pavel Bém zmizela v jedné takové bezedné jámě. Plavidlo je však vybaveno pokročilou českou technologií steal, takže je možná pryč z jiného důvodu.

[editovat] Jak vyhloubit bezednou jámu?

Vědecký tým Necyklopedie sestavil manuál:

1. Vezměte si do rukou lopatu (viz Necyklokrám), a to na místě budoucí bezedné jámy.

2. Začněte s kopáním.

3. Kopejte věčnost.

[editovat] Kam dále padat?

Článek je součástí VTN seriálu o katastrofách. Předchozí článek jest A — Andrej Babiš. Následující článek jest C — Cyklon.

uncyclopedia